دانلود کتاب صوتی روابط متکامل زن و مرد با صدای کوثرسادات رادمردان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی روابط متکامل زن و مرد اثر علی صفایی حائری

دانلود و خرید کتاب صوتی روابط متکامل زن و مرد

معرفی کتاب صوتی روابط متکامل زن و مرد

کتاب صوتی روابط متکامل زن و مرد نوشتهٔ علی صفایی حائری با صدای کوثرسادات رادمردان در انتشارات لیله القدر منتشر است. 

درباره کتاب صوتی روابط متکامل زن و مرد

در کتاب صوتی روابط متکامل زن و مرد ازدواج، ارزش ازدواج و وظایف همسران، موضوع تساوی زن و مرد در شغل، ارث‌ومیراث و دیه، حجاب و آزادی‌های مشروع زن و مرد و روابط کامل‌کنندهٔ زن و شوهر موضوعاتی هستند که در این اثر بررسی می‌شود.

کسی که می‌خواهد آش بپزد یا رانندگی کند، بدون آموزش وارد نمی‌شود. آیا می‌شود عمری از دو طرف را بدون آموزش و شناخت ضعف‌ها و نیازها و شناخت روش برخوردها و گفت‌وگوها به تباهی کشید؟ در ازدواج زن و مرد باید بیاموزند که فعال باشند و آمادهٔ ساختن زندگی باشند. این کتاب آموزش روابط زناشویی است. 

شنیدن کتاب صوتی روابط متکامل زن و مرد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام زوج‌ها پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی روابط متکامل زن و مرد

«مرد زندگی با کسی همراه می‌شود که به این مرد افتخار کند، نه آنکه وثاق و پیوندی را به گردن بگیرد که او را به دنبال بکشاند و در ذلت بنشاند. کسی که می‌خواهد در کلاس ازدواج بیاموزد، با کسی که می‌خواهد از توشهٔ ازدواج نواله بخورد و افتخار جمع کند، برابر نیستند.

بیشتر آنچه که بدی و مشکل ازدواج قلمداد می‌شود، مثل سختی‌ها و برخوردها و توقع‌ها و انتظارها و درگیری‌ها و گرفتاری‌ها، در واقع همین بدی‌ها، خوبی و میوهٔ خوب ازدواج هستند. این آدمی است که باید از حادثه‌ها، از برخوردها و از درگیری‌ها بیاموزد و از آنچه که آموخت، راهش را مشخص نماید و بر حماقت و اشتباه خود پافشاری نداشته باشد. آدمی می‌تواند حتی از بن‌بست‌ها بیاموزد که راه کجاست و چگونه باید بازگشت و حلقهٔ زنجیر را باز کرد و بدون سماجت ولج در آوردن، با تفاهم و محبت و مدارا در راه گام برداشت. بیشتر مشکلات ازدواج از همین کله شقی‌ها و لج در آوردن‌ها آغاز می‌شود و سپس این زخم‌های کهنه، عفونی و ملال‌آور می‌گردد و به طلاق و جدایی می‌انجامد.

اگر کودکی را می‌بوسم و او فریاد می‌زند و فرار می‌کند، نباید لجاجت کنم و اشکش را در آورم. اگر شوخی و مزاحی را با دوستی آغاز می‌کنم، نباید به ناسزا و دشمنی بکشانم. این زیاده روی‌ها و حد نگه نداشتن‌ها، باعث درگیری و خستگی و جدایی می‌شود تا آنجا که حضور تو غنیمت نیست و ملال‌آور است.

این را هم بگویم، به همان اندازه که ازدواج دو نفر ارزش پیدا می‌کند، به همان اندازه وسوسه و حسادت دوست و دشمن زیاد می‌شود، که درگیری‌ها را زیادتر می‌کند. پس به گونه‌ای تظاهر نباید کرد که حسادت و دشمنی‌ها بجنبد و سر بردارد، که اگر این حسادت‌ها به زندگی تو آسیب نزند، باعث از هم پاشیدگی زندگی دیگران می‌تواند باشد. تو در جمع آنها به گونه‌ای سخن بگو که توقع‌ها کم و تحمل‌ها زیاد بشود و از مشکلات زندگی بهره بردارند و با سختی‌ها هم راحت باشند، چون؛ رنج و راحتی، در ظرفیت قلبی و در پختگی برخوردها است. گاهی آدمی با تمامی راحتی‌ها در رنج است و غصه می‌خورد و گاهی با همهٔ رنج‌ها راحت است و بهره برمی‌دارد و پاداش می‌گیرد.»

نظرات کاربران

Gh mohali
۱۴۰۱/۱۰/۲۴

کتاب خوبی است برای دختران و پسرانی که در ابتدای ازدواجند. به جز ازدواج، مطالب کاربردی فکری دیگری رو هم بیان میکنه که به نظرم لازمه قبل از ازدواج هر آدمی به اونها فکر کنه و نکته مهمتر اینکه تعامل

- بیشتر
دل آرام
۱۴۰۱/۱۲/۰۲

کتاب قابل تامل و مفیدی بود، همراه با نکات کابردی و قابل اجرا همینطور مختصر بودن کتاب، به ارزش وقت گذاشتن برای مطالعه یا گوش دادن آن اضافه می کند.

بانو🍁
۱۴۰۲/۰۱/۰۲

گوینده خیلی تند میخونه.. باید ارامش بیشتری باشه تا بشه عمیقا فهمید

هادی
۱۴۰۲/۱۱/۱۸

بهتر است کتاب متنی را بخوانید

کاربر 2232441
۱۴۰۲/۱۱/۱۳

بسیار بسیار مفید بود واقعا قلمشون آدم رو شگفت زده میکنه خیلی عالیه❤️

کاربر ۳۲۳۸۴۰۰
۱۴۰۳/۰۱/۳۰

گوینده اش اصلا خوب نبود

کاربر 4048254
۱۴۰۳/۰۱/۲۴

من به کتاب یک ستاره ندادم به گوینده یک ستاره دادم جوری تند میخونه ک مجبور شدم سرعتو بزارم رو 0.8 بابا یکم ارومتر کجا میخوایی بری یا کی دنبالت داره میاد وگرنه این کتاب خیلی ارزشمنده

کامران
۱۴۰۱/۱۰/۱۴

راضی نبودم..موضوعات رو خیلی پراکنده میگه و همش مثالهای بیخود میگه..

زمان

۱ ساعت و ۲۹ دقیقه

حجم

۲۰۸٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۲۹ دقیقه

حجم

۲۰۸٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲۳,۰۰۰
تومان