دانلود کتاب صوتی کنترل زندگی شما دست کیست با صدای نازنین آذرسا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی کنترل زندگی شما دست کیست اثر جول اوستین

دانلود و خرید کتاب صوتی کنترل زندگی شما دست کیست

معرفی کتاب صوتی کنترل زندگی شما دست کیست

کتاب صوتی «کنترل زندگی شما دست کیست» نوشتهٔ جول اوستین با ترجمه و گویندگی سایت نگرش نیک و نازنین آذرسا منتشر شده است.

درباره کتاب صوتی کنترل زندگی شما در دست کیست 

حتماً تابه‌حال با شرایطی روبه‌رو شده‌اید که درک نمی‌کردید چگونه قرار است اوضاع درست شود. مثلاً جواب آزمایش خوب نبود یا فرزندتان از راه درست خارج شده بود یا اوضاع مالی‌تان به‌هم ریخته بود. اگر حواستان نباشد به این مشکلات اجازه می‌دهید شما را از پای در بیاورند. در تمام لحظات به آن‌ها فکر می کنید، تمام لحظاتتان را با نگرانی سپری می کنید، استرس دارید و شب‌ها نمی توانید بخوابید.

در تمام این لحظات خداوند همه چیز را تحت کنترل خود دارد. اما اشتباه این است که خدا را از تخت کنترل پایین می‌آورید و مشکلات را بر این تخت قرار می‌دهید. چیزی که مدام به آن فکر می‌کنید و چیزی که تمام توجهتان را به آن می‌دهید، همان چیز را بر تخت کنترل قرار داده‌اید.

وقتی مدام به خوبی‌های خداوند فکر می کنید، در تمام طول روز از او سپاسگزاری می کنید و باور دارید که او مشکلات شما را حل می کند، در واقع دارید خداوند را پرستش می کنید. دقیقاً به همین صورت، اگر در مورد مشکلاتتان نگران باشید، مدام فکر کنید که چطور قرار است اوضاع درست شود، استرستان باعث پایین آمدن سطح سلامتی تان شود و در احساس بد زندگی کنید، درواقع دارید مشکلاتتان را پرستش می کنید.

کتاب صوتی کنترل زندگی شما در دست کیست را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب صوتی کنترل زندگی شما در دست کیست

«خدا بسیار دقیق برنامه ریزی می کند. کارهای خدا بسیار دقیق است. خدا بسیار دقیق کارهایش را به نتیجه می رساند. همه عوامل و فاکتورها در اختیار خداست. خدا از بالا بر همه چیز احاطه دارد. براساس توصیه جادوگران ، فرعون دستور کشتن نوزادهای مذکر قوم بنی اسرائیل را صادر می کند. فرعون همه را می کشد بجز موسی را. این قدرت خداست. خدا بالاتر از فرعون است. خدا به مادر موسی وحی می کند و موسی داخل صندوقچه ای به رودخانه انداخته میشود. رودخانه به قصر فرعون می رود. موسی به قصر فرعون می رود. خانواده فرعون موسی را از آب می گیرند. در همه این وقایع خدا ناظر است و همه را می بیند. خدا نقطه ضعف فرعون را می داند. او نقطه ضعف همه را می داند. زن فرعون پیشنهاد می دهد که بچه در خانواده فرعون بزرگ شود و فرعون هم این پیشنهاد زنش را قبول می کند. به این ترتیب نقشه خدا به راحتی پیش می رود. به این ترتیب جان موسی حفظ می شود و همچنین موسی در خانواده فرعون بزرگ می شود و ابهت خانواده فرعون برای او از بین می رود. بنی اسرائیل مظلوم و ضعیف و توسری خور بار آمده بودند. خدا موسی را در مقابل چشمان فرعون بزرگ می کند. بدون این که فرعون چیزی متوجه شود. خدا دشمن فرعون را در چند قدمی فرعون پرورش می دهد. زنان شیرده زیادی برای شیر دادن بچه آورده میشود ، اما موسی هیچکدام را قبول نمی کند. خواهر موسی پیشنهاد مادر موسی را می دهد. به این ترتیب موسی به آغوش مادرش برگردانده میشود. خدا قادر مطلق است. خدا از بالا همه چیز را می بیند. در بحرانی ترین حالات ، نجات دهنده است. مشکل ترین کارها را براحتی حل می کند. ما انسانها اگر بخواهیم مشکلی را حل کنیم ، باید مراحل زیادی را طی کنیم و از افراد زیادی بخواهیم تا مشکل حل شود. اما خدا برای حل مشکلات با کسی مشورت نمی کند. خدا راه حلها را جاری می کند. وقتی خدا بخواهد همه چیز جور میشود.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳۷ دقیقه

حجم

۵۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳۷ دقیقه

حجم

۵۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان