دانلود کتاب صوتی دوست با ایمان با صدای نازنین آذرسا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی دوست با ایمان اثر جول اوستین

دانلود و خرید کتاب صوتی دوست با ایمان

نویسنده:جول اوستین
انتشارات:ناشر مؤلف
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی دوست با ایمان

کتاب صوتی دوست با ایمان نوشتهٔ جول اوستین با ترجمهٔ سایت نگرش نیک و صدای نازنین آذرسا منتشر شده است.

درباره کتاب صوتی دوست با ایمان من

در کتاب صوتی دوست با ایمان من جول اوستین از داشتن موهبتی به نام داشتن دوستان باایمان صحبت می‌کند. گاهی ما و یا حتی اطرافیانمان در گرفتاری‌های بزرگی می‌افتیم که ایمانمان پاسخگوی آن مشکل نخواهد بود؛ زیرا ما در شرایط بدی قرار داریم و نیاز به قوت قلب دیگران داریم. در این مواقع است که داشتن یک دوست باایمان که ما را به سمت جلو هدایت کند و به ما قوت قلب دهد، بسیار مهم است. حتی خود ما می‌توانیم نقش آن دوست باایمان را برای دوستانمان ایفا کنیم؛ به‌ویژه زمانی که آن‌ها نیاز به ما دارند. 

نویسنده در این کتاب توضیح می‌دهد اولویت شما باید رساندن پشتیبانی به‌موقع باشد. شما یا دیگران با شنیدن چند جمله می‌توانید حال روحی خود را تغییر دهید و بهتر شوید. تماس بگیرید، پیام دهید، سؤال کنید؛ همهٔ این کارها می‌تواند تأثیرات مثبت روانی خوبی به همراه داشته باشند.

شنیدن کتاب صوتی دوست با ایمان من را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به آثار جول اوستین پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره جول اوستین

جول اوستین یک نویسنده، سخنران و کشیش است. او با چهره‌ای خندان، خطبه‌های تلویزیونی خود را در ایالات‌متحده اجرا می‌کند. این گفتارها، میلیون‌ها بیننده دارند. او کشیش ارشد کلیسای لیکوود، بزرگ‌ترین کلیسای پروتستان‌ها است.

اوستین می‌گوید که ترجیح می‌دهد بیش از اینکه به موضوع گناه انسان‌ها بپردازد، بر خوبی‌ها و مهربانی خداوند و داشتن زندگی شاد و باایمان تمرکز کند. او می‌کوشد اصول کتاب مقدس را به‌روشی ساده و با تأکید بر قدرت عشق و نگرش مثبت به دیگران بیاموزد.

جول اوستین تاکنون ۷ کتاب نوشته که همه در صدر فهرست پرفروش‌ترین‌های نیویورک‌تایمز بوده‌اند. او در سال ۲۰۰۶ میلادی، در لیست ۱۰ انسان تأثیرگذار جهان معرفی شد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳۵ دقیقه

حجم

۴۹٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳۵ دقیقه

حجم

۴۹٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۸,۰۰۰
تومان