دانلود کتاب صوتی اختراع سری با صدای شرگان انورزاده + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی اختراع سری اثر دن گاتمن

دانلود و خرید کتاب صوتی اختراع سری

نویسنده:دن گاتمن
انتشارات:واوخوان
امتیاز:
۴.۲از ۱۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی اختراع سری

کتاب صوتی اختراع سری نوشتهٔ دن گاتمن و ترجمهٔ مونا قائمی است. شرگان انورزاده گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و واوخوان آن را منتشر کرده است. این اثر صوتی جلد چهاردهم از مجموعه کتاب‌های «مدرسهٔ پرماجرا» (My Weird School) است. این مجموعهٔ سرگرم‌کننده و خنده‌دار اولین‌بار در سال ۲۰۰۴ منتشر شد.

در همهٔ عناوین پرتعداد این مجموعه، ماجراها در مدرسه‌ای اتفاق می‌افتد که معلم‌هایش اشخاصی عجیب و دانش‌آموزانش دخترها و پسرهایی سربه‌هوا هستند. معمولاً در هر داستان یکی از معلم‌ها موردتوجه قرار می‌گیرد و قصه پیرامون شخصیت او شکل می‌گیرد. شخصیت اصلی مجموعهٔ مدرسه‌ٔ پرماجرا پسری کله‌شق به نام ای. جی (.A. J) است.

درباره کتاب صوتی اختراع سری

کتاب صوتی اختراع سری از ماجراهای‌ مدرسهٔ شگفت‌انگیز برای ما می‌گوید. «خانم یونکرز بونکرز»، معلم کامپیوتر، در این جلد، دست به کارهایی می‌زند که با شنیدنشان از تعجب شاخ درخواهید آورد. او یک مخترع است و خیال‌های عجیب‌وغریبی برای اختراع‌هایش در سر می‌پروراند. اگر پیش از این کتاب‌های مجموعه‌ی مدرسه‌ٔ پرماجرا را خوانده باشید، ‌«ای. جی.» معرف حضورتان هست! اما اگر قرار است با کتاب صوتی اختراع سری با این مجموعه آشنا شوید، باید قهرمان وروجک داستان‌های مدرسه‌ٔ پرماجرا را نیز بشناسید. ‌«ای. جی.» پسرک بازیگوشی است که هیچ دوست ندارد به مدرسه برود، اما چه چیزی او را تا مدرسه می‌کشاند؟ درست حدس زدید؛ آتش‌سوزاندن به‌همراه دوستانش در مدرسه!

در کتاب چهاردهم این مجموعه قرار است خانم یونکرز بونکرز را بشناسید. او یک معلم کامپیوتر عجیب‌وغریب است که یک کلاه پنیرمانند روی سرش می‌گذارد و می‌تواند با پاهایش تایپ کند. خانم یونکرز یک ربات خانگی لاک‌پشتی دارد و در آزمایشگاه کامپیوتر مدرسه چیزهایی اختراع می‌کند که مثل خودش جالب هستند. ماجراهای این معلم عجیب‌وغریب و اختراعاتش را می‌توانید در این کتاب بشنوید.

شنیدن کتاب صوتی اختراع سری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به همهٔ کودکان و نوجوانان پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

zahra salah
۱۴۰۱/۰۹/۱۹

خیلی جالبه که از زبون خودش گفته میشه من خوشم اومد

هیلدا
۱۴۰۲/۱۲/۰۵

بسیار جذاب ❤️❤️❤️❤️❤️❤️

زمان

۱ ساعت و ۸ دقیقه

حجم

۶۳٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۸ دقیقه

حجم

۶۳٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۰,۵۰۰
تومان