دانلود کتاب صوتی راهکارهای افزایش اعتماد به نفس درزنان با صدای طراوت طیبی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی راهکارهای افزایش اعتماد به نفس درزنان اثر لزلی ثریوت هرهولد

دانلود و خرید کتاب صوتی راهکارهای افزایش اعتماد به نفس درزنان

معرفی کتاب صوتی راهکارهای افزایش اعتماد به نفس درزنان

کتاب صوتی راهکارهای افزایش اعتماد به نفس در زنان نوشتهٔ لزلی ثریوت هرهولد و ترجمهٔ بهناز ولی پور و با صدای طراوت طیبی است و موسسه انتشاراتی فلسفه آن را منتشر کرده است.  این کتاب صوتی روش استفاده از ابزارهای مهم برای افزایش خودباوری و دستیابی به توانایی‌های حقیقی خود را به شما می‌‌آموزد.

درباره کتاب صوتی راهکارهای افزایش اعتماد به نفس در زنان

بسیاری از زنان با کمبود اعتمادبه‌نفس و خودباوری درگیر هستند. زنان وقتی به گذشته‌شان نگاه می‌اندازند، می‌بینند که برای مقبول‌واقع‌شدن چه تلاش مأیوسانه‌ای می‌کردند و چه اعتماد کمی به خودشان داشتند؛ اما با خواندن کتاب راهکارهای افزایش اعتماد به نفس در زنان متوجه می‌شوند که آن تلاش‌های ابتدایی، در آینده، از آن‌ها زنانی درمانگر و مادر خواهد ساخت.

هدف کتاب صوتی راهکارهای افزایش اعتماد به نفس در زنان مشاوره‌دادن به زنانی است که در حال دست‌وپنجه نرم‌کردن با مشکلات مادری، ناباروری، ازدست‌دادن جنین و سایر گذارهای زندگی هستند که در کنار این‌ها مسائل مربوط به اعتمادبه‌نفس همواره وجود داشته است. ارتباط زنان با خود بر نحوهٔ تعامل آن‌ها با دیگران، مراقبت از فرزندانشان و انتخاب همسرانشان تأثیر دارد.

نکتهٔ قابل‌توجه دربارهٔ زن‌بودن در تقابل با زنان دیگر این است که بتوانیم بگوییم «درک می‌کنم». آن‌ها می‌دانند با اینکه تجربیات ما با هم فرق دارد، اما در جامعهٔ مدرن زن‌بودن به چه معناست. این کتاب هرگز راهکار یا تکنیک خودمراقبتی‌ای را توصیه نمی‌کند که نویسنده در زندگی استفاده نکرده باشد.

لزلی ثریوت هرهولد مطالب این کتاب را از تجربیاتش به‌عنوان یک زن (همسر، مادر و دختر) و همچنین حدود پانزده سال کارِ حرفه‌ای، به‌عنوان یک مددکار اجتماعی بالینی، گرد آورده‌ است.

در این کتاب مدام به «زنان» و «جنسیت»، «شوهر» و «شریک زندگی» اشاره می‌شود. این کتاب قصد دارد بیش از آنکه به علل اعتمادبه‌نفسِ پایین توجه داشته باشد، بر راهکارهایی تمرکز کند که به مقابله با این مسئله می‌پردازند. این بدان معنا نیست که «چراها» مهم نیستند؛ چراکه مهم هستند. این کتاب ابزاری است در اختیار شما تا بتوانید تغییرات لازم در الگوهای فکری و اعتقادی‌تان را به آسانی به انجام برسانید و به سطح بالاتری از اعتمادبه‌نفس و سعادت دست یابید.

شنیدن کتاب صوتی راهکارهای افزایش اعتماد به نفس در زنان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به همهٔ زنان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی راهکارهای افزایش اعتماد به نفس در زنان

«درک شما از چگونگی کنارآمدن با مصائب، نقش مهمی در اعتمادبه‌خود و توانایی‌های‌تان دارد. نحوهٔ برخورد شما با ناسازگاری‌ها متأثر از اعتمادتان به توانایی‌تان در مدیریت امور دشوار است. به‌عنوان مثال، وقتی شغل خود را از دست می‌دهید اما قبلاً نیز بیکار بوده‌اید و به‌خوبی با آن مواجه شده‌اید، قابلیت بیشتری دارید که به خود بگویید: «شغل دیگری پیدا خواهم کرد؛ حتی شغلی بهتر. اما تا زمانی که این اتفاق روی بدهد برای تأمین مخارج زندگی‌ام برخی کارهای جانبی انجام می‌دهم. همه‌چیز روبه‌راه خواهد شد.» چنین زنی مطمئن است که شغلی پیدا خواهد کرد و قادر است هر کاری انجام بدهد تا بر سطح آب باقی بماند و غرق نشود.

کمی از این مرحله پیش‌تر می‌رویم و در نظر می‌گیریم که به شغل رؤیایی خود مشغول هستید، اما سیستم آب گرم منزل‌تان دچار مشکل می‌شود و آب تمام خانهٔ شما را می‌گیرد. از آنجا که می‌دانید از پسِ شرایط دشوار برمی‌آیید، احتمالاً با اطمینان‌به‌خود با این جریان رودررو خواهید شد (احتمالاً با کمی خشم و شاید هم گریه، که البته کاملاً هم قابل‌قبول است). پس از حل‌وفصل این اوضاع، به دلیل توانایی کنترل بی‌نظمی، بدون مستأصل‌شدن، بارِ دیگر اعتمادبه‌نفس‌تان تقویت می‌شود.

حال تصور کنید با ازدست‌دادن شغل خود، اولین فکری که می‌کنید این باشد: «من فقط یک بازنده‌ام. تعجبی ندارد که دوباره مرا رها کنند. چگونه می‌توانم دوام بیاورم؟» این عبارات القاکنندهٔ اعتمادبه‌نفس یا توانایی مقاومت نیستند. حال، اگر آب منزل شما را برداشته باشد احتمالاً به‌خوبی از پس رفع مشکل برنمی‌آیید و این می‌تواند منجر به اثر دومینو شود؛ یعنی هر رویداد منفی عدم‌اعتمادبه‌نفس‌تان را تشدید می‌کند.

عامل دیگری که بر اعتمادبه‌نفس مؤثر است، مواجهه با مهارت‌های سالم مقابله‌ای در دوران کودکی است. بزرگ‌ترهای شما چگونه به شرایط استرس‌زا یا دشوار واکنش نشان داده‌اند؟ آیا دیگران را مقصر دانستند و نقش قربانی را بازی کردند، یا آستین بالا زدند و وجه مثبت خود را حفظ کردند؟ وقتی از روی دوچرخه افتادید، یا در یک آزمون موفق نشدید یا گل سرنوشت‌ساز فوتبال را خراب کردید، آیا بلند شدید، خاک شلوارتان را تکاندید و دوباره تلاش کردید؟ آیا به شما گفته شد اشتباه اشکالی ندارد و معرف شخصیت شما نیست؟ هرگونه که با شما در این شرایط رفتار شده باشد به شکل‌گیری اعتمادبه‌نفس‌تان کمک کرده، توانایی‌تان را در کنارآمدن با شکست‌ها شکل داده، و در کمال‌گرایی شما نقش داشته است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۴ ساعت و ۷ دقیقه

حجم

۳۳۹٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴ ساعت و ۷ دقیقه

حجم

۳۳۹٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان