دانلود کتاب صوتی طرز فکر استراتژیک با صدای راضیه هاشمی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی طرز فکر استراتژیک اثر تیبو موریس

دانلود و خرید کتاب صوتی طرز فکر استراتژیک

معرفی کتاب صوتی طرز فکر استراتژیک

کتاب صوتی طرز فکر استراتژیک نوشته‌ی تیبو موریس است و با ترجمه‌ی لطیف احمدپور و صدای راضیه هاشمی در انتشارات ماه آوا منتشر شده است.

درباره کتاب صوتی طرز فکر استراتژیک

در دنیای امروزی مشغله زیاد و پرکار بودن جزئی از امتیازات افراد شناخته می‌شود. به زبان دیگر هر چقدر که درگیر‌تر و پرتلاش‌تر برای رسیدن به اهداف باشید نمونه کامل یک فرد موفق هستید. این در حالی است که تیبو موریس در کتاب صوتی طرز فکر استراتژیک با ارائه راهکارهایی در هفت روز و پرسش و پاسخ‌هایی که به این سوالات داده می‌شود سعی دارد به این نکته مهم اشاره کند که روزگار کارهای سخت و طاقت‌فرسا تمام شده است. با برنامه‌ریزی دقیق و هدفمند و تقسیم برنامه‌ها به دوازده برنامه کوتاه‌مدت سالیانه و قرار‌های فردی در نود روز می‌توان با سرعت بیشتری به هدف و مسیر روشن نزدیک شد. مثال بسیار جالبی که نویسنده در کتاب خود بیان می‌کند بازی شطرنج است. برای برنده شدن در بازی شطرنج باید به چند حرکت بعدی نیز فکر کرد، پس برای بهره‌وری بیشتر باید به ماه‌ها، سال‌ها و حتی دهه‌های بعدی فکر شود و با برنامه‌ریزی قدم در راه گذاشت.

خلاصه کتاب طرز فکر استراتژیک

نویسنده‌ی کتاب صوتی طرز فکر استراتژیک، تیبو موریس در پنج بخش و هفت روز سعی در هدفمند کردن برنامه‌ها و سهل و هموار کردن مسیر رسیدن به اهداف دارد. با توضیح بهره‌وری استراتژیک به معنای اثربخشی و کارایی در مقابل وقت و انرژی صرف‌شده در فعالیت و کارهای روزمره و روش‌های برنامه‌ریزی موثر و برنامه نود روزه می‌پردازد. نویسنده به توضیح نکته‌هایی که در طول روز به صورت استراتژیک رفتار شود و طرح عملیاتی مناسبی برای هماهنگی و سازماندهی اقدامات در مسیر دستیابی هدف می‌پردازد و با طرح سوالاتی درباره اهداف افراد در دوازده ماه آینده، دستاوردهایشان، هیجانات ناشی از فکر به این اهداف و تفاوت‌های چشمگیری که رخ‌دادن این هدف در زندگی حرفه‌ای یا شخصی پیش می‌آورد، سعی در شفاف کردن اهداف و دسته‌بندی آن‌ها دارد. با تجسم کردن خویش در یک سال آینده و تجسم رسیدن به این هدف هیجاناتی ایجاد شده و با کنترل و برنامه‌ریزی دقیق این هیجانات است که نویسنده راه‌حل‌های بسیار مناسبی ارائه می‌دهد. طرز فکر استراتژیک مانند سایر کتاب‌های تیبو موریس کاربردی، الهام‌بخش، تاثیرگذار، ساده و روان است و مخاطب را با بیانی ساده و راهگشا در مسیر اهداف هدایت می‌کند.

شنیدن این کتاب صوتی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

کتاب صوتی طرز فکر استراتژیک پیشنهاد بسیار خوبی است اگر در زندگی خود احساس سردرگمی می‌کنید و برای رسیدن به اهدافتان تلاش فراوان اما بدون نتیجه داشته‌اید. درباره اهدافتان شفافیت کافی ندارید و در مقابل تلاش روز افزون با شکست مواجه می‌شوید و برای رسیدن به نتایج دلخواه در تلاش و تقلا هستید.

چرا باید کتاب صوتی طرز فکر استراتژیک را بشنویم؟

این کتاب با ارائه راهکارهای مفید در هفت روز سعی در هدفمند کردن تلاش‌ها و رسیدن به آنها دارد. روش برنامه‌ریزی صحیح و بهره‌وری بیشتر از کارها بدون اتلاف وقت را نشان داده و تفاوت‌هایی که میان سخت کار کردن و کار سخت را انجام دادن، همچنین درست کار کردن و کار درست را انجام دادن را به روشنی بیان می‌کند. بنابراین مسیر رسیدن به اهداف روشن و روشن‌تر می‌شوند. کتاب صوتی طرز فکر استراتژیک کتابی است سازنده در جهت خروج از چرخه معیوب زندگی.

درباره تیبو موریس

تیبو موریس نویسنده اهل فرانسه است که اکنون بیش از پنج سال است که در ژاپن زندگی می‌کند. وی به عنوان هماهنگ‌کننده‌ی روابط بین‌الملل در دولت ژاپن مشغول به کار است و یک وبسایت شخصی دارد. اعتقاد تیبو موریس این است که برای توسعه‌ی شخصی علاوه بر تلاش برای خود در زندگی به عنوان جزیی از یک کل بزرگ به نام جامعه هم باید تلاش کرد و این دلیل را هدف اصلی هر انسان برای دستیابی به نهایت پتانسیل خود می‌داند. با پشت سر گذاشتن محدودیت‌ها و بهبود فردی است که شادی و هیجان برای انسان اتفاق می‌افتد و انسان در تلاش برای رسیدن به اهداف بعدی برمی‌آید. تیبو موریس یک مجموعه کتاب با عنوان مربی خودت باش نوشته است که بیش از دویست هزار نسخه از این مجموعه به فروش رسیده و به بیش از ده زبان زنده دنیا از جمله ژاپنی، اسپانیایی، آلمانی، فرانسوی، چینی، تایلندی و روسی ترجمه شده است. تیبو موریس در وبسایت شخصی خود بیان می‌کند که در تلاش است تا تمام منابع لازم و مورد نیاز برای رسیدن به هدف را به صورت قدم به قدم آموزش دهد. هر چند این منابع به صورت تک به تک و مجزا به فراوانی یافت می‌شود اما مجموعه‌ای کامل و منسجم با آموزش‌های گام به گام وجود نداشته و تیبو موریس در پی فراهم کردن دسته‌بندی درست و کامل است.

کتاب سم‌زدایی دوپامین یکی از آثار موریس است که درباره‌ی راهکار‌هایی برای مقابله با حواس‌پرتی است، ابتدا درباره دوپامین پیام‌رسان عصبی مغز و بیشتر با نام هورمون لذت و اعتیاد شناخته شده است اما کارکردهای اصلی آن کمک به کنترل حرکت و کنترل توجه، خواب، حافظه، تاثیرگذاری بر خلق و پیش‌بینی لذت تنها چند نمونه آنهاست. با شناخت این هورمون و استفاده صحیح از آن است که می‌توان حواس‌پرتی را از خود دور کرد و با تمرکز بر اهداف به آنها نزدیک شد. روش‌هایی که تیبو موریس در این کتاب ارائه می‌دهد در ادامه کتاب طرز فکر استراتژیک راهگشای مخاطبان برای رسیدن به زندگی آرام و هدفمند است. در کتاب دیگری به نام اقدام فوری تیبو موریس به اهمال کاری و تعویق انداختن کارها می‌پردازد و راهکارهایی ارائه می‌دهد. کتاب دیگری از مجموعه مربی خودت باش که تاکنون به چاپ رسیده است تمرکز قدرتمند نام دارد و به تمرکز صحیح و کارآمد پرداخته است.

نظرات کاربران

yawran
۱۴۰۲/۰۸/۱۵

"یک خرگوش در دست، بهتر از دو خرگوش روی درخت است" کتاب یک اشتباه بزرگ در رسیدن به هدف رو یادآوری میکنه که شخصاً خودم هم خیلی انجامش دادم اینکه هم خدارو میخواستم هم خرمارو. کتاب در مورد اهمیت این صحبت میکنه که

- بیشتر

زمان

۲ ساعت و ۱۲ دقیقه

حجم

۳۰۵٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۱۲ دقیقه

حجم

۳۰۵٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۲,۴۰۰
تومان