دانلود کتاب صوتی خواستن توانستن است با صدای میثاق ابطحی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی خواستن توانستن است اثر جوئل اوستین

دانلود و خرید کتاب صوتی خواستن توانستن است

معرفی کتاب صوتی خواستن توانستن است

کتاب صوتی خواستن توانستن است نوشتهٔ جوئل اوستین و ترجمهٔ آزاده اعرابی است. میثاق ابطحی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و انتشارات ماه آوا آن را منتشر کرده است. این اثر صوتی به شنوندهٔ خود یاوآوری می‌کند که اگر بخواهد، می‌تواند به‌کمک راهکارهایی عملی به اهداف و آرزوهای خود برسد.

درباره کتاب صوتی خواستن توانستن است

کتاب صوتی خواستن توانستن است به ما یاد می‌دهد که استعدادهای درونی خود را کشف کنیم، به هوش و شخصیت خود اعتماد داشته باشیم و اصلاً خودمان را دست‌کم نگیریم. کتابی که در صدر پرفروش‌ترین‌های نیویورک‌تایمز بوده، موفقیت را به ما نوید می‌دهد. اگر واقعاً می‌خواهید به یک فرد موفق تبدیل شوید و به خواسته‌ها و آرزوهایتان برسید، جوئل اوستین در کتاب صوتی خواستن توانستن است ۸ راهکار عملی را به شما پینشهاد می‌دهد؛ ویژگی‌هایی که تمام افراد موفق از آن برخوردارند و در سنین و شرایط مختلف آزمایش شده است.

هشت اصول عملی زندگی قهرمانان عبارت است از:

- به چشم‌اندازهای جسورانه فکر کنید؛ جرئت تصور رؤیاهای بزرگ را داشته باشید.

- مسابقهٔ خود را اجرا کنید؛ بر مسیر منحصربه‌فرد و اهداف خود تمرکز کنید.

- مثبت فکر کنید؛ افکار و نگرش‌های خود را کنترل کنید.

- انتظار اتفاقات خوب را داشته باشید؛ فرصت‌های عالی را پیش‌بینی کنید.

- با اشتیاق بمانید. آتش را روشن کنید و با اشتیاق به زندگی نزدیک شوید.

- متعهد به رشد و تعالی باشید؛ تمام تلاش خود را انجام دهید و استانداردهای بالا را حفظ کنید.

- به رشد خود ادامه دهید؛ با نقاط ضعف خود کنار بیایید و به‌طور مرتب پیشرفت کنید.

- به دیگران خدمت کنید؛ خودتان را برای دیگران سرمایه گذاری کنید.

شما با شنیدن کتاب صوتی خواستن توانستن است درک می‌کنید که قرار است فقط یک بار زندگی کنید، پس نباید لذت رسیدن به آرزوهایتان را از خودتان بگیرید؛ جرئت داشته باشید تا در مسیر دلخواه خود قدم بردارید. همچنین هر روز با سؤالات مختلفی روبه‌رو خواهید شد که باعث بیشتر فکرکردن و برنامه‌ریزی برای آینده می‌شود.

شنیدن کتاب صوتی خواستن توانستن است را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره جوئل اوستین

جول اسکات اوستین در ماه مارس سال ۱۹۶۳ در هوستون تگزاس به دنیا آمد. او به‌خاطر شغل پدری خود، در سال ۱۹۹۹ در کلیسای لیکوود به‌عنوان کشیش انتخاب شد. جول همچنین به‌عنوان یک نویسنده و سخنران تلویزیونی فعالیت می‌کند. مردم او را با نام مستعار کشیش خنده‌رو می‌شناسند. خطابه‌های تلویزیونی جوئل اوستین از سوی بیش از ۷ میلیون بیننده در هفته و بیشتر از ۲۰ میلیون نفر در ماه و در بیش از ۱۰۰ کشور دنیا دیده می‌شود. باید خاطرنشان ساخت کتاب‌های اوستین در ردهٔ پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک‌تایمز هستند.

اوستین می‌گوید که ترجیح می‌دهد بیش از اینکه به موضوع گناه انسان‌ها بپردازد، بر خوبی‌ها و مهربانی خداوند و داشتن زندگی شاد و باایمان تمرکز کند. او می‌کوشد اصول کتاب مقدس را به روشی ساده و با تأکید بر قدرت عشق و نگرش مثبت به دیگران بیاموزد. او در سال ۲۰۰۶ میلادی در لیست ۱۰ انسان تأثیرگذار جهان معرفی شد.

معرفی نویسنده
عکس جوئل اوستین
جوئل اوستین

جول اوستین را در ایران با نام جوئل اوستین هم می‌شناسند. او تصوری که عامه‌ی مردم در دنیا از یک کشیش داشتند را بر هم زد و با لبخندی دلنشین، آرامش، اتکا بر خود و خداوند بین مردم محبوبیت پیدا کرد. هنوز که هنوز است کسی با دیدن یک مرد خوش‌اخلاق و خوش‌پوش به یاد کلیساهای پروتستان نمی‌افتد، اما جول اوستین این تصور را شکست و تبدیل به یک کشیش ثروتمند شد که با آرامش و همدلی با مخاطبانش صحبت می‌کند!

نظرات کاربران

امیر
۱۴۰۲/۰۱/۰۵

این کتاب تکنیک هایی بهتون میگه برای بهتر شدن و رسیدن به اهداف تون . فقط اینکه فصل اول کامل نگفت نسخه چاپی پیشنهاد می کنم تهیه کنید .

زمان

۵ ساعت و ۱۴ دقیقه

حجم

۲۹۱٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵ ساعت و ۱۴ دقیقه

حجم

۲۹۱٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۰,۲۰۰
تومان