دانلود کتاب صوتی اثر لوسیفر با صدای مصطفی طالبیان مقدم + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی اثر لوسیفر اثر فیلیپ زیمباردو

دانلود و خرید کتاب صوتی اثر لوسیفر

معرفی کتاب صوتی اثر لوسیفر

کتاب صوتی «اثر لوسیفر» نوشتهٔ فیلیپ زیمباردو با ترجمهٔ رضا اردلان و گویندگی مصطفی طالبیان مقدم در شنیدار منتشر شده است.

درباره کتاب اثر لوسیفر

چگونه حتی یک انسان خوب هم قابلیت تبدیل‌شدن به فردی شیطان‌صفت را دارد؟

تا‌به‌حال دربارهٔ شیطان و داستان به‌وجود‌آمدنش فکر کرده‌اید؟ در کتاب‌های مقدس مسیحیت، «لوسیفر» نام فرشته‌ای بود که از خداوند نافرمانی می‌کند و تبدیل به شیطان می‌شود. بیایید نگاهی به پر‌سروصداترین داستانِ کتاب‌های مقدس بیندازیم.

لوسیفر محبوب‌ترین فرشتهٔ خدا بود که به جایگاه خود مغرور شده بود. او در یک موقعیت حساس در مقابل فرمان خدا سرکشی کرد و در‌نهایت از درگاه خداوند رانده شد؛ بدین‌ترتیب او سزاوار لقب شیطان شد.

«اثر لوسیفر» به این معنا است که حتی فرشتگان نیز می‌توانند در شرایطی خاص با انجام رفتاری غلط تبدیل به موجودی بد شوند. این ماجرا صرفاً یک داستان در کتاب‌های مقدس نیست، بلکه داستان لوسیفر و نافرمانی‌اش تقریباً هر روز و در همه‌ٔ جوامع به‌طرز ملموسی اتفاق می‌افتد. جوامع خشن امروزی، مناطق جنگ و درگیری و هزاران شرایط دیگر در دنیای امروز وجود دارد که می‌تواند افراد خوب و عادل را به افرادی بسیار بد تبدیل کند.

به نظر شما این اتفاق چگونه رخ می‌دهد؟ آیا اصلاً امکان بروز چنین اتفاقی برای انسان‌های واقعاً خوب وجود دارد؟ انسان در خلال کنکاش‌هایی که بر سر این موضوع با خودش دارد، کم‌کم متوجه موضوع مهمی می‌شود. او می‌فهمد اتفاقی که برای یکی از فرشتگان خدا افتاده، ممکن است برای هر فرد عادی نیز رخ دهد. حتی شاید همه‌ٔ ما در بین اطرافیان خود بارها‌و‌بارها با چنین شرایطی مواجه شده‌ایم.

کتاب صوتی اثر لوسیفر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌شود.

نظرات کاربران

Hrezapour.ir
۱۴۰۲/۱۰/۲۰

بسیار عالی

زمان

۴۰ دقیقه

حجم

۳۶٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴۰ دقیقه

حجم

۳۶٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۹,۰۰۰
تومان