دانلود کتاب صوتی چگونه با کمال گرایی مبارزه کنیم با صدای نازنین آذرسا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صوتی چگونه با کمال گرایی مبارزه کنیم

کتاب صوتی چگونه با کمال گرایی مبارزه کنیم تألیف و با صدای نازنین آذرسا است. با شنیدن این کتاب صوتی می‌توانید متوجه شوید که آیا کمال‌گرا هستید یا نه و اگر هستید، چگونه می‌توانید با آن مبارزه کنید.

درباره کتاب صوتی چگونه با کمال گرایی مبارزه کنیم

کمال‌گرایی یکی از مشکلاتی است که بیشتر افراد به نوعی با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنند. اما از چگونگی آن اطلاعی ندارند. کمال‌گرایی به شکل بیمارگونهٔ آن یعنی داشتن معیارها و خواسته‌های بسیار سطح بالا که غیر‌واقع‌گرایانه هستند و عملاً نمی‌توانند انجام شوند. بنابراین فرد کمال‌گرا در مواجهه با شرایط احساس گناه و شرم کرده و شروع به سرزنش خود می‌کند.

خیلی از افرادی که دچار کمال‌گرایی هستند حتی به این باور نرسیده‌اند که کمال‌گرا هستند. این اشخاص با گفتن اینکه دارای استاندارد فوق‌العاده‌ای هستند خود را توجیه کرده و از فکر درمان این ویژگی خود خلاص می‌شوند. اما واقعیت امر این است که این وسواس ذهنی همیشه و هر لحظه در حال اذیت‌کردن آن‌هاست.

پرسش‌هایی ما را در این امر کمک می‌کند و پاسخ به آن‌ها نشان می‌دهد کمال‌گرا هستیم یا نه. این سؤال‌ها را از خودتان بپرسید:

آیا از شکست می‌ترسید؟

به دلیل حساسیت‌های بیش از حد معمولاً کارتان را دیر تحویل می‌دهید؟

دیگران به شما می‌گویند که انتظارات شما درست و بجا نیست؟

زمانی اعتماد به نفس خوبی دارید که به چیزهای زیادی دست پیدا کرده باشید؟

اگر پاسخ به پرسش‌های بالا را می‌توانید با قاطعیت دهید و جواب اکثر این سؤالات مثبت است باید این را بدانید که شما یک شخص کمال‌گرا هستید. و باید برای تعدیل آن اقدام کنید.

کتاب صوتی چگونه با کمال گرایی مبارزه کنیم شما را در به‌دست‌آوردن شخصیتی متعادل‌تر و همینطور رشد و موفقیت در زندگی‌تان کمک می‌کند.

این کتاب صوتی محصولی ارزشمند است که به شما کمک می‌کند که با آنچه در درون شما با عنوان کمال‌گرایی وجود دارد مبارزه کنید. کمال‌گرایی برخلاف نامش خصوصیتی پسندیده نیست. بلکه باعث ایجاد مشکل و مسائل مختلف در زندگی ما می‌شود.

در کتاب صوتی چگونه با کمال گرایی مبارزه کنیم این را می‌شنوید که کمال‌گرایی را می‌توان مجموعه‌ای از افکار مسموم دانست که باعث می‌شود شما دائما در حال خودخوری باشید که کاری را به نحو شایسته انجام نداده‌اید. شخص کمال‌گرا هرگز از کاری که انجام می‌دهد رضایت ندارد و همیشه یک حد مطلوب دیگر برای خویش متصور است. حد مطلوبی که هرچقدر تلاش می‌کند باز نیز به آن دست پیدا نمی‌کند. این خصوصیات و این افکار باعث می شود شخص کمال‌گرا در اصطلاح عرصه و زندگی را بر خود تنگ کرده و دائماً در حال استرس و اضطراب باشد.

شنیدن کتاب صوتی چگونه با کمال گرایی مبارزه کنیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به تمام کسانی که کمال‌گرایی دارند پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۵۳ دقیقه

حجم

۷۳٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۵۳ دقیقه

حجم

۷۳٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان