دانلود کتاب صوتی گاو بنفش با صدای حمید صلاحی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی گاو بنفش اثر ست گودين

دانلود و خرید کتاب صوتی گاو بنفش

نویسنده:ست گودين
گوینده:حمید صلاحی
انتشارات:رادیو مثبت
امتیاز:
۳.۷از ۱۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی گاو بنفش

کتاب صوتی گاو بنفش نوشتهٔ ست گودین و گروه مترجمان و با صدای حمید صلاحی است و رادیو مثبت آن را منتشر کرده است. کتاب صوتی گاو بنفش به شما می‌آموزد که تجارتتان را با بی‌همتابودن دگرگون کنید؛ درواقع متمایز باشید تا کسب‌وکارتان متحول شود.

درباره کتاب صوتی گاو بنفش

کتاب صوتی گاو بنفش دربارهٔ نوآوری تبلیغاتی در بازاریابی است و تبلیغات نوین در بازاریابی را به زبانی ساده توضیح می‌دهد. ست گودین با ده‌ها مثال برای درک بحث و آموزش دادن موارد ضروری و مهم بازاریابی به وسیلهٔ شیوه‌های نوین تبلیغات شما و تجارتتان را تشویق می‌کند تا با شجاعت به سراغ تبلیغات نوین بروید و بی‌همتا باشید؛ درست مثل گاوی که به جای رنگ معمول، بنفش‌رنگ است.

استراتژی گاو بنفش راهی قدیمی برای ساخت یک بیزینیس است؛ برای مثال، ساخت محصولات ایمن و با کیفیت و سپس بازاریابی آن با راه‌های مختلف. اما این راه دیگر تأثیرگذاری سابق را ندارد. به جای آن ما باید محصولاتی درخشان را تولید کنیم که مردم آن را به یکدیگر معرفی کنند و بدین ترتیب، بدون صرف هیچ گونه هزینه‌ای به مؤثرترین شیوهٔ ممکن تبلیغ شوند. ایدهٔ کار این است که گاو قهوه‌ای، ارزش تعریف به سایر افراد را ندارد اما گاو بنفش واقعاً می‌ارزد.

شنیدن کتاب صوتی گاو بنفش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که می‌خواهند در شیوهٔ کسب‌وکار خود تحول ایجاد کنند پیشنهاد می‌کنیم.

درباره ست گودین

ست گودین نویسندهٔ کتاب‌های پرفروش بازاریابی اجازه و رهاسازی زهر ایده‌ها و سپس جان‌به‌دربردن کافی نیست و سخنرانی بلندآوازه است که چندین شرکت موفق تأسیس کرده و همچنین مدیرمسئول مجله فست کمپانی است.





نظرات کاربران

کامران ا
۱۴۰۱/۱۰/۰۳

کتاب خوب و مفیدی هست و ایده خوبی میده، گویندگی هم بسیار فصیح هست ولی خسته کننده، گوینده فراز و فرود نداره و تن ثابتی داره که به شدت خسته کننده هست.

زمان

۳ ساعت و ۳۷ دقیقه

حجم

۴۰۲٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳ ساعت و ۳۷ دقیقه

حجم

۴۰۲٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۴۸,۰۰۰
تومان