دانلود کتاب صوتی فراوانی با صدای فرشته میرهاشمی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی فراوانی اثر فرشته میرهاشمی

دانلود و خرید کتاب صوتی فراوانی

انتشارات:واوخوان
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی فراوانی

کتاب صوتی فراوانی نوشتهٔ فرشته میرهاشمی است. همین نویسنده گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و واوخوان آن را منتشر کرده است. این اثر صوتی یک کتابچهٔ کار تجربی است.

درباره کتاب صوتی فراوانی

کتاب صوتی فراوانی؛ کتابچه‌ی کار تجربی دربارهٔ مفهوم «غنی‌بودن» است.

غنی‌بودن تا کجا به داشته‌های انسان مربوط می‌شود و تا چه اندازه به احساسات او ارتباط دارد؟ کتاب صوتی حاضر باهدف رساندن شنوندهٔ خود به موفقیت و رشد فردی تهیه و تنظیم شده است. فرشته میرهاشمی، نویسندهٔ این اثر صوتی، با آموزش اصول «فراوانی»، به مخاطب خود کمک می‌کند تا زندگی خود را دگرگون کند.

شنیدن کتاب صوتی فراوانی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران حوزهٔ خودسازی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره فرشته میرهاشمی

فرشته میرهاشمی بنیان‌گذار نظریه‌‌ای به نام «تئوری هستی‌گرای بنیان» است. این نظریه بر پایهٔ مثلثِ «بودن، انجام و داشتن» شکل گرفته است.

افزون‌بر این او مربی و راهبر گروه‌های گوناگون تحول و رشد در ایران بوده است. این نویسنده، در سال ۱۹۹۵ میلادی، دورهٔ مربی‌گری متد سدونا را به پایان رساند و مجوز رسمی آموزش این متد را نیز دریافت کرد.

از کتاب‌های فرشته میرهاشمی می‌توان به ساکن روان و فراوانی اشاره کرد.

بخش‌هایی از کتاب صوتی فراوانی

«زندگی زیباست ای زیباپسند

زنده‌اندیشان به زیبایی رسند

پنجمین اصل فراوانی زیبایی است. از دیرباز تا کنون کسان زیادی چهارچوب نظری برای زیبایی و زیبایی‌شناسی تعریف کرده‌اند. از منظر زیبایی‌شناسی، زیبایی و زیبا بودن قابل احساس و ادراک اما غیر قابل‌ تعریف کردن است.

زیبایی حدومرز نمی‌شناسد و حضور و تجلی آن بی‌نهایت است. تعریف زیبایی در برخورد نخست برای همگان بدیهی و ساده می‌نماید اما چون کاوش در مقوله و معنای زیبایی آغاز شود، توصیف و تحلیل آن دشوار خواهد بود و این دشواری تا جایی است که عده‌ای تعریف زیبایی را ناممکن شمرده‌، برخی اصول زیبایی را به مقولات خاص، به‌ویژه مقوله‌ی هنر محدود کرده و برخی دیگر فقط بر زیبایی بصری تمرکز کرده و گستره‌ی زیبایی را در گستره‌ی مشاهدات انسان قابل طرح دانسته‌اند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۵۷ دقیقه

حجم

۱۰۷٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۵۷ دقیقه

حجم

۱۰۷٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۳,۰۰۰
تومان