دانلود کتاب صوتی یخ شکن ها + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی یخ شکن ها اثر تام شرایتر

دانلود و خرید کتاب صوتی یخ شکن ها

نویسنده:تام شرایتر
انتشارات:آوانامه
امتیاز:
۴.۵از ۱۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی یخ شکن ها

کتاب صوتی یخ شکن ها کتابی است درباره مدیریت کسب و کار و درصدد ارائه راهکار‌هایی برای کسب موفقیت و درآمد بیشتر است. نویسنده کتاب تام شرایتر نویسنده‌ای توانا در زمینه‌ی کسب‌وکار و موفقیت است و انتخاب نام کتاب را از شکستن یخ‌های آغاز مکالمه گرفته است. هرگاه برای شروع سخن با دیگران دچار مشکل و سختی شدید با مراجعه به این کتاب می‌توانید راه‌حل‌های شکستن یخ صحبت را فرا گرفته و به کار گیرید. این کتاب صوتی را هاله عطری و سعید گل‌محمدی ترجمه کرده‌اند و با صدای محمد تنهایی از انتشارات آوانامه در اختیار شما قرار گرفته است.

خلاصه کتاب صوتی یخ شکن ها

تنها تفاوت میان افرادی که بی‌نهایت مشتری در بازاریابی شبکه‌ای دارند با کسانی که اصلا مشتری ندارند در روش حرف زدن آنهاست. کسب مهارت در نحوه صحبت کردن و جذب مشتری خود راهکارهایی دارد که تام شرایتر در کتاب صوتی یخ شکن ها این فرمول ها را بیان می‌کند. مهارت اصلی در جذب کردن دیگران، خود مهارت چه چیزی گفتن و چه کاری انجام دادن است. اینکه درست سخن بگوییم و درست انجام دهیم حتی بیشتر از اهداف و انگیزه اصلی اهمیت دارد.

نویسنده با ارائه چهار قانون اولیه و کلی شرایط برای شروع کار بازاریابی شبکه‌ای را مهیا کرده و بعد از آن به ارائه فرمول‌ها می‌پردازد. چهار قانون اصلی نویسنده عبارتند از معرفی کار تنها به کسانی که علاقه نشان داده و مشتاقند. مقاومت و توانایی جواب رد شنیدن دومین قانون مهم و اساسی است. سومین قانون ندادن احساس شرمندگی و تحت فشار قرار ندادن مشتری‌هاست و چهارمین قانون این است که احتمال موفقیت بالا را در خود نگه دارید.

با استفاده از فرمول‌های تام شرایتر در کتاب صوتی یخ‌شکن‌ها می‌توان مخاطب را به طرز شگفت‌آوری به خود ترغیب کرد تا بدون هدر دادن زمان و وقت خود علاقمند به شنیدن سخنان ما شوند. اینکه در ابتدا صحبتی درباره موضوع درآمدی و کاری پیش کشیده و ادامه صحبت را رها کنید خود به علاقمند کردن مخاطب کمک می‌کند. نویسنده در این کتاب با ارائه داستان‌ها و بیان ساده به توضیح فرمول‌های شش‌گانه خود پرداخته است و فرمول‌ها را به صورت کلی و با استفاده از نفع و فایده‌ای که برای فروشنده دارد بیان می‌کند. احساس خوشبخت بودن و راضی بودن از کار، امید به زندگی و شرایط بهتر و شادی در کار جزء مواردی هستند که اکثر افراد از آن بی‌بهره‌اند یا در تلاش برای بهبود آن هستند. پس استفاده از این واژگان در بیان سخنان راهگشای بسیار خوبی است تا مشتری را وادار به شنیدن سخنان خود کرده و پس از معرفی کوتاه از کسب‌وکار خود ارائه بروشور، تلفن، کارت ویزیت، همچنین دعوت به جلسات هفتگی می‌تواند قدمی بزرگ در جذب مشتری داشته باشید.

نویسنده کتاب بیان می‌کند که افرادی که در بازاریابی شبکه‌ای کار می‌کنند به دنبال سوء استفاده از فامیل و خویشاوندان خویش نیستند بلکه در تلاش برای جذب مشتری هستند و با بیان و سخن درست می‌توانند هم خود را به درآمد بیشتر سوق دهند و هم دیگران را به این کار ترغیب کنند.

شنیدن این کتاب صوتی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

کتاب صوتی یخ شکن‌ها به دنبال ارائه راه‌حل‌هایی برای آغاز گفتگو با مشتریان می‌باشد تا با ارائه راهکار و کلمات کلیدی برای شروع صحبت به فروش بیشتر محصول برسید. افرادی که در بازاریابی شبکه‌ای و فروش محصول دست داشته و در تلاش برای افزایش فروش خود هستند همچنین افرادی که برای سرآغاز صحبت درباره محصولات خود دچار مشکل هستند می‌توانند از این کتاب صوتی بهره گیرند. حتی اگر هنوز برای فروش محصولات خود اقدام نکرده‌اید با شنیدن این کتاب می‌توانید راهکارهایی اصولی و درست را یاد گرفته و به کار گیرید.

چرا باید کتاب صوتی یخ شکن‌ها را بشنویم؟

در ابتدای کتاب صوتی یخ شکن ها نویسنده، تام شرایتر، به این نکته اشاره می‌کند که چه کاری انجام دهیم تا مشتری اصرار کند کار را به او معرفی کنیم. این ترغیب مشتری برای ارائه خدمات یکی از دلایل اصلی نویسنده برای نوشتن این کتاب بوده است. با ترفند‌ها و روش‌های ساده و کاربردی در متن کتاب می‌توان به فروش بیشتر و در پی آن درآمد بیشتر دست یافت.

درباره تام شرایتر

تام شرایتر با نام کامل تام بیگ ال شرایتر معروف به بیگ ال یا ال بزرگ بیش از ۵۰ سال است که در خصوص بازاریابی شبکه‌ای فعالیت دارد. وی بیش از ۳۰ کتاب در این زمینه نوشته و به بسیاری از کشور‌های دنیا سفر و سخنرانی‌های فراوانی در این موارد داشته است. موضوعاتی که تام شرایتر در کتاب‌هایش از آن سخن می‌راند بیشتر در زمینه‌ی بازاریابی شبکه‌ای و تاثیرات کلام صحیح بر روی مخاطبان است. تغییر نگرشی که تام شرایتر در کتاب‌هایش از آن صحبت می‌کند باعث تغییر در روند فروش و افزایش درآمد خواهد شد.

هدف اصلی تام شرایتر پذیرش مخاطب از راه بازکردن مسیر‌های عصبی ذهن برای شروع کار بازاریابی است. از آنجایی که معمولا بازاریابان و نتورک مارکتینگ درآمد ثابتی ندارد و از طریق جذب مخاطب به درآمد می‌رسد تلاش شرایتر برای بهبود شرایط این افراد است. از معروفترین کتاب‌های تام شرایتر می‌توان به کتاب راهبران که مجموعه‌ای دوجلدی در خصوص آموزش گام به گام عملی برای خلق سیستم بازاریابی شبکه‌ای است اشاره کرد. در این سیستم‌های بازاریابی شبکه‌ای معمولا افراد به صورت پله‌ای ارتقا پیدا کرده و باعث فروش بیشتر می‌شود. بیگ ال خود یکی از بنیان‌گذاران این سیستم بوده است. این کتاب در سال ۲۰۱۴ منتشر شده است.

کتاب شخصیت‌های رنگی تام شرایتر دست بر روی شخصیت افراد گذاشته و با معرفی شخصیت‌های مختلف و نحوه برخورد با هر تیپ شخصیتی به بازاریابان کمک می‌کند. گاه تمام مراحل ارائه محصول و پذیرش مخاطب خوب پیش می‌رود اما فروش نهایی صورت نمی‌پذیرد که این از شخصیت متفاوت افراد سرچشمه می‌گیرد. تام شرایتر به صورت گسترده نحوه برخورد با شخصیت‌های مختلف را باز کرده و طریقه سخن گفتن با هر تیپ شخصیتی را به وضوح بیان کرده است.

در کتاب سه عادت ساده برای موفقیت در بازاریابی تام شرایتر به باور‌ها و اعتقادات تخریب‌گر و غیرسازنده پرداخته و بررسی می‌کند که چگونه بعضی از افراد در فروش خود پیش‌قدم تر از گروهی دیگر هستند و ویژگی‌های آنها را بر می‌شمارد. این کتاب در سال ۲۰۱۶ چاپ شده و بسیاری از مشاغل مرتبط از آن بهره برده‌اند.

بخشی از کتاب یخ شکن ها

«اجازه بدهید ببینیم زمانی که کار بازاریابی را آغاز می‌کنیم چه اتفاقی می‌افتد. یکشنبه برای شام به منزل خواهرم می‌روم؛ در جایگاه یک توزیع‌کننده نوپا، مشتاق صحبت با خواهرم درباره کار فوق‌العاده‌ام هستم.

شروع به خوردن می‌کنم، با خواهرم درباره بچه‌ها، آب‌وهوا، سیاست و شغلش صحبت می‌کنم. بیست سؤال درباره زندگی‌اش می‌پرسم و در این مدت حتی یک‌بار هم خواهرم برنمی‌گردد تا به من بگوید: «راستی! دوست داری از کار تازه‌ای که شروع کردی با هم حرف بزنیم.»

این وظیفه من است که یخ بحث را بشکنم و شغل خود را در یک گپ و گفت خانوادگی معرفی کنم.

هرکسی می‌تواند با دیگران صحبت کند، هرکسی می‌تواند بگوید: «سلام، حالت چطور است؟ هوا چطور است؟» این ساده است.

اما فاصله زیادی بین «سلام، حالت چطور است؟ هوا چطور است؟» و «می‌خواهی توزیع‌کننده بشوی؟» وجود دارد.

این فاصله ما را می‌ترساند، زیرا نمی‌خواهیم مثل یک فروشنده شل و وارفته یا مثل کسی که قصد سوء‌استفاده از دیگران دارد، به نظر برسیم و چون از این موضوع می‌ترسیم، چیزی نمی‌گوییم و همین باعث نابودی کار ما می‌شود.»

معرفی نویسنده
عکس تام شرایتر
تام شرایتر

تام شرایتر بیش از پنج دهه مهم‌ترین کتاب‌های نتورک مارکتینگ و بازاریابی چندسطحی را نوشت و تمام شهرت و ثروتش را از آموزش مفاهیم این نوع از بازاریابی به فروشندگان آمریکایی به دست آورد.

نظرات کاربران

کاربر 7331648
۱۴۰۲/۰۷/۲۲

فوق العاده

زمان

۲ ساعت و ۲۹ دقیقه

حجم

۲۰۹٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۲۹ دقیقه

حجم

۲۰۹٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۸,۰۰۰
تومان