دانلود کتاب صوتی شمشیر روح با صدای نازنین آذرسا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صوتی شمشیر روح

کتاب صوتی شمشیر روح که متن یکی از سخنرانی‌های جول اوستین با همین عنوان است در رابطه با قدرت روح انسان در زندگی انسان صحبت می کند. این کتاب با ترجمهٔ سایت نگرش نیک و گویندگی نازنین آذرسا منتشر شده است. در این کتاب جول اوستین قدرت روح انسان را به عنوان شمشیر بُرّنده‌ای می‌داند که می‌تواند شما را به اوج برساند و از دل سختی‌ها به موفقیت برساند. اگر شناخت درستی از قدرت درون داشته باشید، آگاهانه و به‌طور مؤثر می‌توانید از آن در مسیر‌های گوناگون زندگی خود استفاده کنید و موفقیت‌های بزرگی در کارنامهٔ خود ثبت کنید.

درباره کتاب صوتی شمشیر روح

راز قدرت درون چگونه عمل می‌کند؟

می‌خواهیم در مورد قدرت درون صحبت کنیم اما قبل از آن بهتر است بدانیم خیلی از انسان‌ها در بیرون از خودشان در حال زندگی کردن هستند و افراد کمی هستند که شروع به کنکاش در درونشان می‌کنند، خبر خوب این است که شما که دارید آموزش راز قدرت درون را می‌خوانید و گوش می‌دهید جزء افرادی هستید که قصد دارید وارد دنیای درونیتان بشوید و جالب است بدانیم که دنیای بیرون را دنیای درون ما می‌سازد، اگر بخواهم بگم مهم‌ترین قسمتی که در درون هر انسانی هست چیست، می‌شود گفت اندیشه و باورهای آن فرد است. خیلی وقت‌ها ما به‌اشتباه روی نتیجه‌های زندگیمان تمرکز می‌کنیم و می‌خواهیم آن نتایج را تغییر دهیم.

کشف راز نهفته قدرت درون

ما از این موضوع غافل هستیم که باید پایه را درست کنیم که نتایج درست بشوند و پایه هر چیزی در درون ماست. حالا که دانستیم همه چیز از درون ما شروع می‌شود، پس باید شروع کنیم درونمان را بسازیم تا بتوانیم از قدرت درونمان استفاده کنیم و خلق کنیم.

هر چیزی را که دوست داریم داشته باشیم، چون هر چیزی که ما در بیرون از خودمان می‌بینم خلق شده توسط دنیای درون یک فرد است پس می‌بینم که خلاقیت‌های ما در دنیا برمی‌گردد به قدرت درونیمان که باید از آن استفاده کنیم.

اگه بخواهیم این موضوع را خیلی ساده بیان کنیم هر کسی در زندگی‌اش به یک موضوعی و قسمتی از زندگی‌اش عشق دارد و حس می‌کند می‌تواند در آن زمینه موفق باشد. وقتی که ما این حس را در زندگی نسبت به یک موضوع داشته باشیم آن وقت است که باید درک کنیم ما در آن موضوع یک قدرت درونی داریم و می‌توانیم آن را رشد بدهیم.

انسان همواره در جست‌وجوی خود بوده است؛ اما گاهی در زندگی دچار روزمرگی‌های فراوانی شده و در نتیجه خود را فراموش کرده‌ است. این امری مهم است که بتوانیم در میان تمام روزمرگی‌ها و مشغله‌های زیاد امروزی از قدرت درون خودمان غافل نشویم و از این قدرت درون در راه رسیدن به آرزوها و خواسته‌هایمان بهره بجوییم و قدرت درون خودمان را باور کنیم و فراموش نکنیم که هیچ‌گاه قدرت ذهن را دست کم نگیریم و بدانیم که قدرت ذهن انسان بسیار بالا است، این در حالی است که بسیاری از انسان‌ها از قدرت ذهن خود بی‌خبر هستند، لازم است بدانید که برای آن که بتوانید از قدرت ذهن خود به‌صورت بهینه استفاده کنید، باید آن را به سمت هدفی که دلخواه شماست هدایت کنید و از قدرت ذهن خود در جهت درست بهره گیرید.

کتاب صوتی شمشیر روح را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌شود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳۶ دقیقه

حجم

۴۹٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳۶ دقیقه

حجم

۴۹٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۲,۰۰۰
تومان