دانلود کتاب صوتی روانشناسی فروش (خلاصه کتاب) با صدای دادبه دادمهر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی روانشناسی فروش (خلاصه کتاب) اثر برایان تریسی

دانلود و خرید کتاب صوتی روانشناسی فروش (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب صوتی روانشناسی فروش (خلاصه کتاب)

کتاب صوتی روانشناسی فروش نوشته برایان تریسی است که با ترجمه فاطمه فراهانی و صدای دادبه دادمهر منتشر شده است. این میکروکتاب که خلاصه‌ای از کتاب روانشناسی فروش است به شما یاد می‌دهد چگونه فروش خود را بیشتر، راحت‌تر و خیلی سریع‌تر بالا ببرید.

میکروکتاب‌ها چکیده‌ای از کتاب‌های اصلی هستند که در زمانی حدود ۵۰ دقیقه دانش کامل کتاب را در اختیار شما می‌گذارد و مهمتر اینکه فضای کتاب کامل حفظ شده و لذت مطالعه را از دست نمی‌دهید.

درباره کتاب روانشناسی فروش

همه از ابتدا موفق نبوده‌اند. بیشتر افرادی که امروز آنها را در جمع ۱۰ درصد بالای جامعه می‌بینیم، روزی در جمع ۱۰ درصد پایین قرار داشتند. هر کسی که امروز کارش خوب است، نشان می‌دهد که زمانی کارهایش را بد انجام می‌داده و بسیار شکست می‌خورده است. آنچه که باعث شده تا این افراد در جرگه انسان‌های موفق قرار بگیرند، این است که از متخصصان چیزهای زیادی آموختند. شما هم می‌توانید مسیرهایی که افراد موفق طی کرده‌اند را بروید تا به موفقیت دست یابید.

روانشناسی فروش، عنوان کتابی از برایان تریسی است که به صورت اختصاصی به موضوع فروش می‌پردازد. برایان تریسی، که خودش یکی از فروشندگان موفق بوده، در این میکروکتاب تمام نکاتی که برای تبدیل شدن به فروشنده برتر نیاز دارید را بیان می‌کند. او باور دارد که فروشندگی شغلی است که درآمد آن محدودیت ندارد و شما می‌توانید سقف خواسته‌هایتان را تا هرجا که می‌خواهید افزایش دهید. پس اگر فروشنده هستید یا می‌خواهید این شغل را شروع کنید، این کتاب نکات طلایی برایتان دارد.

خواندن کتاب روانشناسی فروش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام فعالان حوزه فروش پیشنهاد می‌کنیم.

درباره برایان تریسی

برایان تریسی در ۵ ژانویه ۱۹۴۴ در شارلوت‌تاون کانادا و در خانواده‌ای فقیر به دنیا آمد. وی نویسنده و سخنران انگیزشی در زمینۀ بهبود مهارت‌های حرفه‌ای و خودیاری است.

پدر برایان کار دائمی نداشت و نمی‌توانست هزینه‌های زندگی را به آسانی تأمین کند. به همین خاطر، برایان و سه برادرش، با کمک نهادهای خیریه، تحصیل کردند. او همیشه تلخی فقر را در زندگی خود حس می‌کرد. پس خیلی زود مجبور به ترک مدرسه شد تا به کارهای سخت و فیزیکی کم‌درآمد بپردازد.

سرانجام، برایان تریسی، در دهۀ ۲۰ زندگی‌اش، سفرهایی به سرتاسر جهان را آغاز کرد. او به آمریکا، انگلیس، فرانسه، اسپانیا و پس از آن به آفریقا سفر کرد. او مدتی در آفریقای جنوبی ماند، کار کرد و در رشتۀ ورزشی کاراته، کمربند سیاه گرفت. این نویسنده، سفرهایش را به سوی خاورمیانه و شرق آسیا ادامه داد. تریسی دربارۀ مهارت‌های فروش و مشاورۀ مدیریتی و توسعه نیروی انسانی اطلاعات دارد. او شرکتی بین‌المللی به نام خودش راه‌اندازی کرده و در کشورهای گوناگون و شرکت‌های مطرح جهان، برنامه‌های مشاوره‌ای و آموزشی برگزار می‌کند.

از جمله آثار این نویسنده می‌توان به «قدرت جذبه: قانون شکست‌ناپذیر پول»، «جادوی جهت‌دار کردن زندگی»، «ترفندهایی برای فروش بیشتر»، «بیشتر حقوق بگیرید»، «مذاکره»، «بازاریابی: شیوه‌ها و تکنیک‌های کاربردی بازاریابی و فروش»، «هنر فروش کردن»، «موفقیت شغلی»، «نقطه تعادل خود را پیدا کنید» و... اشاره کرد.

ایده‌ها و راهکارهای ارائه‌شده به‌وسیلۀ برایان تریسی، از نظر علمی و عملی، در سطح جهان اثبات ‌شده است.

معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظرات کاربران

shahyad
۱۴۰۲/۰۳/۲۹

به فروشندگان توصیه می‌کنم حتما مطالعش کنن

parsa
۱۴۰۲/۰۶/۲۱

خیلی به فروش و خلاق شدن ذهن کمک میکنه

abolfazl
۱۴۰۳/۰۲/۰۱

عالی بود

k1toys.com
۱۴۰۲/۱۱/۲۳

کتاب خوبی بود ولی نه عالی یکبار خوندنش بد نیست یادگرفتن ته ندارد و هر چه بیشتر بیاموزید کیفیت زندگی شما بیشتر خواهد شد شاد و سلامت و پر روزی باشید الهی آمین 🙏💐

Enamullah Khalili
۱۴۰۲/۱۱/۰۵

به نظرم خیلی کتاب خیلی بهتری ولی امتحان نکرم هنوز

زمان

۱ ساعت و ۴۳ دقیقه

حجم

۸۸٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۴۳ دقیقه

حجم

۸۸٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۹,۸۰۰
تومان