دانلود کتاب صوتی بی نازنین با صدای سام کبودوند + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی بی نازنین اثر کیوان ارزاقی

دانلود و خرید کتاب صوتی بی نازنین

معرفی کتاب صوتی بی نازنین

کتاب صوتی «بی نازنین» نوشتهٔ کیوان ارزاقی با گویندگی سام کبودوند و لیلا برخورداری در ناشر صوتی سماوا منتشر شده است. از کیوان ارزاقی پیش‌تر، رمان‌های «سرزمین نوچ» و «زندگی، منفی یک» به چاپ رسیده بود.

درباره کتاب صوتی بی نازنین

این کتاب سومین اثر کیوان ارزاقی است. داستان این رمان عاشقانه به این شکل است که مانی ایمیلی عجیب از زنی به نام سایه دریافت می‌کند و پاسخ زیرکانه‌ای می‌دهد. به مرور رابطه‌ای اینترنتی شکل می‌گیرد؛ اما در ادامه افراد دیگری نیز وارد ماجرا می‌شوند که مانی فکرش را هم نمی‌کرد. حالا او باید با حقایقی از زندگی و مسائل گذشته‌اش رو‌به‌رو شود.

کتاب صوتی بی نازنین را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به رمان‌های عاشقانهٔ ایرانی پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب صوتی بی نازنین

سیزده دقیقه بعد

درک می‌کنم و می‌فهمم از چه مشکلاتی حرف می‌زنی، ولی آن قدر ناراحتم که نمی‌خواهم بهت حق بدهم. فیس‌بوک هم شده بهترین محل برای خاله زنک‌بازی‌های روشنفکرانه. فقط مربوط به خانم‌ها نیست، شما آقایان سابقه و تجربه‌تان بیشتر است. کافی است یکی از شما عکس و مطلب یکی دیگر را لایک کند، داستان‌سرایی‌هایی می‌کنید کلفت‌تر از شاهنامه. بیچاره خانم‌ها که اسم شان بد در رفته!

چهار دقیقه بعد

موضوع: من نه وقتش را دارم بخواهم آدم‌های مجازی را رصد کنم، نه حوصله‌ی خاله زنک‌بازی‌های دیجیتالی را، ولی درست می‌گویی، بیشتر وقت و شناخت و قضاوت آدم ها از لایک و نوشته‌هاست.

...

با شیوا وقتی توی هواپیما نشسته بود حرف زده بودم و خودم صدای مهماندار را شنیدم که گفت خانم تلفن را خاموش کن. تنم عرق کرده بود... وقتی موبایلش را گرفتم و پیغام «دستگاه مورد نظر خاموش است» را شنیدم، فهمیدم دیگر شیوا را نمی بینم.

نظرات کاربران

hosna
۱۴۰۱/۱۰/۰۹

اوایل داستان جذاب و پر کشش شروع شده، اما از جایی به بعد کلیت ماجرا قابل حدس زدن بود و پیچیدگی داستان لو رفته به نظر می رسید. بعضی بخش ها هم بی دلیل روشن نشدن و نتیجه هم تا

- بیشتر
نازی
۱۴۰۲/۱۱/۰۸

بسیار بده

زمان

۴ ساعت و ۵۱ دقیقه

حجم

۴۰۰٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۴ ساعت و ۵۱ دقیقه

حجم

۴۰۰٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۰,۰۰۰
۲۱,۰۰۰
۳۰%
تومان