دانلود کتاب صوتی ویلف ترسوی بزرگ (جلد سوم) با صدای بهمن وخشور + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صوتی ویلف ترسوی بزرگ (جلد سوم)

کتاب صوتی ویلف ترسوی بزرگ؛ سلطان جنگل می‌شود (جلد سوم) از مجموعه‌داستان‌های ویلف ترسوی بزرگ، نوشتهٔ جرجیا پریجت است که با ترجمهٔ لیدا هادی و با صدای بهمن وخشور، سمیرا نظری و آریا وخشور منتشر شده است. این مجموعه دربارهٔ پسرکی به نام ویلف است که همراه با خواهرش، کارهای خیلی بزرگی انجام می‌دهند!

درباره کتاب صوتی ویلف ترسوی بزرگ؛ سلطان جنگل می‌شود

مجموعه ویلف ترسوی بزرگ داستان جذاب پسرکی به نام ویلف است. هرچند که او در این قسمت قرار است سلطان جنگل شود اما واقعیت این است که ویلف از همه چیز می‌ترسد! به‌هرحال و با وجود تمام ترس‌هایش و البته به همراه خواهرش دات، کلی کار بامزه می‌کند و کلی اتفاقات بامزه سر راهشان است. البته، می‌دانید که. سوال اصلی اینجاست که چطوری ویلف، یک پسر ترسو می‌تواند کارهای بزرگی انجام دهد. همین سوال هم ماجرا را جذاب و هیجان انگیز کرده است.

راوی در این مجموعه با کودک حرف می‌زند و او را در روند داستان شریک می‌کند و همین موضوع شنیدن این کتاب صوتی را برای مخاطب جذاب‌تر می‌کند.

کتاب صوتی ویلف ترسوی بزرگ سلطان جنگل می‌شود را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی برای تمام کودکان و نوجوانانی که به داستان‌های تخیلی، هیجان انگیز و پر ماجرا علاقه دارند، تجربه جذابی می‌سازد. 

نظرات کاربران

Pooyandeh
۱۴۰۲/۰۲/۱۲

بچه‌های من عاشق مجموعه داستان ویلف هستن. خیلی خوب و جذاب نحوه مواجهه با ترس‌های بچه‌ها رو بیان می‌کنه و در ضمن پر از شوخی و خنده و هیجان هست.

کاربر ۴۱۳۳۱۸۳الغذ
۱۴۰۱/۰۲/۱۱

خیلی بد بود 💩💩💩💩💩

زمان

۳ ساعت و ۱ دقیقه

حجم

۲۴۹٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳ ساعت و ۱ دقیقه

حجم

۲۴۹٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۵,۰۰۰
۷,۵۰۰
۵۰%
تومان