دانلود کتاب صوتی مهندسی زبان بدن با صدای نسرین رضائی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مهندسی زبان بدن اثر پویا ودایع

دانلود و خرید کتاب صوتی مهندسی زبان بدن

نویسنده:پویا ودایع
امتیاز:
۲.۸از ۸ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی مهندسی زبان بدن

کتاب صوتی مهندسی زبان بدن نوشته پویا ودایع است و با صدای نسرین رضائی در انتشارات ماه آوا منتشر شده است. این کتاب یکی از بهترین کتاب‌های تألیفی در زمینه شناخت زبان بدن است.

درباره کتاب مهندسی زبان بدن

زبان بدن علم جدیدی است که می‌تواند باعث تحول در روند مذاکرات تجاری یا روابط اجتماعی ما شود. این علم که بیش از سه دهه از تولد آن در جهان نمی‌گذرد، می‌تواند ناگفته‌های یک فرد را که به‌صورت کلامی بیان نمی‌شود، به ما بگوید. زبان بدن می‌تواند در جهت برقراری گفتگوی بهتر یاری‌مان دهد و در درک نیات و مقاصد افراد از روند مذاکره همراهی‌مان کند. زبان بدن گویای وضعیت درونی فرد است. خشم، عصبانیت، آرامش، شرم، خجالت و غیره از جمله حالت‌هایی است که می‌توانیم با زبان بدن نشان دهیم.

همهٔ مردم دنیا و حتی حیوانات از زبان بدن استفاده می‌کنند؛ اما باید توجه کرد که ما این علم را به‌طور غریزی نیاموختیم و به‌مرور زمان با بهره‌گیری از ابزار مشاهده و تقلید توانستیم زبان بدن خاص خود را داشته باشیم. همانند خیلی از چیزها که از مادر و پدر و دیگران یاد گرفتیم زبان بدن هم به‌تدریج تکمیل و در ما به‌عنوان یک رفتار نهادینه شد.

این کتاب به شما کمک می‌کند زبان بدن دیگران را بیاموزید و بتوانید هرنوع گفت‌وگو و مذاکره را به نفع خودتان پیش ببرید. 

شنیدن کتاب مهندسی زبان بدن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که به‌دنبال ارتباط سازنده با دیگرانند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب مهندسی زبان بدن

یادگیری زبان بدن باعث خواهد شد که ما در جلسات مذاکره با تمام توان کلامی و غیر کلامی نظریات خود را بیان کنیم و برای انتقال مفاهیم خود به افراد دیگر، زبان بدن را بیشتر به‌کار ببریم.

زبان بدن باعث ایجاد آرامش در قلب و روح ما خواهد شد. ما در زندگی هرچه بیشتر بیاموزیم اعتمادبه‌نفس بیشتری خواهیم داشت و اعتمادبه‌نفس، انسان را در جهت شناخت بهتر دیگران یاری می‌کند.

درک بیشتر دیگران ارمغان دیگری است که یادگیری زبان بدن به ما می‌دهد. درک بیشتر افراد باعث صرفه‌جویی در وقت و ارتباط بهتر با افراد در جلسات مذاکراه می‌شود.

زبان بدن به ما امکان می‌دهد آنچه را دیگران به ما نمی‌گویند یا سعی در پنهان کردن آن حالات دارند، دریابیم.

یکی دیگر از مزایای شناخت زبان بدن، کنترل جلسات و مذاکرات خواهد بود و می‌توان با استفاده از آن، کالا و خدمات جدید خود را بهتر معرفی نماییم.

زبان بدن حتی باعث خواهد شد مکالمات تلفنی خوبی داشته باشیم و حتی استفاده از زبان بدن در پشت خط تلفن موجب می‌شود که بتوانیم بهتر و راحت‌تر مفاهیم را انتقال دهیم.

زبان بدن باعث صرفه‌جویی در وقت و سرمایهٔ ما برای ادامهٔ جلسات مذاکره خواهد شد و ما با توجه به زبان بدنِ افراد حاضر در جلسهٔ مذاکره خواهیم فهمید چه کسانی علاقه به همکاری دارند و پرسشی که در ذهن دارند چیست و چگونه اطمینان لازم را ایجاد کنیم.

زبان بدن نه‌تنها احساسات و عواطف ما را نشان می‌دهد، بلکه به دیگران اعلام می‌کند که چگونه می‌توانند با ما کنار بیایند و رابطه برقرار کنند. ما خود شاید نتوانیم خیلی از حرف‌ها را به دیگران بیان کنیم؛ ولی با زبان بدن می‌توانیم ناگفته‌ها و احساسات را به دیگران به‌طور غیر مستقیم انتقال دهیم.

نظرات کاربران

محمد دلفان
۱۴۰۳/۰۱/۰۶

عالی.

زمان

۲ ساعت و ۱۱ دقیقه

حجم

۱۲۲٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۱۱ دقیقه

حجم

۱۲۲٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۶,۸۰۰
تومان