دانلود کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید با صدای ساقی گل‌پور + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید اثر ناپلئون هیل

دانلود و خرید کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید

نویسنده:ناپلئون هیل
مترجم:آرش راد
انتشارات:رمانو
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۳از ۸ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید

کتاب صوتی «بیندیشید و ثروتمند شوید» نوشتهٔ ناپلئون هیل با ترجمهٔ آرش راد و گویندگی ساقی گل‌پور در انتشارات رمانو منتشر شده است.  «بیندیشید و ثروتمند شوید» سرشار از راهکارهایی برای موفق شدن در زندگی مالی و کاری شماست.

درباره کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید

این حقیقت که اندیشه شما راه پیش‌ روی شما را تعیین می‌کند قابل انکار نیست. اما کتاب «بیندیشید و ثروتمند شوید» تنها درباره‌ٔ این موضوع با شما حرف نمی‌زند. «بیندیشید و ثروتمند شوید» تنها به حرف‌های مثبت و هیجان‌انگیز بسنده نکرده است. شما همراه این کتاب فصل به فصل با شروط لازم زندگی و اندیشه‌ٔ ثروتمندان و افراد موفق و تاثیرگذار دنیا مانند توماس ادیسون (کارآفرین و مخترع)، اندرو کارنگی (بنیانگذار شرکت فولاد)، هنری فورد (خالق شرکت اتومبیل فورد)، جان پمبرتون (خالق کوکا کولا) و... آشنا خواهید شد و متوجه خواهید شد رمز و راز مشترک تمامی این افراد چه چیزی بوده است؟

یادتان باشد که شما برای موفق شدن باید مسیر موفقیت را بشناسید و ناپلئون هیل ۲۵ سال از عمرش را صرف یافتن دانسته‌های این کتاب کرد. او با بررسی زندگی افراد ثروتمند و مطرح جهان، شناخت این مسیر را برای شما هموار کرده است. در این کتاب شما می آموزید چگونه حس ششم و ضمیر ناهوشیار خود را به نفع خودتان به کار بگیرید. ترس هایتان را بشناسید و آنها را کنار بگذارید. بر تردیدهایتان غلبه کنید و قاطعانه تصمیم بگیرید. چگونه بر سر تصمیماتتان بایستید و در کارهایتان تداوم داشته باشید و چگونه از نیروی همکاران و کار گروهی استفاده کنید و همین طور چگونه رهبر خوبی باشید.

درباره ناپلئون هیل

ناپلئون هیل (متولد ۱۸۸۳) نویسنده آمریکایی یکی از پیشگامان سبک مدرن ادبیات موفقیت شخصی و فلسفه‌ٔ آمریکایی در زمینه رسیدن به موفقیت فردی است. هیل با افرادی چون «توماس ادیسون»، «الکساندر گراهام بل»، «هنری فورد» و «ویلیام جنینگ برایان» مصاحبه می‌کرد و راز موفقیت این افراد را می‌پرسید و آن‌ها را یادداشت می‌کرد. او این یادداشت‌ها را در کتابش بیان کرده است. ناپلئون هیل در زمینهٔ موفقیت و کسب ثروت به درجهٔ استادی رسیده بود؛ تا آنجا که از سال ۱۹۳۳ تا سال ۱۹۳۵ مشاور «فرانکلین روزولت» رئیس‌جمهور آمریکا شد.

-کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

بیندیشید و ثروتمند شوید برای تمام کسانی که در اندیشه‌ٔ کسب ثروت و موفقیت مالی هستند مناسب است.

بخشی از کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید

میلیون‌ها انسان به امید بخت و اقبال خوش به استقبال زندگی می‌روند، شاید بخت بلند بتوانـد بـرای آن‌هـا یک فرصت به وجـود آورد امـا بهترین و قابـل اطمینان‌تریـن برنامه‌هـا به شانس و اقبال وابسته نیستند. بخـت بلنـد بزرگترین فرصت زندگی را نصیـب من کرد امـا بـرای به دست آوردن آن ۲۵ سال از زندگی‌ام را وقف آن کردم.

هیچکس به تنهایی تجربه، آموزش، توانایی و دانش کافی ندارد که با آن از ثروتمند شدن خـود مطمئن شود. بدون همکاری دیگران این مهم امکان‌پذیر نیسـت. هر برنامه ای که برای کسب ثروت انتخاب کنیـد باید حاصل اندیشه شما و سایر اعضای گـروه شما باشـد.

به طور کلی در دنیا دو دسته از افراد وجود دارند. گروه اول را پیروان و گروه دوم را رهبران تشکیل می‌دهند. در آغاز باید تصمیم بگیرید که آیـا قصد دارید که بـه رهبـر تبدیل شوید یا در دسته‌ٔ همان پیـروان باقـی بمانیــد. تفاوت جبران خسارت این دو موقعیت بسیار زیاد است.

معرفی نویسنده
عکس ناپلئون هیل
ناپلئون هیل
آمریکایی | تولد ۱۸۸۳ - درگذشت ۱۹۷۰

ناپلئون هیل نویسنده آمریکایی یکی از پیشگامان در زمینه‌ی کتاب‌های موفقیت بود. ۲۶ اکتبر ۱۸۸۳، ناپلئون هیل در «ویرجینیای» آمریکا به دنیا آمد. ناپلئون در وایز کانتی ایالت ویرجینیا، در منطقه‌ای متولد شد که بی‌سوادی و خرافات در آنجا بیداد می‌کرد. پدرش آهنگر بود. خانه‌ای که در آن متولد شد، اتاقی کوچک در کنار رودخانه «پراد» در منطقه «وایس کانتی» ویرجینیا بود و همه اعضای خانواده در خانه‌ای که یک اتاق بیشتر نداشت و کوچکترین توجهی به نظافت آن نمی‌شد زندگی می‌کردند.

نظرات کاربران

کاربر ۵۵۱۶۹۹۹
۱۴۰۱/۰۹/۱۳

عالیه.فقط باید عمل کرد

Rabet
۱۴۰۳/۰۱/۰۴

کتابی است که در طول عمر هر فرد، باید حداقل یکبار مطالعه شود

کاربر ۴۰۸۶۷۲۴
۱۴۰۱/۱۰/۲۱

بی نظیر

زمان

۹ ساعت

حجم

۷۵۵٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۹ ساعت

حجم

۷۵۵٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان