دانلود کتاب صوتی جملات برگزیده از کتاب های ریچل هالیس با صدای نازنین آذرسا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی جملات برگزیده از کتاب های ریچل هالیس اثر نازنین آذرسا

دانلود و خرید کتاب صوتی جملات برگزیده از کتاب های ریچل هالیس

معرفی کتاب صوتی جملات برگزیده از کتاب های ریچل هالیس

کتاب صوتی «جملات برگزیده از کتاب های ریچل هالیس» با نویسندگی و گویندگی نازنین آذرسا منتشر شده است. این کتاب صوتی کوچک شامل برجسته‌ترین جملات ریچل هالیس است که از کتاب‌های مختلف او مانند خودت باش دختر، شرمنده نباش دختر و انتظارش را نداشتم گردآوری شده است.

درباره کتاب جملات برگزیده از کتاب های ریچل هالیس

افسردگی، خودکم‌بینی، گوشه‌گیری، وابستگی غیر‌طبیعی به افراد، داشتن افکار منفی، فرمانبری بی‌چون‌وچرا از دیگران، نداشتن قوه تصمیم‌گیری و چندین مورد دیگر، همه از عوارض و نشانه‌های عدم عزت‌نفس و اعتمادبه‌نفس در زنان و دختران هستند. این عوارض، نتایج ناخوشایندی برای هر جامعه‌ای دارد. به همین دلیل، خانم ریچل هالیس نویسنده و سخنران آمریکایی سعی کرد با نوشتن کتاب‌‌هایی با موضوع خودشناسی و برگزاری سخنرانی‌های انگیزشی قدمی در راه مبارزه با این معضلات بردارد.

ریچل هالیس با تألیف دو کتاب خودت باش دختر (برخی از ترجمه‌ها با عنوان صورتت را بشور دختر) و شرمنده نباش دختر (برخی از ترجمه‌ها با عنوان دست از عذرخواهی کردن بردار دختر) توانست طرفداران زیادی در سراسر جهان پیدا کند و به شهرت و محبوبیت برسد. او در آثار خود از زنان و دختران می‌خواهد که خود را باور داشته باشند، زیرا معتقد است هر دختری قدرت و توانایی‌های خاص خود را دارد که به دلایلی هنوز برای کشفشان اقدامی نکرده است.

ریچل هالیس فرد بسیار شجاعی بوده و از حامیان سفت و سخت فمنیسم است. به‌طوری که در آثارش به مبارزه با برخی بی‌عدالتی‌ها، تفکرات و عادت‌های دیکته شده اشتباه به زنان پرداخته است. از طرف دیگر، پشت پرده بسیاری از بزرگان قدرت و ثروت را که طرفدار این تبعیض‌ و بی‌عدالتی بین زن و مرد بودند فاش کرد. همین کار باعث شد تا برخی برند‌های بزرگ لوازم آرایش یا سازمان‌های سیاسی و اجتماعی از ریچل هالیس انتقاد کنند و مخالف او باشند‌.

شاید بسیاری از مردم تصور کنند که این خانم نویسنده از ابتدا زندگی راحت و بدون دغدغه‌ای داشته و هیچ‌وقت طعم شکست را نچشیده است. اما این طور نیست و در کتاب هایش داستان‌های واقعی از زندگی‌اش و مشکلاتی که پشت سر گذاشته را روایت می‌کند و ما را متوجه این امر می‌کند که زندگی سرشار از پستی و بلندی را پشت سر گذاشته است.

درباره ریچل هالیس

ریچل هالیس، در سال ۱۹۸۳ در ویدیچ کالیفرنیا در یک خانواده پنج نفره متولد شد. طبق گفته‌های خودش به دلیل نامهربانی‌های پدر و افسردگی مادر، کودکی و نوجوانی را به خوبی نگذرانده است. متأسفانه زمانی که ۱۴ سال بیشتر نداشت، شاهد خودکشی برادر بزرگترش بود که منجر به پدید آمدن روزهای سیاه و غمگین برای او شد. اما او از مشکلاتی که داشت قوی‌تر بود و از هیچ تلاشی برای زندگی کردن و موفقیت دست برنداشت. در سال ۲۰۰۰ میلادی یا همان سن ۱۷ سالگی برای کار به لس‌آنجلس رفت و در شرکت Miramax استخدام شد که سبب آشنایی ریچل هالیس با دِیو بود. آنها در سال ۲۰۰۴ با یکدیگر ازدواج کردند و سه پسر به نام‌های جکسون، ساویر و فورد ثمره این ازدواج هستند. گویا به دلیل علاقه زیاد ریچل هالیس به فرزند دختر، یک دختر را هم به فرزند خواندگی قبول کرده‌اند و او هم‌اکنون مادر ۴ فرزند است.

ریچل هالیس در ابتدای سنین جوانی موفق شد که به استقلال مالی و شخصیتی دست پیدا کند. دیدن تبعیض‌های جنسیتی و زنان و دخترانی که به مردان وابسته هستند یا به دلیل عدم عزت‌نفس و اعتمادبه‌نفس برای موفقیت خود تلاش نمی‌کنند، برای او بسیار سخت و غیر قابل تحمل بود. همین مسائل باعث شد تا او نوشتن در زمینه‌های خودشناسی و خودباوری را شروع کند، تا به زنان و دختران سراسر جهان در مورد توانایی‌هایشان آگاهی‌رسانی داشته باشد.

کتاب جملات برگزیده از کتاب های ریچل هالیس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌شود.

معرفی نویسنده
عکس ریچل هالیس
ریچل هالیس
آمریکایی | تولد ۱۹۸۳

ریچل هالیس، نویسنده، مدیرعامل شرکت خودش و سخنران آمریکایی است. او یک وب سایت در مورد کمک به افراد در جهت ایجاد تغییرات مثبت دارد و با مطالب و محصولات خود سعی می‌کند تا دنبال‌کنندگانش به نسخه بهتری از خودشان دست پیدا کنند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳۰ دقیقه

حجم

۴۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳۰ دقیقه

حجم

۴۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان