دانلود کتاب صوتی قدرت موفقیت شخصی با صدای غلامرضا صادقی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی قدرت موفقیت شخصی اثر برایان تریسی

دانلود و خرید کتاب صوتی قدرت موفقیت شخصی

انتشارات:شادن پژواک
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۰از ۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی قدرت موفقیت شخصی

کتاب صوتی قدرت موفقیت شخصی نوشته برایان تریسی است و با ترجمه فریبا سبزچمنی و صدای غلامرضا صادقی در انتشارات شادن پژواک منتشر شده است. این کتاب درباره استراتژی و مهارتهایی برای دستیابی به قدرت درونی است. 

درباره کتاب قدرت موفقیت شخصی

موفقیت فقط یه عامل تأثیرگذار دارد و آن طرزِ فکر شما است. اگه متفاوت فکر کنید، کل زندگی‌تان متحول می‌شود. شما این توانایی را دارید که هرچقدر که تا الان درآمد داشتید را ۲ یا ۵ برابرش کنید. هر دستاوردی که بهش رسیدید، می‌تواند بشدت افزایش پیدا کند و ما هیچوقت از تمام توانایی‌هایمان استفاده نکردیم.

مسئولیت ۱۰۰ درصد هر چیز که الان هستید و هر چیزی بعدا به آن می‌رسید را قبول کنید. این واقعا به شما آرامش می‌دهد. مسئولیت پذیری و عزت نفس دو ستونِ معبد هستند که می‌توانید با آنها زندگی خوب و خیلی موفقی بسازید. باید بدانید که مردان و زنان بزرگ مسئولیت همه چیز را به عهده می‌گیرند و واقعا خودشان را دوست دارند و به خودشان احترام می‌گذارند.

ما دارایِ صفاتِ ذاتی هستیم و وظیفمان این است که انها را کشف کنیم و بعد اونهارو به بالاترین سطح ارتقا بدیم.

آدم‌های موفق اهداف خیلی واضح و روشنی دارند و همیشه به اهداف‌شان فکر می‌کنند و هرچقدر بیشتر به اهداف‌شان فکر کنند، ایده‌های بیشتری به ذهنشان می‌رسد و مثبت‌تر می‌شوند. فکر کردن به هدفی که آرزوش را دارید، باعث می‌شود خوشحال شوید و اعتمادبنفس شما را افزایش می‌دهد. فکر کردن به یک هدف بزرگ، باعث می‌شود خویشتن‌بینی و عزت‌نفس شما بیشتر شود.

همیشه آزاد هستید تا کیفیت زندگی عاطفی‌ خودتان را انتخاب کنید. همیشه آزادید تا کیفیت زندگی عاطفی و جسمانی و مالی خودتان را تعیین کنید و موضوع خیلی مهم انتخاب شما است.

شنیدن کتاب قدرت موفقیت شخصی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی موفق پیشنهاد می‌کنیم. 

معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۶ ساعت و ۱۱ دقیقه

حجم

۳۴۰٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۶ ساعت و ۱۱ دقیقه

حجم

۳۴۰٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان