دانلود کتاب صوتی به آدم بهتری تبدیل شوید با صدای آبتین ممدوح + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی به آدم بهتری تبدیل شوید اثر ایواندر تایسون

دانلود و خرید کتاب صوتی به آدم بهتری تبدیل شوید

انتشارات:شادن پژواک
دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی به آدم بهتری تبدیل شوید

کتاب صوتی «به آدم بهتری تبدیل شوید» نوشتهٔ ایواندر تایسون با ترجمهٔ زهرا حق پرست آزاد و گویندگی آبتین ممدوح در شادن پژواک منتشر شده است. تغییرات ساده در زندگی که شادی ابدی به ارمغان می‌آورند.

درباره کتاب صوتی به آدم بهتری تبدیل شوید

همه‌ ما در زندگی مرتکب اشتباهاتی شده‌ایم که تأثیر خوبی رویمان نگذاشته‌اند؛ مثل قلدری کردن برای کسی در مدرسه یا گفتن دروغِ به ظاهر مصلحتی. هرچند، احتمالاً کمی احساس عذاب وجدان داشته‌اید و این عذاب وجدان رویتان تأثیر گذاشته.

ما همیشه دوست داریم بهترینِ خودمان باشیم؛ اما هنوز برای خیلی‌ها جای سؤال است که آیا اصلاً امکان دارد یک بزرگسال تبدیل به فرد بهتری در زندگی‌اش بشود؟ بله، همیشه کارهایی وجود خواهند داشت که می‌توانید برای بهتر شدن خود انجام بدهید. اما این جواب، سؤال‌های بیشتری را ایجاد می‌کند.

مؤثرترین راه برای اصلاح خود کدام است؟ ساده‌ترین راه کدام است؟ ضروری‌ترین جنبه‌های خودارتقایی که باید روی آن‌ها تمرکز کرد، کدام هستند؟ این کتاب برخی از مهم‌ترین راه‌های تبدیل شدن به فردی بهتر در زندگی را به شما نشان می‌دهد، به گونه‌ای که هم خیر و صلاح خودتان هم منافع دیگران در نظر گرفته شود.

آیا زیاد بهانه می‌آورید؟ آیا بابت عملکرد ضعیف و کیفیت پایین زندگی‌تان دیگران را سرزنش می‌کنید؟ اگر اینطور است، بعد از خواندن این کتاب، از این کارها دست برمی‌دارید. دکتر ایواندر تایسون معتقد است که اگر از هوش و تلاش خود استفاده کنید، می‌توانید درکارهایتان استاد بشوید. به چقدر زمان احتیاج دارید؟ طبق تحقیقات او، اگر دو ساعت در روز را صرف هر کاری کنید، می‌توانید در آن خبره بشوید.

هیچ مسیر میانبری وجود ندارد و موفقیت، یک‌شبه به دست نمی‌آید.

کتاب به آدم بهتری تبدیل شوید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌شود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳۴ دقیقه

حجم

۳۲٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳۴ دقیقه

حجم

۳۲٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان