دانلود کتاب صوتی فیل صورتی با صدای علیرضا ایرانمهر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی فیل صورتی اثر علیرضا ایرانمهر

دانلود و خرید کتاب صوتی فیل صورتی

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۶از ۴۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی فیل صورتی

کتاب صوتی «فیل صورتی» با نویسندگی و گویندگی علیرضا ایرانمهر در انتشارات شمعدونی منتشر شده است. تا حالا متوجه شدی گاهی کس دیگه‌ای به جای تو، توی ذهنت داره تصمیم می‌گیره؟ پیش اومده دست به هر کاری بزنی نتیجه برعکس بده یا نتونی کاری که فکر می کنی درسته، انجام بدی؟ از خودت سوال کردی چرا خیلی از رابطه‌های به ظاهر خوب، یهو خراب می شن؟ چرا خیلی از آدم‌ها حتی کنار هم تنهان؟ یا نمی‌تونن همدیگه رو درست درک کنن؟ هیچ وقت از خودت سوال کردی اگه می‌تونستی تمرکز بیشتری داشته باشی یا هر کاری رو که شروع کردی، درست تموم کنی، چه چیزهایی تو زندگیت تغییر می کرد؟ اگه می‌تونستی شخصیت و افکار آدم های اطرافت رو بهتر بشناسی، اگر می‌تونستی واقعیت های خودت رو بهتر درک کنی زندگیت چه شکل متفاوتی پیدا می‌کرد؟

در مجموعه صوتی فیل صورتی، مهمترین سوال‌هایی رو که هر کسی ممکنه در زندگیش با اون‌ها برخورد کنه، مطرح می‌کنیم و منطقی‌تری راه حل‌هاش رو نشون‌تون می‌دیم.

در کنارش تمرین‌های مختلفی انجام می‌دیم که باعث می‌شه خودمون و دیگران رو بهتر بشناسیم، به آرامش درونی برسیم و از توانایی‌های فراموش شده مون برای ساختن یه زندگی بهتر استفاده کنیم. هدف این مجموعه صوتی اینه که از ما آدم‌هایی قدرتمند، خوشحال، آرام و هوشیارتر بسازه.

برای تهیه مجموعه گفتارها و تمرین‌ها و چالش‌ها و ورزش‌های ذهنی کارگاه فیل صورتی تلاش شده است تا از مهمترین مفاهیم و تکنیک‌های روان‌شناسی، درس‌های مهم فلسفی و از ظرفیت‌های ارزشمند هنری برای شکل‌دادن به این تجربه جذاب استفاده شود. ترکیب این مفاهیم متنوع کار آسانی نبود اما تلاش شده است تا مجموعه‌ای هماهنگ در اختیار شما قرار گیرد تا به آسان‌ترین شکل ممکن، بتوانید از نتایج آن بهره‌مند شوید.

درون هر فایل صوتی، نکات مهم اصلی توضیح داده شده است. از شما خواهشمندیم برای بهره مندی کامل از این مجموعه سعی کنید تمام فایل‌ها را به ترتیب و در زمان‌بندی مشخص شده در درون فایل گوش کنید و زمانی را برای انجام دادن تمرین‌ها اختصاص دهید. این زمان و تمرینی که انجام می‌دهید شاید بهترین هدیه‌ای باشد که می‌توانید به خودتان بدهید.

درباره کتاب صوتی فیل صورتی

فایل‌های صوتی که در اختیار شما قرار گرفته به دو دسته اصلی تقسیم می‌شوند. دسته نخست گفتارهای آموزشی و تمرین ها هستند. این گفتارها به شکل داستان و ماجراهایی هستند که سوالات مهمی در خود دارند. شما بعد از شنیدن این بخش، فرصت دارید که به مساله فکر کنید و و پاسخ خود را بیابید.

بخش دوم شامل تمرینات است. تمرینات را که تحلیل موضوع و پاسخ‌ها، در آن مطرح شده گوش می‌کنید. این تمرینات ابعاد تازه ای از موضوع را برای شما آشکار می‌سازد. با گوش کردن به این بخش شما فرصت آن را می‌یابید که نگرش خود را به مهمترین مسائل زندگی، دوباره بررسی کنید. این مسیر به شما کمک می‌کند که هم خود را بهتر بشناسید و هم مسائل مهم اصلی پیرامون خود را بهتر درک کنید.

دسته دوم از فایل های صوتی ورزش‌های ذهنی نام دارد. این مجموعه شامل ۲۵ فایل صوتی است که باید هر کدام از آنها را در یک روز گوش کنید و همراه با فایل صوتی یا بعد از شنیدن تمرین ذهنی مطرح شده برای همان روز را انجام دهید. ورزش‌های ذهنی بر پایه اصلی‌ترین تکنیک‌های تنفسی و روش‌های پایه مراقبه و تمرکز ذهن که باعث پرورش قدرت‌های درونی و هماهنگ‌سازی ذهن می شود، طراحی شده است. تمرین ذهنی نوعی ورزش کارآمد برای ذهن است که ما را برای اجرای افکار و نگرش‌های تازه، توانا می‌سازد.

توصیه اکید ما این است که تمرین‌های دسته اول را در طول ۲۵ روزی که ورزش های ذهنی را انجام می دهید گوش کنید و اجرا درآورید. زیرا همراهی و هماهنگی بین این دو دسته از تمرین‌هاست که باعث اتفاق اصلی و پنهان در ذهن شما می شود. از انجام دادن دو ورزش ذهنی در یک روز جداً پرهیز کنید زیرا ممکن است باعث آشفتگی‌های ناخواسته شود. اگر به هر دلیلی بین انجام دادن تمرین‌ها فاصله افتاد نگران نشوید اما سعی کنید در اولین فرصت آن را انجام دهید تا رشته کار از دست تان در نرود و از حال و هوای آن دور نشوید. زیرا هدف این است که در طول این ۲۵ تا ۳۰ روز شما در فضای خاص این تمرین‌ها قرار داشته باشید که ما آن را سفر فیل صورتی نامیده‌ایم. بهتر است این تمرین‌ها را هر روز صبح انجام دهید، اما اگر صبح فرصت نشد، سعی کنید در زمانی از روز که آرامش ذهنی بیشتری دارید، انجام دهید. به یاد داشته باشید که مسائل و مشکلات زندگی بیرونی و درونی ما یک شبه پدیدار نشده‌اند و ریشه در تاریخ زندگی ما دارند، بنابراین فرصت ۲۵ روزه سفر فیل صورتی شاید سریع‌ و فشرده‌ترین زمانی باشد که ما بتوانیم چیزی را در زندگی خود تغییر دهیم.

سفر فیل صورتی شکل و حالت کارگاهی دارد. زیرا در پی آن است که با کار و تمرین، زمینه پرورش توانایی‌های درونی‌مان را فراهم آورد. بهره‌مندی کامل از این فضای کارگاهی در فضای مجازی آماده شده است تا شما بعد از از این ۲۵ روز بتوانید در کنار دیگر همسفران مهارت های درونی تازه خود را محک بزنید. با تجربه کسان دیگری که این مسیر ۲۵ روزه را طی کرده اند آشنا شوید و پاسخ های احتمالی خود را درباره چالش های مطرح شده به اشتراک بگذارید. بنابراین پس انجام تمرینات حتما بازخورد آن را برایمان در قسمت کامنت بنویسید و ایمیل خود را بگذارید تا با شما برای ادامه مسیر همراه باشیم.

آرزومندیم این مجموعه نیروی درمانگر، برای زندگی بهتر شما مفید و باعث آرامش، اقتدار، تمرکز، تندرستی و توانمندی بیشتر شما شود.

کتاب صوتی فیل صورتی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌شود.

نظرات کاربران

راضیه
۱۴۰۱/۰۵/۰۳

قیمت رو باش...

رقـیه ســادات🌱
۱۴۰۱/۰۵/۱۳

باز ملت می‌گن هری پاتر گرونه.. اون حداقل ۳۰ ساعت صوت داره و با صدای بهترین گوینده‌ست🚶🏻‍♀️

Nastaran
۱۴۰۲/۰۴/۰۷

با عرض سلام و ارادت جالب و آموزنده همراه با گویندگی خوب و جذاب و پرکشش

کاربر ۵۸۰۵۱۹۲
۱۴۰۲/۰۳/۲۱

بنظرم یه نویسنده ی خوب باید مشاهده گر و بی طرف باشه،تو این کتاب من خیلی جاها دیدم که نویسنده طرز فکرش راجع به اختلاف سن ازدواج و سن تحصیل و ... خودش رو داخل کتاب آورده بود.و اینکه یه

- بیشتر
sadegh
۱۴۰۲/۱۲/۱۵

واقعا بی نظیره. من که خیلی لذت بردم.

کاربر ۲۰۶۷۷۳۵
۱۴۰۲/۱۱/۰۱

همش حرفای تکراری حیف وقتم

memo
۱۴۰۲/۰۵/۲۱

محتوای این کتاب و بخش های متنوع با گویندگی آرامش بخش آقای نویسنده واقعا عالیه

poozhang parvazi
۱۴۰۲/۰۳/۱۱

موفق و پاینده باشید،،،

کاربر بهناز
۱۴۰۱/۰۵/۲۱

چه خبره

زمان

۷ ساعت و ۳۸ دقیقه

حجم

۱۸۳٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۷ ساعت و ۳۸ دقیقه

حجم

۱۸۳٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان