دانلود کتاب صوتی سنگفرش هر خیابان از طلاست (خلاصه کتاب) + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی سنگفرش هر خیابان از طلاست (خلاصه کتاب) اثر کیم وو چونگ

دانلود و خرید کتاب صوتی سنگفرش هر خیابان از طلاست (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب صوتی سنگفرش هر خیابان از طلاست (خلاصه کتاب)

کتاب صوتی سنگفرش هر خیابان از طلاست نوشته کیم وو چونگ و با ترجمه فاطمه فراهانی منتشر شده است. این کتاب مسیری برای رسیدن به موفقیت واقعی است. این کتاب خلاصه‌ای کاربردی از کتاب سنگفرش هر خیابان از طلاست است. 

درباره کتاب سنگفرش هر خیابان از طلاست

این میکروکتاب خلاصه‌ای از کتاب سنگفرش هر خیابان از طلاست است. درباره کتاب سنگفرش هر خیابان از طلاست این کتاب به شما یاد می‌دهد برای رسیدن به موفقیت چه مسیری را انتخاب کنید سنگفرش هر خیابان از طلاست، عنوانی کتابی است که نویسنده تجارب و سخنان ارزشمند خودش را به عنوان راهنمایی برای انسان‌ها تدوین کرده است. او یکی از بنیان‌گذاران شرکت دوو است و در این میکروکتاب از اصول موفقیت خودش می‌گوید. شاید از برخی توصیه‌های او تعجب کنید! چرا که با آنچه که تا امروز دیده‌اید کاملا متفاوت است.

اگر می‌خواهید کسب‌وکاری راه‌اندازی کنید یا در کارتان پیشرفت کنید، این همان کتابی است که باید بخوانید و ذهنیت‌تان را تغییر دهید تا بتوانید به موفقیتی بزرگ برسید. 

شنیدن کتاب سنگفرش هر خیابان از طلاست را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 این کتاب را به تمام فعالان حوزه کسب و کار پیشنهاد می‌کنیم.

 درباره کیم وو چونگ 

کیم وو چونگ، مؤسس شرکت دوو، سال ۱۹۳۶ در تااگو کره به‌دنیا آمد. در همان کودکی به‌خاطرِ وضعیت مالی خانواده‌اش به کار روزنامه‌فروشی مشغول بود. در رشتهٔ اقتصاد در دانشگاه سئول مشغول تحصیل شد و در سال ۱۹۶۷ به‌همراهِ پنج نفر شرکت دوو را تأسیس کرد. آغاز فعالیت او با شرکت دوو به تجارت کره، که در آن‌زمان به‌شدت آسیب دیده بود، جانی دوباره بخشید.کیم وو چونگ رئیس و صاحب اصلی شرکت «دوو» بود و توانست این شرکت را به بزرگترین ابرشرکت خوشه‌ای کره جنوبی تبدیل کند. او به عنوان یکی از مهم‌ترین و موفق‌ترین تاجران کره‌ای شناخته می‌شد که شهرتی جهانی دارد. کیم وو چونگ اقدامات تجاری مهمی در کشورهای مختلف انجام داده و تاثیر زیادی روی رونق اقتصادی کشورهای در حال توسعه گذاشته است. کیم وو چونگ در سال ۲۰۱۹ از دنیا رفت. 

نظرات کاربران

مهدی
۱۴۰۲/۰۶/۲۰

عالی بود

زمان

۱ ساعت و ۵۷ دقیقه

حجم

۱۰۷٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۵۷ دقیقه

حجم

۱۰۷٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۹,۸۰۰
تومان