دانلود کتاب صوتی کی ؟ (خلاصه کتاب) + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی کی ؟ (خلاصه کتاب) اثر دنیل اچ. پینک

دانلود و خرید کتاب صوتی کی ؟ (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب صوتی کی ؟ (خلاصه کتاب)

کتاب صوتی کی ؟ نوشته دنیل اچ. پینک است و با ترجمه فاطمه فراهانی منتشر شده است. این کتاب راهکارهای علمی برای زمان‌بندی عالی است. این کتاب خلاصه‌ای از کتاب کی ؟ است. 

 میکروکتاب می‌خواهد فرهنگ مطالعه را تغییر دهد تا هر فردی با هر شرایطی بتواند در سال ۵۰ کتاب مطالعه کند. میکروکتاب‌ها شامل بخش‌های ثابتی هستند، در ابتدا توضیحاتی در مورد نویسنده وجود دارد چرا که وقتی شما با نویسنده آشنا باشید بهتر با کتاب ارتباط برقرار می‌کنید. در بخش بعدی، توضیحی کلی در مورد کتاب است که شما بتوانید دریک نگاه با مبحث کلی کتاب آشنا شوید و بخش اصلی هم چکیده مفید آن است.

درباره کتاب کی ؟

برای همه زمان، نقش حیاتی در زندگی‌مان دارد. گاهی متوجه تاثیر آن می‌شویم و گاهی هم بدون آنکه متوجه باشیم با تصمیم‌گیری در زمان نامناسب زندگی خود را به سمت اشتباهی پیش می‌بریم. در این میکروکتاب شما در ابتدا با انواع شخصیت‌ها آشنا می‌شوید تا بتوانید براساس آنچه که هستید، یک جدول زمان‌بندی برای زندگی‌تان ایجاد کنید. کی، یک راهنمای کاربردی در مورد نحوه تنظیمات زمان مناسب برای انجام هر کاری است. این کتابی است که برای داشتن زندگی بهتر و انجام لیست کارهایی که سال‌هاست می‌خواهید انجام دهید، باید بخوانید. درباره دنیل اچ پینک دنیل اچ پینک، مدیر، نویسنده و محقق علوم رفتاری است. او به سرعت وارد دانشگاه شد و با نمره B فارغ‌التحصیل شد و توانست اولین نفری باشد که مستقیما به دوره دکترا دعوت می‌شود. بعد از پایان تحصیلاتش به او پیشنهاد شد تا سردبیری دو مجله مهم «قانون» و «سیاست ییل» را به عهده بگیرد. دنیل دستیار وزیر کار و سخنگوی اصلی معاون رئیس جمهور بوده است. در سال ۱۹۹۸ تصمیم گرفت اولین کتابش در مورد تجربیاتش در کار را منتشر کند که با استقبال خیلی خوبی مواجه شد و وی را به سمت نویسنده بودن تشویق کرد. دنیل کتاب‌های زیادی در مورد مدیریت و کسب‌وکار دارد که مورد توجه دانشجویان دانشکده کسب‌وکار هاروارد است.

خواندن کتاب کی ؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی موفق پیشنهاد می‌کنیم. 


نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۴۴ دقیقه

حجم

۹۳٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۴۴ دقیقه

حجم

۹۳٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۹,۸۰۰
تومان