دانلود کتاب صوتی تسلط بر عشق‌ورزی با صدای غلامرضا صادقی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی تسلط بر عشق‌ورزی اثر دون میگوئل روئیز

دانلود و خرید کتاب صوتی تسلط بر عشق‌ورزی

معرفی کتاب صوتی تسلط بر عشق‌ورزی

کتاب صوتی تسلط بر عشق‌ورزی نوشته دون میگوئل روئیز است و با ترجمه مصطفی تقی زاده و صدای غلامرضا صادقی در انتشارات شادن پژواک منتشر کرده است.

درباره کتاب تسلط بر عشق‌ورزی

دُن میگوئل روئیز در کتاب صوتی تسلط بر عشق‌ورزی، باور‌ها و مفروضات مبتنی بر ترس را روشن می‌کند که باعث تضعیف عشق و منجر به رنج و غم در روابط ما می‌شود. روئیز با استفاده از داستان‌های تأمل‌برانگیز پیام خود را برای زندگی به ارمغان می‌آورد، او به ما نشان می‌دهد که چطور زخم‌های عاطفی خود را التیام بخشیم، آزادی و شادی را که از اولویت‌های ما است، بازیابی کنیم و روحیه بازیگوشی را که برای روابط عاشقانه حیاتی است، بازیابی کنیم.

در کتاب تسلط بر عشق‌ورزی، روئیز آشکار می‌سازد که چطور باور‌ها و مفروضات مبتنی بر ترس، عشق را تضعیف ساخته و به رنج و غم در روابط ما منجر می‌شود. او با استفاده از داستان‌های تأمل برانگیز، پیامش برای زندگی را روشن می‌کند و به ما نشان می‌دهد که چطور زخم‌های عاطفی خود را التیام بخشیم، ر‌هایی و لذت را که از اولویت‌های ما هستند، بازیابی کنیم و روحیه بازیگوشی را که برای روابط عاشقانه حیاتی است، دوباره احیا کنیم.

تسلط بر عشق‌ورزی شامل این نكات است:

• چرا «اهلی شدن» و «تصویر کمال» منجر به طردِ خویش می‌شود.

• جنگ بر سرکنترل که بیشتر روابط را به آرامی از بین می‌برد.

• چرا ما به دنبال عشق در دیگرانیم و چطور عشقِ درونِ خود را جذب کنیم.

• در نهایت، چطور خود و دیگران را بپذیریم و ببخشیم.

• خوشبختی فقط می‌تواند از درون شما سرچشمه گیرد و نتیجه عشق شما باشد. وقتی بدانید که هیچکسِ دیگر نمی‌تواند خوشحالتان کند و خوشبختی نتیجه عشق شما است، به بزرگترین استادی تولتک‌ها نائل شده‌اید، یعنی تسلط بر عشق‌ورزی

شنیدن کتاب تسلط بر عشق‌ورزی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به درک بهتر عشق‌ورزی پیشنهاد می‌کنیم. 

معرفی نویسنده
عکس دون میگوئل روئیز
دون میگوئل روئیز

دون میگوئل روئیز از جمله نویسندگان تاثیرگذاری است که با نوشتن کتاب چهار میثاق به شهرت رسید و شناخته شد. مطالبی که او در کتاب‎‌هایش می‌نویسد، آموزه‌هایی برای رسیدن به بیداری درونی است. او با بیان خرد سرخپوستان تولتک به زبان ساده، مردم جهان را با بیداری و آگاهی درونی آشنا می‌کند و به همین دلیل موفق شده است تا نامش را وارد فهرست انسان‌های تاثیرگذار قرن کند.

نظرات کاربران

کاربر ۱۷۷۷۰۵۳
۱۴۰۱/۰۲/۱۷

خیلی قشنگ بود لذت بردم قشنگ توضیح میده که چگونه ارتباطمون رو با خودمون بهتر کنیم و در این صورت با جهان به صلح خواهیم رسید و چگونه به خدای درونمون رو احساس خواهیم کرد

کاربر ۵۶۳۵۱۷۸
۱۴۰۱/۱۱/۰۸

این کتاب نگرش بینظیری در باره عشق به من داد. خیلی خیلی توصیه می‌کنم.

زمان

۳ ساعت و ۴۳ دقیقه

حجم

۲۰۴٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳ ساعت و ۴۳ دقیقه

حجم

۲۰۴٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۴۱,۰۰۰
تومان