دانلود کتاب صوتی فراتر از گفتگو با خدا با صدای نازنین آذرسا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صوتی فراتر از گفتگو با خدا

کتاب صوتی فراتر از گفتگو با خدا از نیل دونالد والش و گویندگی نازنین آذرساست که سایت جادوی باور و نازنین آذرسا به عنوان ناشر مؤلف آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی فراتر از گفتگو با خدا

فرض کنید شما می توانید گیج‌کننده‌ترین سوالات هستی را از خدا بپرسید؛ سوالاتی دربارهٔ عشق و ایمان، زندگی و مرگ، خیر و شر. فرض کنید خدا پاسخ‌های واضح و قابل فهمی ارائه داده است. این اتفاقی است که برای نیل دونالد والش افتاده است. می‌تواند برای شما نیز اتفاق بیفتد. «شما در حال گفتگو با خدا هستید... گریه‌های قلب شما را شنیده‌ام. من جست‌وجوی روح شما را دیده‌ام. می‌دانم چقدر عمیق حقیقت را خواسته‌اید و در حال خوشحالی و درد آن را خواسته‌اید. از من خواسته‌اید که خود را نشان دهم، توضیح دهم، آشکار کنم. من اینجا هستم، آنقدر ساده که نمی‌توانید اشتباه بگیرید. در واژگانی بسیار ساده که نمی‌تواند شما را گیج کند. بنابراین پیش بروید، از من چیزی بخواهید، هر چیزی. من به شما پاسخ می‌دهم. من برای انجام این کار از کل جهان استفاده خواهم کرد. حواست باشد؛ این کتاب تنها ابزار من نیست. ممکن است سوالی بپرسید و جوابش را در این کتاب بیابید. اما تماشا کنید، گوش کنید. کلماتی که در آهنگ بعدی می‌شنوید. اطلاعاتی را که در مقاله بعدی می‌خوانید. اتفاقی دانستن شخص بعدی که ملاقات می‌کنید. یا زمزمهٔ رودخانهٔ بعدی، اقیانوس بعدی، نسیم بعدی که گوش شما را نوازش می‌دهد، همه‌ٔ این‌ها ابزار من هستند. همه این راه ها برای من باز است. اگر گوش کنید با شما صحبت خواهم کرد. اگر مرا بخوانید به سوی شما خواهم آمد. من به شما نشان خواهم داد که همیشه در آنجا بوده‌ام. همیشه.»

کتاب صوتی فراتر از گفتگو با خدا که برگرفته از یکی از سخنرانی نیل دونالد والش در ارتباط با کتاب مشهور او گفتگو با خداست، دقیقا دربارهٔ همین موضوع است. در این کتاب، نیل دونالد والش از خداوند پرسش‌های بسیار سختی می‌پرسد. ما فکر می‌کنیم پاسخ‌دادن به این سوالات بسیار مشکل و پیچیده است، اما وقتی خدا به وسیلهٔ باطن او و وجود الهی‌اش که در همهٔ ما وجود دارد جواب سوال‌ها را می‌دهد، متوجه می‌شویم چقدر شناخت خداوند آسان است. ذات الهی و معنوی ما منشأ و ریشه در ذات مقدس خداوند دارد و همین توانایی به ما امکان می‌دهد به پرسش‌هایمان پاسخ دهیم. ما به‌تنهایی هر یک پیامبر و رسول خداوند بزرگ هستیم. کافی است به درون الهی خویش نگاه کنیم.

نیل دونالد والش یک پیام‌رسان معنوی امروزی است که سخنانش به طور عمیقی بر جهان اثر می‌گذارد. نیل با اینکه علاقهٔ اولیه‌ای به دین داشت، ولی ارتباط عمیقی با معنویت نداشت. او در زندگی حرفه‌ای خود بسیار موفق بود، ولی قبل از مکالمهٔ مشهور خود با خدا در جست‌وجوی معنای معنوی در زندگی بود. مجموعه کتاب‌های «گفتگو با خدا» که از تجربهٔ زندگی او پدید آمده است به ۳۷ زبان ترجمه شده است و به میلیون ها نفر کمک کرده و الهام‌بخش تغییرات مهمی در زندگی روزمرهٔ آن‌ها بوده است.

شنیدن کتاب صوتی فراتر از گفتگو با خدا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب را به کسانی که می‌خواهند به طریقی نو با خداوند رازونیاز کنند پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

کاربر ۲۸۷۵۵۵۲
۱۴۰۱/۰۸/۰۶

صداش خیلی بده

ali Seyedzadeh
۱۴۰۲/۰۵/۲۰

عالی بود

کاربر ۴۲۵۲۳۷۷
۱۴۰۲/۰۳/۲۷

گویندگی اصلاخوب نیست

کاربر ۵۲۲۷۳۴۹
۱۴۰۱/۰۸/۲۱

گویندگی خیلی گنگ بود سخت منظورشو میفهمین

کاربر 7182657
۱۴۰۲/۰۶/۲۹

واقعا جالب بود ، خیلی بهره بردم 🙏

کاربر 2078087
۱۴۰۳/۰۱/۲۹

بر خلاف کتاب های دیگر که شنیده شد و استفاده شد این کتاب بسیار کتاب مزخرفی بود و هیچ ارتباطی به گفتگو با خدا نداشت حتی یک ریال هزینه هم برای خرید این کتاب نباید کرد

کاربر 7607507
۱۴۰۲/۱۱/۰۲

صدای گوینده کتاب خیلی بده

زمان

۱ ساعت و ۲۱ دقیقه

حجم

۱۱۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۲۱ دقیقه

حجم

۱۱۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان