دانلود کتاب صوتی قوی تر از آنچه که فکر می کنید با صدای نازنین آذرسا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صوتی قوی تر از آنچه که فکر می کنید

کتاب صوتی قوی تر از آنچه فکر می کنید هستید نوشتهٔ جول اوستین با ترجمهٔ سایت نگرش نیک و گویندگی نازنین آذرسا منتشر شده است. قوی تر از آنچه فکر می کنید هستید کتابی است با موضوع انگیزشی و ایمان به خدا.

درباره کتاب قوی تر از آنچه فکر می کنید هستید

در این کتاب قرار است در این باره صحبت شود که ما انسان‌ها قدرتمندتر از آنچه هستیم که تصور می‌کنیم. ما خود را ضعیف، شکست‌خورده و کم‌توان می‌دانیم. در حالی که خداوند نیروی شگفت‌آوری را در وجود ما گذاشته است. با کمک این نیرو ما می‌توانیم کارهایی انجام دهیم که حتی فکرش را هم نمی‌توانیم بکنیم. این کتاب یکی از آثار جول اوستین است که از سخنرانی های او در سال ۲۰۲۱ تهیه شده است.

کتاب قوی تر از آنچه فکر می کنید هستید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب قوی تر از آنچه فکر می کنید هستید

گاها در زندگی ما موانعی به وجود می آیند که توان و قدرت ما را تضعیف می کنند. مثلا بیمار می شویم. دچار رکود شدید می شویم. با خود تصور می کنیم امکان ندارد که بتوانیم از این شرایط با پیروزی بیرون بیاییم.

اما خداوند بارها به ما گفته است که او اجازه نمی دهد سختی در زندگی ما وارد شود مگر اینکه توان مقابله با آن را داشته باشیم. ما زمانی متوجه این نیروی عظیم درون خود می شویم که در شرایط بحرانی قرار می گیریم. گره های زندگی ما را اسیر خود می کنند و خود را در استیصال می بینیم.

این اتفاق بارها برای پیامبران و پیشوایان دینی نیز اتفاق افتاده است.

جهان هستی با تمام نظم و زیبایی هایش نمادی از لطف، مهربانی، علم، قدرت و حکمت خداست؛ به طوری که بدون آفرینش، صفات جمال و جلال خدا مخفی و پنهان می‌ماند.

هر «بود» ی، «نمود»‌ی دارد. نمی‌شود خدا فیاض باشد، اما فیضی نداشته باشد. همان گونه که نمی‌تواند نور باشد. اما روشنایی نداشته باشد و رحمت باشد، اما بخشش نداشته باشد. بنابراین، از همین جا می‌توان نتیجه گرفت که خلقت جهان و از جمله انسان، نتیجه صفات خداوند است.

خداوند فیض و بخشش دارد و لازمه آن این است که هر چه امکان وجود دارد، فیض و هستی خداوند را دریافت کند. چون قابلیت وجود برای جهان هستی بود، خداوند آن را آفرید. بنابراین، جهان هستی نشان دهنده و نتیجه صفات خداوند است. از این رو، خلقت جهان هستی با تمامی نظم و زیباییش، جلوه گر جلال و جمال خداست.

خداوند از آن جا که "علم" و "قدرت" و "فضل" و "جود" بی نهایت دارد، جهان و انسان را آفریده است. لازمه این صفات آن است که اولا، جهان را بیافریند. ثانیا، خلقت او بهترین و کامل‌ترین آفرینش باشد. در مجموعه هستی اگر وجود مخلوقی، زیبایی و کمال آفرینش مجموعه عالم را افزایش دهد، لازم است خدا آن موجود را خلق کند؛ زیرا عدم خلقت آن موجود، ناشی از عدم اطلاع و آگاهی از زیبایی آن است، یا در اثر ضعف و ناتوانی از خلقت آن است.

چنانچه خدا با توجه به علم و قدرت بی نهایت، باز آن زیبایی را خلق نکند، ناشی از عدم "فضل" و "جود" و بخشندگی است و خدا از بخل، منزه است. "جود" و رحمت و بخشندگی او بی نهایت است. پس جهانی که خدا خلق می‌کند، باید کامل‌ترین صورت ممکن را داشته باشد. هر چه امکان تحقق دارد، از طرف خداوند فیض وجود دریافت می‌کند. هدف نهایی تک تک موجودات و مجموعه عالم هستی، اعم از دنیا و آخرت، همین است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳۲ دقیقه

حجم

۴۴٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳۲ دقیقه

حجم

۴۴٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۳,۰۰۰
تومان