دانلود کتاب صوتی سوپ جوجه برای روح (عشق واقعی) با صدای گروه گویندگان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی سوپ جوجه برای روح (عشق واقعی) اثر جک کنفیلد

دانلود و خرید کتاب صوتی سوپ جوجه برای روح (عشق واقعی)

معرفی کتاب صوتی سوپ جوجه برای روح (عشق واقعی)

کتاب صوتی سوپ جوجه برای روح (عشق واقعی) نوشته جک کنفیلد و مارک ویکتور هانسن است که با ترجمه ستوده طاهریان و صدای گروه گویندگان منتشر شده است. این کتاب داستان‌هایی شیرین و دلگرم‌کننده درباره‌ آشنایی، عشق و ازدواج است.

درباره کتاب سوپ جوجه برای روح (عشق واقعی)

رابطه‌های ما مثل ماشین هستند. با گذشت زمان، چرخ‌دنده‌هایمان ممکن است کهنه و پوسیده شوند و یا حتی شکستگی‌هایی نشان بدهند، اما اگر از آن‌ها مراقبت کنیم باید راحت‌تر و روان‌تر با هم چفت شوند. اگر ماشین دچار یک آسیب غیرقابل جبران شده، ما بهم می‌زنیم یا طلاق می‌گیریم و می‌گردیم تا ماشین جدیدی پیدا کنیم و با آن از نو شروع کنیم.

سوپ جوجه برای روح؛ عشق واقعی. یک مجموعه‌ الهام‌بخش از داستان‌هایی درباره‌ روابط، عشق، خواستگاری و ازدواج است. شما در مورد همه چیز داستان‌هایی پیدا خواهید کرد از اولین قرار ملاقات‌ها و عاشق‌شدن‌ها گرفته تا خواستگاری و عروسی و شانس‌ها و عشق‌های دوباره و درست کردن رابطه بعد از سال‌های زیاد.

چه شما دنبال یک عشق جدید باشید، چه در یک رابطه‌ موفق باشید یا روی رابطه‌ای کار کنید که نیاز به کمی صیقل دادن دارد در این صفحات دانش پایه‌ آن را از مردم حقیقی که داستان‌های شخصی‌شان را بازگو کرده‌اند پیدا خواهید کرد.

پس حالا نوبت شماست. برای یک کتاب فوق‌العاده آماده شوید. امیدواریم که این داستان‌ها به ماشین رابطه‌ شما هم به اندازه‌ ما کمک کند یا شما را به این باور برساند که جعبه‌ چرخ‌دنده‌های بعدی‌تان برای باقی زندگی، روان و راحت کار خواهد کرد.

خواندن کتاب سوپ جوجه برای روح (عشق واقعی) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به درک عشق حقیقی پیشنهاد می‌کنیم. 

معرفی نویسنده
عکس جک کنفیلد
جک کنفیلد

جک کنفیلد نویسنده مشهور کتاب‌های خودیاری، سخنران انگیزشی و کار‌آفرین آمریکایی است. او مبتکر مجموعه‌های محبوب «سوپ جوجه برای روح»است؛‌ گلچین‌های الهام‌بخش که در قالب یک ژانر ارائه شده‌است.‌ مجموعه‌ای که با بیش از ۲۵۰‌ عنوان و ۵۰۰ میلیون نسخه و به بیش از ۴۰ زبان ترجمه‌ و چاپ شده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۵ ساعت و ۳ دقیقه

حجم

۲۷۸٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۵ ساعت و ۳ دقیقه

حجم

۲۷۸٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۱,۰۰۰
۱۵,۵۰۰
۵۰%
تومان