دانلود کتاب صوتی قدرت من هستم (خلاصه کتاب) با صدای دادبه دادمهر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی قدرت من هستم (خلاصه کتاب) اثر جول اوستین

دانلود و خرید کتاب صوتی قدرت من هستم (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب صوتی قدرت من هستم (خلاصه کتاب)

میکرو کتاب صوتی قدرت من هستم اثر جول اوستین مربی رشد فردی و کشیش بزرگترین کلیسای جهان، لیکوود است.

میکروکتاب‌ها چکیده‌ای از کتاب‌های اصلی هستند که در زمانی حدود ۵۰ دقیقه دانش کامل کتاب را در اختیار شما می‌گذارند و مهمتر اینکه فضای کتاب کامل حفظ شده و لذت مطالعه را از دست نمی‌دهید. در ابتدا توضیحاتی در مورد نویسنده وجود دارد چرا که وقتی شما با نویسنده آشنا باشید بهتر با کتاب ارتباط برقرار می‌کنید. در بخش بعدی، توضیحی کلی در مورد کتاب است که شما بتوانید دریک نگاه با مبحث کلی کتاب آشنا شوید و بخش اصلی هم چکیده مفید آن است.

درباره میکروکتاب صوتی قدرت من هستم

قدرت من هستم یک راهنمای معنوی برای کسانی است که می‌خواهند با تکیه‌بر قدرت و رحمت الهی به سرنوشت زیبایی که خداوند برایشان رقم زده دست پیدا کنند. این میکروکتاب به شما می‌گوید که به عنوان اشرف مخلوقات برای برنده شدن در این دنیا خلق شده‌اید و آفرینشی هدفمند دارید. پس نباید در راه رسیدن به رویاهای شیرین خود دلسرد شوید، چون نیروی الهی همیشه شما را یاری خواهد کرد.

شنیدن میکرو کتاب صوتی قدرت من هستم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به کتاب‌های انگیزشی و معنوی مخاطبان این کتاب‌اند.

درباره جول اوستین

جول اوستین کشیش، نویسنده و واعظ کلیسای لیک وود است. او به خاطر سخنرانی‌های پرشور و هیجان‌انگیزی که ارائه می‌دهد در بین مردم دنیا به شهرت رسیده است. مردم او را با عنوان «کشیش خنده‌رو» می‌شناسند. کتاب‌های او عنوان پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز را به دست آورده‌اند. او خودش را متعهد می‌داند که به مردم دنیا کمک کند تا بتوانند در همه حوزه‌های زندگی عشقی بی‌قید و شرط را تجربه کنند.

بخشی از کتاب قدرت من هستم

زمانی که شب به رختخواب می‌رویم باید از خود بپرسیم «آیا امروز را به خوبی گذراندم؟» آیا توانستم قدمی ارزشمند به سوی اهدافم بردارم؟ آیا برکت را برای زندگی شخص دیگری به ارمغان آوردم؟ آیا زمان خودم را سازماندهی کردم یا به کلی آن را به باد دادم؟»

به طور اتفاقی مطلبی در مورد انسان‌هایی خواندم که سالی ۸۰ ساعت خود را به دنبال چیزهایی می‌گردند که اشتباهی در جای دیگری قرار داده‌اند. چیزهایی مثل کلید ماشین، تلفن همراه، کیف پول، عینک، قبض‌ها و حتی بچه‌ها! از کسی شنیدم که می‌گفت خداوند فقط به جوان‌ها فرزند می‌دهد. آن هم به این دلیل که پیرها فراموش می‌کنند بچه‌ها را کجا گذاشته‌اند. از شما می‌خواهم که لطفی در حق خودتان بکنید، برای این ۸۰ ساعت در زندگی خود برنامه‌ریزی کنید.

بسیاری از افراد پتانسیل بسیار بالایی دارند تا بتوانند یک زندگی خوب برای خودشان بسازند، اما در مورد استفاده از زمان همیشه خرابکاری می‌کنند. علت اصلی این خرابکاری‌های پی در پی هم مسئله نداشتن نظم و انضباط در زندگی است.

آن‌ها خیلی راحت ذهن‌شان منحرف می‌شود و از مسیر اصلی خود خارج می‌شوند. اگر نظم و ترتیب نداشته باشید، آن وقت همه زمان خود را صرف مسائل بسیار بیهوده خواهید کرد تا از دوستان خودتان عقب نمانید. با داشتن ذهنی منحرف، هرگز نمی‌توانید نقشی در سرنوشت خود داشته باشید. هیچ چیز ناراحت کننده‌تر از این نیست که به خودتان بیایید و ببینید که به پایان عمر خود رسیده‌اید و به این فکر کنید: «چرا آن همه روزهای باارزش را به راحتی از دست دادم؟»

بنابراین اطمینان حاصل کنید که تلاش شما هدفمند است. گاهی باید کارهایی که انجام می‌دهید را زیر ذره‌بین قرار دهید و همه زندگی خود را مجددا مرور کنید. اگر متوجه مسائلی انحرافی در زندگی و اهداف خود شدید، سریع از دست آن‌ها خلاص شوید.

هر روز را موهبتی از جانب خداوند قلمداد کنید. وقتی این طرز فکر را داشته باشید متوجه می‌شوید که همه جنگ‌ها و مبارزه‌ها ارزش جنگیدن ندارند. شما آنقدر در زندگی وقت ندارید که بخواهید درگیر مناقشه‌هایی شوید که بین شما و سرنوشت خدادادی شما قرار نگرفته‌اند. به این ترتیب با افرادی که نمی‌خواهند شما را دوست داشته باشند وارد درگیری نخواهید شد. نمی‌خواهم توهین کنم، اما اگر کسی از شما خوشش نمی‌آید، مشکل خود آن فرد است نه شما. برخی خودشان نمی‌خواهند که با شما از در صلح و دوستی رفتار کنند، پس آن‌ها را به حال خود رها کنید.

همیشه در زندگی مهربان باشید و رفتار بسیار محترمانه‌ای از خودتان نشان دهید. اما باید این طرز فکر را داشته باشید: «اگر نمی‌خواهی شاد باشی، مشکلی ندارد. اما این را بدان که نمی‌توانی جلوی شادی من را بگیری. من می‌دانم که امروز هدیه خداوند است و آن را صرف تغییر دادن چیزهایی که نمی‌توانم تغییر دهم، نمی‌کنم.» این یعنی بازخرید زمان.

هنگامی که متوجه محدود بودن زمان شوید، دیگر به خاطر چیزهای بی‌ارزش خودتان را ناراحت نخواهید کرد و از نیرنگ‌های دیگران دلخور نخواهید شد. شما فشارهای روانی ناشی از رفتارهای نادرست دیگران را رها خواهید کرد و همه چیز را به خداوند خواهید سپرد. چرا که او خودش ترتیب همه چیز را خواهد داد. قلب خود را به روی بخشایش باز کنید. امروزه بیشتر مردم وقتی به تختخواب می‌روند، دائم به ناراحتی‌های خود فکر می‌کنند، به اینکه امروز یا در گذشته چه کسانی در حق‌شان بدی کرده‌اند. اگر با این افکار به خواب بروید، روز خود را با تلخی آغاز خواهید کرد. با تلخ کردن روزگار خود رحمت و برکت خداوند را از زندگی‌تان دور خواهید کرد. از این رو هر شب قبل از اینکه به رختخواب بروید با خود بگویید: «پروردگارا، هر اتفاق ناراحت کننده‌ای که برای من رخ داده را رها می‌کنم. من هر آسیب، هر نگرانی و هر ناامیدی را از ذهن خودم بیرون می‌کنم. من همه کسانی که در حقم بدی کرده‌اند را می‌بخشم. خدایا من با آرامش قلبی و دعا برای همه کسانی که در حقم بدی کرده‌اند، به خوابی شیرین می‌روم.»

نظرات کاربران

کاربر ۲۶۰۹۴۶۹
۱۴۰۱/۱۰/۱۳

کتابی فوق العاده بی نظیر فوق العاده خاص راهنمای انسان درهرمسیری آرامش دهنده الگوی قوی برای ارتباط باخداوند سبکتو انتخاب‌های خوبی برای دوستداران رشدشخصی هست سپاس فراوان ازطاقچه برای فراهم نمودن این امکان

میثم
۱۴۰۲/۱۱/۲۰

یک کتاب عالی برای تقویت عزت نفس

کاربر 7406641
۱۴۰۲/۰۸/۲۲

عالی بود

زمان

۱ ساعت و ۵۶ دقیقه

حجم

۸۴٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۵۶ دقیقه

حجم

۸۴٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۹,۸۰۰
تومان