دانلود کتاب صوتی زندگی با عشق با صدای غلامرضا صادقی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی زندگی با عشق اثر آنتونی رابینز

دانلود و خرید کتاب صوتی زندگی با عشق

انتشارات:شادن پژواک
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۳از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی زندگی با عشق

کتاب صوتی «زندگی با عشق» نوشتهٔ آنتونی رابینز با ترجمهٔ فریبا سبز چمنی و گویندگی غلامرضا صادقی در انتشارات شادن پژواک منتشر شده است. این کتاب حاوی مهارت‌هایی برای خلق زندگی باکیفیت و پُر از عشق است. عشق واقعی باعث می‌شود شما به عنوان انسان رشد کنید و به صورت طبیعی عشق و شادی بیشتری را با بقیه تقسیم کنید. آگاهانه تصمیم بگیرید که در زندگی چی می‌خواهید و هدف زندگی‌تان چیست. باید تصمیم بگیرید زندگی‌تان چه مقصودی دارد وبرای چی اینجا هستید.

عشق ورزیدن یعنی رشد کردن، پیشرفت کردن، خدمت کردن و ایجاد تفاوت. عشق ورزیدن باعث میشه قدرت خلق کردن، بخشیدن و تجربه کردن زندگی درعمیق‌ترین سطح را داشته باشیم.

درباره کتاب صوتی زندگی با عشق

وقتی که عاشق زندگی‌تان باشید، یعنی عاشق شغل‌تان هستید، عاشق خانواده‌تان، دوستان‌تان و آدم‌های اطراف‌تان هستید و به تک تک روز‌ها علاقه مندید. عشق نهایی, وقتی است که به نقطه‌ای برسید که هر اتفاقی هم که در زندگی‌تان می‌افتد، حتی وقتی بزرگ‌ترین چالش پیش می‌آیند و بزرگ‌ترین ناعدالتی ها اتفاق می‌افتند، شما آن تجربه رو در آغوش میگیرید و ازش نهایت استفاده را میکنید و به خودتان میگویید چه نکاتی می‌توانم از این تجربه یاد بگیرم؟ چطور می‌توانم از آن استفاده کنم؟ و یک راه پیدا میکنید که از هر چیزی که زندگی به شما داده استفاده کنید تا زندگی پر معنی‌تری ایجاد کنید.

فرق زیادی است بین اینکه فقط به هدف‌هایتان برسید و اینکه زندگی همراه با عشق داشته باشید. عشق واقعی یعنی وقتی خسته‌اید، وقتی شکست خوردید، وقتی به نظر میآید یک نفر دیگه قدرت و مهارت و شانس بیشتری دارد، راه‌هایی در درون خودتان پیدا کنید و به درون خودتان متوسل شوید و درد را به قدرت و انگیزه تبدیل کنید.

کتاب صوتی زندگی با عشق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های توسعه فردی پیشنهاد می‌شود.

معرفی نویسنده
عکس آنتونی رابینز
آنتونی رابینز
آمریکایی | تولد ۱۹۶۰

تونی رابینز یا آنتونی جی رابینز نویسنده کتاب‌های موفقیت و سخنران انگیزشی در ۲۹ فوریه سال ۱۹۶۰ در شمال هالیوود متولد شد. او در یک خانواده فقیر کودکی خود را گذراند. برای آنتونی رابینز مواجهه با مشکلات از کودکی با جدا شدن والدینش آغاز شد و شدت فقر برای او و خانواده‌اش به حدی بوده که حتی جشن‌های معمول کریسمس یا روز شکرگزاری را مانند روزهای دیگر می‌گذراندند زیرا توان مالی کافی برای خرید ملزومات را نداشتند.

نظرات کاربران

اعتدالی
۱۴۰۱/۰۹/۱۶

گوینده با انرژی صحبت می‌کرد، می‌پسندم. فقط یه چند مورد کوچک با لحن مفهومی اشتباه پیش می‌رفت (احتمالا چون ادامه جملات و مفهوم کاملا آگاه نبود) که البته خودش سریع حلش میکرد. چند تکنیک عملی خوب برای بهبود تعاملاتم یاد گرفتم.

زمان

۷ ساعت

حجم

۳۸۵٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۷ ساعت

حجم

۳۸۵٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۴۸,۰۰۰
تومان