دانلود کتاب صوتی مجموعه شعر نو شباهنگ چشم تو + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مجموعه شعر نو شباهنگ چشم تو اثر حسین طهماسب کاظمی

دانلود و خرید کتاب صوتی مجموعه شعر نو شباهنگ چشم تو

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی مجموعه شعر نو شباهنگ چشم تو

مجموعه شعر نو شباهنگ چشم تو سرودهٔ حسین طهماسب کاظمی در انتشارات کابلو به چاپ رسیده است. در دنیای امروز، آرامش درونی از ضروریات زندگی ماست. ولی این سکون و ثبات، بسته به نگاه ما به دنیای اطراف مان دارد.

درباره کتاب مجموعه شعر نو شباهنگ چشم تو

اگر دنیا را سیاه و تنگ و تاریک ببینیم، روزگاری سخت و دل‌آزار خواهیم داشت و اگر دنیا را روشن و زیبا و دلپذیر ببینیم، دنیای ما دنیایی آرام و با طراوت خواهد بود. آری ما در اندیشه خویش زندگی می کنیم چون حقیقت وجود ما علم ماست. پس بیائید بکوشیم تا؛ زیبا ببنیم و زیبا بخواهیم و زیبا شویم. و ما با این اثر می‌خواهیم زیبایی بینی و زیبا‌خواهی را با هم تمرین کنیم تا لذت زیبا شدن را، با تمام وجود حس کنیم و این حس آرامش را به همگان هدیه دهیم. چرا که ما در قبال دنیایی که در برای خود و دیگران می سازیم، مسئولیم و... حس حیات زندگی حسّ حیات من و توست حسّ پروانه ز یک شاخۀ گل حسّ لاله ز نسیم دمِ صبح و شقایق که همیشه غمِ عشق از تمام رُخِ سُرخش پیداست

 کتاب مجموعه شعر نو شباهنگ چشم تو را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 این کتاب به علاقه‌مندان به شعر نو پیشنهاد می‌شود.

 بخشی از کتاب مجموعه شعر نو شباهنگ چشم تو

 و چه زیبا می‌گفت، شبنمِ گونۀ گُل: زندگی صورتِ لبخند خداست منعکس در دلِ آب که به شریان زمین تا دم صبح قیامت جاریست و از این آب، که شد باغ وجود از سرِ عشق، به مستی احیا زندگی با غم و شادی جاریست مثل احساس نِمو در تن یک دانۀ خشک که به امید خدا.. خفته آرام و نهان، در دل خاک یا چو احساس پرِ مرغکِ عشق که به امید نموِ دانه زیر گرمایِ شعاع خورشید در همه پر زدن او ساریست و همه می‌دانیم زندگی لحظۀ احیا شدنست لحظۀ دیدن گُل و همان لحظۀ بشکفتن یاس که ز عطرش همه سرمست شوند و همان دَم که نسیمِ بی‌تاب دورِ او می‌گردد تا ز بویِ خوش او بر¬دارد بِبرد تا ته باغ زندگی باید کرد تا که معشوقی هست تا زمانی که، می‌توان پر زد و به دورش گشت و ز‌ نازش مُرد ساکت و آرام.. زندگی باید کرد با غم عشقش، زندگانی را..

نظرات کاربران

علی
۱۴۰۰/۱۱/۱۶

بسیار عالی و دلنشین بود

زمان

۲ ساعت و ۳۷ دقیقه

حجم

۳۶۵٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۳۷ دقیقه

حجم

۳۶۵٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۵,۰۰۰
۱۷,۵۰۰
۵۰%
تومان