دانلود کتاب صوتی خواهران استوری با صدای الیزا اورامی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی خواهران استوری اثر آلیس هافمن

دانلود و خرید کتاب صوتی خواهران استوری

نویسنده:آلیس هافمن
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۴از ۸ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی خواهران استوری

کتاب صوتی خواهران استوری نوشته آلیس هافمن است و با ترجمه کرامت‌الله صادقی‌پور و صدای الیزا اورامی در نوین کتاب گویا منتشر شده است.

درباره کتاب خواهران استوری 

کتاب خواهران استوری اثری جذاب است که اولین بار در سال ۲۰۰۹ منتشر شده است. این کتاب داستان زندگی سه خواهر است که عاشقانه‌ همدیگر را دوست دارند، اما با هم اختلافات زیادی دارند. این کتاب داستان این سه خواهر را از کودکی شروع می‌کند و تا بزرگسالی او ادامه می‌دهد. زمانی که آن‌ها درگیر سختی‌های زندگی می‌شوند به دنیای خیالی خود پناه می‌برند و ما را هم در دنیای خود شریک می‌کنن.

شنیدن کتاب خواهران استوری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به ادبیات داستانی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره آلیس هافمن

آلیس هافمن متولد سال ۱۹۵۲ در شهر نیویورک و بزرگ شده لانگ آیلند است. کارشناسی در رشته علوم انسانی را از دانشگاه آدلفی و کارشناسی ارشد را در رشته نویسندگی خلاق از دانشگاه استنفورد گرفته است. ضمن تحصیل در دانشگاه استنفورد در سال‌های ۱۹۷۳-۱۹۷۴ در سن ۲۵ سالگی اولین رمان خود را نوشت که زمان کوتاهی پس از نگارش توسط فارار استراوس و گراوس به چاپ رسید. پس از چاپ آن اثر هافمن یکی از رمان‌نویسان بسیار مشهور شد. آلیس تاکنون ۲۵ کتاب در حوزه ادبیات داستانی نوشته است. کتاب‌های این نویسنده شامل: فرشته سوم، اعترافات، پنجره، شخصی، ملکه یخ، آینده احتمالی و... است. 


نظرات کاربران

مینا تاج‌وری
۱۴۰۱/۰۴/۰۶

داستان تأثیرگذار و غم‌انگیزی دارد و توصیه می‌شود. ترجمه ضعیف است و به نظر می‌رسد کتاب اصلا ویراستاری نشده است. فعل‌های عجیب و غریب مثل "داشته بوده باشد!" خوانش هم اشتباهات عجیبی دارد مثل تکرار چندباره‌ی "سوسکِ سرگینِ غلطان"!

زمان

۱۴ ساعت و ۲۳ دقیقه

حجم

۸۰۳٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۴ ساعت و ۲۳ دقیقه

حجم

۸۰۳٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۴,۰۰۰
۲۳,۸۰۰
۳۰%
تومان