دانلود کتاب صوتی سرسختی با صدای پوریا تنهایی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی سرسختی اثر مارتین میدوز

دانلود و خرید کتاب صوتی سرسختی

انتشارات:رادیو مثبت
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی سرسختی

کتاب صوتی «سرسختی» نوشتهٔ مارتین میدوز با ترجمهٔ گروه مترجمان و گویندگی پوریا تنهایی در رادیو مثبت منتشر شده است.در این کتاب می‌آموزید که وقتی دارید تسلیم می‌شید، چطور باید ادامه بدید؟ مارتین میدوز، در این کتاب، سعی کرده است که تجربیات خودش را به بهترین نحو به خوانندگان منتقل کند. کتاب سرسختی دربارهٔ پنج مورد از رایج‌ترین راه‌هایی که می‌تواند تمام تلاش‌ها و زحمات ما را از بین ببرد، صحبت می‌کند و راهکارهایی ارائه می‌دهد که با رعایت آن‌ها می‌توانیم تلاش‌هایمان را به نتیجه برسانیم.

درباره کتاب سرسختی

چگونه در شرایط سخت تسلیم نشویم و پا پس نکشیم؟ همهٔ انسان‌ها در زندگی اهدافی دارند که برای رسیدن به آن‌ها تلاش می‌کنند. اما زندگی افت و خیزهای زیادی دارد و بسیاری از افراد در این موقعیت‌ها تسلیم می‌شوند و دست از تلاش کردن می‌کشند.

 اگر مصاحبه‌هایی را که با موفق‌ترین افراد جهان انجام می‌شود، بخوانید؛ می‌بینید که همه‌ٔ آن‌ها یک وجه اشتراک بسیار مهم دارند: "آنها هرگز از اهداف بزرگ خود دست نمی‌کشند." ممکن است هرکدام از این افراد از روش خاص خود به موفقیت رسیده باشند، ولی تسلیم نشدن و دست نکشیدن از هدف یکی از مشخصات مشترک آن‌هاست. سرسخت بودن، بیشتر از هر عامل دیگری ما را به موفقیت نزدیک می‌کند. سرسخت‌بودن یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که انسان‌ها باید در زندگی یاد بگیرند.

کتاب «سرسختی» یکی از بهترین و موفق‌ترین کتاب‌های این نویسنده است که به شما کمک می‌کند در مواقعی که ناامید شده‌اید به تلاش کردن ادامه دهید. این کتاب به ما کمک می‌کند تا زمانی که در حال ناامید شدن هستیم، دست‌مان را روی زانوهایمان بگذاریم و دوباره به تلاش کردن ادامه دهیم. مارتین میدوز در این کتاب به ما یاد می‌دهد که گوش دادن شکایت و ناله‌های دیگران می‌تواند برای ما موثر باشد. با انجام این کار ذهن ما با شرایط سخت متنوعی آشنا می‌شود؛ همین موضوع به ما کمک می‌کند که وقتی با این شرایط روبرو شدیم، چگونه آن‌ها را پشت سر بگذاریم. با خواندن این راهکارها، وقتی در لبه‌ٔ ناامیدی قرار گرفتیم می‌توانیم دوباره شروع کنیم و به تلاش کردن ادامه دهیم.

کتاب صوتی سرسختی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب صوتی سرسختی

عزت‌نفس پایین می‌تونه کاری کنه که احساس کنید لیاقت موفقیت رو ندارید. حتی اگه اوضاع خوب پیش بره، خودتون رو تخریب می‌کنید. فقط به خاطر این باور غلط که لیاقت رسیدن به هدفتون رو ندارید. ایجاد عزت نفس با خودآگاهی و خودنظارتی شروع میشه. وقتی هشیارانه از خودتون انتقاد می‌کنید و افکار منفی رو با افکار مثبت عوض می‌کنید، اون‌وقت می‌تونید صدای خودانتقادیتون رو خفه کنید.

تهیهٔ یه لیست از صفات مثبتتون یه تکنیک مفید دیگه برای اینه که عزت نفستون رو بالا ببرید. کلید این کار صداقته. شما باید این لیستو بدون هیچ قضاوتی بنویسید. وقتی لیست آماده شد، هر روز بخونیدش تا وقتی که توی سرتون بره اونقدرا که فکر می‌کنید بی‌ارزش نیستید. یه روش مفید دیگه اینه که با دیگران مهربون‌تر باشید.

وقتی خوبی کنید خوبی می‌بینید و این باعث میشه که احساس بهتری نسبت به خودتون داشته باشید. توی موارد حادتر مثل عزت نفس پایین ناشی از خشونت خانگی، مشاوره با یه روانشناس میتونه اولین قدم برای بهبودی باشه.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲ ساعت و ۱۲ دقیقه

حجم

۲۴۵٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۱۲ دقیقه

حجم

۲۴۵٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۸,۰۰۰
تومان