دانلود کتاب صوتی هفت راز موفقیت مالی با صدای آبتین ممدوح + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی هفت راز موفقیت مالی اثر مت  موریس

دانلود و خرید کتاب صوتی هفت راز موفقیت مالی

نویسنده:مت موریس
انتشارات:شادن پژواک
امتیاز:
۳.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی هفت راز موفقیت مالی

کتاب صوتی هفت راز موفقیت مالی نوشتهٔ مت موریس با ترجمهٔ لیلا دژآلون و گویندگی آبتین ممدوح در شادن پژواک منتشر شده است. این کتاب حاوی هفت راهکار ویژه‌ای است که نویسنده برای غلبه بر پنج سال شکست در فروش مستقیم به‌کار برده است. مت موریس در این کتاب اسراری را بازگو می‌کند که خود قبلاً در جهت دستیابی به فروشی بهتر از آن‌ها استفاده کرده است. شما نیز با بهره‌گیری از تکنیک‌های پرکاربرد او می‌توانید به موفقیت‌های بزرگی برسید.

درباره کتاب صوتی هفت راز موفقیت مالی

تصور کنید ده سال آینده است و یک روز عصر در خانه خود نشسته‌اید. به‌هیچ‌وجه مکان بدی نیست، اما مطمئناً خانهٔ رؤیاهایتان نخواهد بود. بیاید با مطالعه کتاب هفت راز موفقیت مالی خود را به رؤیاهایتان نزدیک کنید. چرا که شما با انتخاب این کتاب و با صرف زمان و انرژی موردنیاز برای مطالعه و استفاده از اصول و استراتژی‌های بیان شده در آن، یعنی تصمیم گرفته‌اید زندگی آینده خود را دگرگون سازید.

جهان امروز فرصت تجربه‌کردن به شما نمی‌دهد، بنابراین افرادی موفق می‌شوند که بتوانند از تجربیات دیگران بیشترین استفاده را کنند. در حال حاضر بهترین راه برای رسیدن به موفقیت، پیداکردن اشخاصی است که مسیر موفقیت را قبلاً طی کرده‌اند. پس اینکه شما بفهمید آن‌ها چطور این کار را کردند، سپس آن روند را تکرار کنید، یکی از راه‌های رسیدن به موفقیت محسوب می‌شود. مت موریس در کتاب هفت راز موفقیت مالی با ارائه راهکارهایی کاربردی به شما کمک می‌کند تا در حوزه فروش مستقیم به موفقیت‌های چشمگیری دست پیدا کنید.

دستیابی به رؤیاهایتان به‌احتمال زیاد یک مبارزه خواهد بود. ممکن است یک مبارزهٔ بزرگ باشد. ممکن است نیاز باشد سطوح باورنکردنی رد شدن را تجربه کنید. در واقع، احتمالاً صدمه خواهد دید. اما جنگیدن برای سرنوشت و مبارزه برای رؤیاهایتان نبردی است که هرگز از انجام آن پشیمان نخواهید شد. 

جایی در اعماقتان، تماسی برای بزرگی و عظمتتان منتظر است که پاسخ داده شود. شاید سال‌ها نادیده گرفته شده است. ممکنه چند سال گذشته خود را گرفتار روال عادی گذران زندگی کرده باشید، اما بااین‌وجود تماس شما برقرار است. این تماس همان چیزی است که به شما التماس می‌کند تا از امور روزمره خارج شوید. از عادت خارج شوید. از حد وسط بودن خارج شوید. این تماس با شما برخورد می‌کند. این صدا بیشتر در عمق وجودتان فرورفته است.

کتاب صوتی هفت راز موفقیت مالی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به افرادی که می‌خواهند به موفقیت‌های مالی بیشتری دست پیدا کنند، پیشنهاد می‌شود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳ ساعت و ۳۹ دقیقه

حجم

۲۰۱٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳ ساعت و ۳۹ دقیقه

حجم

۲۰۱٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۶,۰۰۰
تومان