دانلود کتاب صوتی امپراتوری ارزهای دیجیتال با صدای محسن زرآبادی‌پور + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی امپراتوری ارزهای دیجیتال اثر رابرت کیوساکی

دانلود و خرید کتاب صوتی امپراتوری ارزهای دیجیتال

معرفی کتاب صوتی امپراتوری ارزهای دیجیتال

کتاب صوتی امپراتوری ارزهای دیجیتال نوشته رابرت کیوساکی است و با ترجمه ابوالفضل طاهریان ریزی و صدای محسن زرآبادی‌پور منتشر شده است.

درباره امپراتوری ارزهای دیجیتال 

با توجه به استقبال زیادی که در سال‌های اخیر برای ارز‌‌های دیجیتال ایجاد شده، افراد بسیار زیادی در جهان پول خود رو به ارز‌های دیجیتالی تبدیل می‌کنند که این مساله، اهمیت ارز دیجیتال رو نشان می‌دهد. این اثر با ارائه راهنمایی‌ها و نکات کلیدی شما را هدایت می‌کند تا بتوانید در زمینه ارزهای دیجیتال به ویژه بیت کوین و اتریوم سرمایه‌گذاری کنید.

در دهه اخیر استقبال گسترده‌ای از رسانه‌های دیجیتال، فضای مجازی، تکنولوژی و... شده است. رمز ارزها و مدهای دیجیتال، رمزنگاری‌های پیچیده و بی‌مانندی دارند و به همین دلیلی بسیاری از افراد به دنبال آن هستند تا سرمایه خود را به پول‌های دیجیتالی تبدیل کنند.

در عصر حاضر سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال را می‌توان بهترین نوع سرمایه‌گذاری دانست چراکه در صورت بروز نواسانات اقتصادی و ارزی، ارزش پول دیجیتال همچنان محفوظ می‌ماند. علاوه بر این میزان تقاضا از عرضه در این نوع سیستم مالی بالاتر است و همین عامل باعث روند صعودی ارزش پول دیجیتال می‌شود. ویژگی دیگر این نوع سرمایه‌گذاری امنیت بالای اطلاعاتی آن است. به دلیل وجود فناوری بلاک چین دیگر محدودیت جغرافیایی و زمانی سد راه نقل و انتقالات پول دیجیتال نمی‌شود و بسیاری از واسطه‌ها حذف می‌شوند. این کتاب به شما کمک می‌کند بتوانید برای آینده خود برنامه‌ریزی کنید و از ارز‌های دیجیتال برای سرمایه‌گذاری استفاده کنید.

شنیدن کتاب امپراتوری ارزهای دیجیتال را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری در بازار ارز دیجیتال پیشنهاد می‌کنیم. 

معرفی نویسنده
عکس رابرت کیوساکی
رابرت کیوساکی
آمریکایی | تولد ۱۹۴۷

رابرت تورو کیوساکی، معروف به رابرت کیوساکی، در ۸ آپریل ۱۹۴۷ در هاوایی آمریکایی و در خانواده‌ای ژاپنی-آمریکایی زاده شد. او پس از پایان دوران دبیرستان، به آکادمی بازرگانی نیروی دریایی، وارد شد و پس از دانش‌آموختگی، به عنوان ملوان در جنگ ویتنام شرکت کرد. پس از جنگ، در رشته MBA ادامه تحصیل داد و از ارتش خارج شد. کیوساکی سپس وارد حرفه مدیریت فروش شد و در چندین شرکت از جمله کمپانی زیراکس فعالیت کرد.

نظرات کاربران

کاربر 8494730
۱۴۰۳/۰۱/۰۱

کتاب سطحی بود. کتابهای بهتر و تخصصی تر در این موضوع موجود است. لطفا در این موضوع کتابهای بروز بیشتری کار کنید.

khalili_313
۱۴۰۲/۰۱/۱۳

هیچ مطلب مفید و قابل استفاده ای نداشت،اصلا نخرید،پول و وقتتون رو برای این کتاب هدر ندید

زمان

۱ ساعت و ۱۷ دقیقه

حجم

۷۰٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۱۷ دقیقه

حجم

۷۰٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان