دانلود کتاب صوتی خودت را به فنا نده + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی خودت را به فنا نده اثر گری‌جان بیشاپ

دانلود و خرید کتاب صوتی خودت را به فنا نده

معرفی کتاب صوتی خودت را به فنا نده

کتاب صوتی خودت را به فنا نده نوشته گری‌جان بیشاپ است. این کتاب صوتی را انتشارات زودبوک (موسسه سرای بصیرت دل) منتشر کرده است. این کتاب خلاصه‌ای از کتاب کاربردی خودت را به فنا نده است. 

درباره کتاب خودت را به فنا نده

ما با شنیدن این کتاب یاد می‌گیریم که حتی در ذهنمان هم به‌صورت مثبت صحبت کنیم و خودگویی منفی نداشته باشیم و از این صحبت‌ها برای بهبود کیفیت زنگی‌مان استفاده کنیم. کتاب خودت را به فنا نده به کسانی اختصاص دارد که آن خودگویی‌های بی‌حاصل را تجربه کرده‌اند. جریان بی‌پایان شک و بهانه، زندگی روزمره را به گند می‌کشد.

در کتاب خودت را به فنا نده دست‌چینی از اظهارنظرهای شخصی دربارهٔ اختیارداشتن، زندگی‌بخشیدن، متعالی‌بودن و جسارت‌داشتن جمع کرده‌ام تا با عمل به آنها، در زندگی‌ات هر روز بهتر و بهتر شوی.

شنیدن کتاب خودت را به فنا نده را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند زندگی‌شان را تغییر دهند پیشنهاد می‌کنیم. 

معرفی نویسنده
عکس گری‌جان بیشاپ
گری‌جان بیشاپ

گری جان بیشاپ یکی از کارشناسان برجسته در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی محسوب می‌شود که ده‌ها هزار نفر را در سراسر جهان تحت تاثیر قرار داده است، از ورزشکاران و افراد مشهور گرفته تا مدیران فورچون ۵۰۰ و حتی مادران و پدران خانه‌نشین. اگر به دنبال آن هستید تا فراتر از محدودیت‌های خود قدم بردارید، دیدگاه‌های خود را بهبود بخشیده و بار دیگر چارچوب‌بندی کنید و مهم‌تر از همه، بتوانید بزرگ‌تر فکر کنید، خواندن آثار گری جان بیشاپ چیزی است که می‌تواند به شما کمک کند. رویکرد «فلسفه‌ی شهری» او، حاکی از موج جدیدی از توانمندسازی شخصی و تسلط بر زندگی است که نتایج شگفت‌انگیزی را برای افراد در کیفیت و عملکرد زندگی‌شان ایجاد کرده و همه‌گیری شگفت‌انگیزی در جهان پیدا کرده است. بسیاری از کتاب‌های بیشاپ به زبان فارسی نیز ترجمه شده‌اند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲۹ دقیقه

حجم

۲۶٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۹ دقیقه

حجم

۲۶٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۸,۵۰۰
تومان