دانلود کتاب صوتی میشل اوباما شدن + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صوتی میشل اوباما شدن

کتاب صوتی «میشل اوباما شدن» نوشتهٔ میشل اوباما در انتشارات زودبوک (موسسه سرای بصیرت دل) چاپ شده است.. این کتاب صوتی خلاصه‌ای از کتاب میشل اوباما شدن است. میشل اوباما همسر رئیس جمهور سابق آمریکا باراک اوباما دراین کتاب، زندگی خود از زمان کودکی تا روزی که کاخ سفید را ترک کرده را روایت می‌کند. این کتاب در آمریکا و سراسر جهان مورد توجه قرار گرفت، به بیش از ۴۲ زبان دنیا ترجمه شد و در اولین روزهای انتشار خود فروش بسیار بالایی داشت.

درباره کتاب صوتی میشل اوباما شدن

کتاب صوتی میشل اوباما شدن به روایت زندگی یکی از قدرتمندترین و درخشان‌ترین زنان سیاه پوست دنیا می‌پردازد. حکایت زنی که سختی‌ها و موانع زندگی را گام به گام پشت سر گذاشته و با صبر، پشتکار و هوش بالایش آینده‌ای درخشان برای خود رقم زده است.

میشل در این کتاب از دوران کودکی‌اش، حضورش در مدرسه و جامعه به عنوان یک زن سیاه‌پوست «آفریقایی - آمریکایی»، ازدواجش با باراک، داستان تلاشش برای بارداری، فراز و فرودهای زندگی‌اش قبل و بعد از ورود به کاخ سفید صحبت می‌کند.

میشل اوباما در این کتاب صوتی به شما می‌گوید که در گذشته چگونه انسانی بوده و چه دیدگاه‌هایی نسبت به مسائلی مانند طبقه اجتماعی، نژاد و جنسیت داشته است. او شما را با احساس خود در مورد زندگی شخصی، خانوادگی، ویژگی های اصلی شخصیتی و تمام اتفاقات و افرادی آشنا می‌کند که به او کمک کردند تا به شخصیتی که هم اکنون است، تبدیل شود.

درباره میشل اوباما

میشل اوباما، نخستین بانوی اولِ آمریکایی – آفریقایی در تاریخ ایالات متحده‌ آمریکا است. او دانش‌آموخته هاروارد و پرینستون است و مدرک حقوق دارد. تا پیش از بانوی اول شدن، فعالیت‌های کاری و اجتماعی زیادی در شیکاگو انجام داده بود. او اهمیت زیادی برای محیط زیست و زنان قائل است و در دورانی که بانوی اول بود، سعی می‌کرد در این دو حوزه فعالیت‌های زیادی انجام دهد. میشل در حالی در سال ۲۰۱۸ به عنوان زن تحسین شده امریکا انتخاب شد که ۱۶ سال متوالی این لقب در دست هیلاری کلینتون بود.

کتاب صوتی میشل اوباما شدن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

همه علاقه‌مندان به سرگذشت شخصیت‌های تاثیرگذار اجتماعی - سیاسی را به شنیدن این کتابچهٔ صوتی دعوت می‌کنیم.

نظرات کاربران

کاربر ۴۶۷۷۱۰۶
۱۴۰۲/۰۱/۲۲

سلام میشل درکتاب ودر کاربری ودرانتخابات درناشران کتلب در حق من کوتای در احتادیه درناشران کتاب ودرانتخاب درحال برسی ودرشکللایت کردم.

کاربر 3642284
۱۴۰۲/۰۶/۰۳

?

زمان

۱ ساعت و ۳۱ دقیقه

حجم

۸۳٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۳۱ دقیقه

حجم

۸۳٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۷,۰۰۰
تومان