دانلود کتاب صوتی تأثیر چارچوب بندی انتخاب ها بر تصمیم گیری اقتصادی با صدای حامد خدادادی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی تأثیر چارچوب بندی انتخاب ها بر تصمیم گیری اقتصادی اثر موریس آلتمن

دانلود و خرید کتاب صوتی تأثیر چارچوب بندی انتخاب ها بر تصمیم گیری اقتصادی

نویسنده:موریس آلتمن
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی تأثیر چارچوب بندی انتخاب ها بر تصمیم گیری اقتصادی

تأثیر چارچوب بندی انتخاب ها بر تصمیم گیری اقتصادی خلاصه صوتی اثر موریس آلتمن و با ترجمه محسن رنانی و گویندگی حامد خدادادی از مجموعه کتاب‌های فور دامیز در زمینه اقتصاد است.

آوند دانش نهادی فرهنگی است که در کنار انتشارات کتاب‌های فارسی در حوزه‌های متنوع، فراهم‌آوری محصولات انتشارات وایلی را نیز به شکلی گسترده انجام می‌دهد. این انتشارات از ابتدای سال ۱۳۹۱ با در پیش گرفتن برنامه‌ای مدون جهت انتشار کتاب به شکلی طبقه‌بندی‌شده و با رعایت قوانین جهانی کپی‌رایت، توانسته تصویری پررنگ‌تر از خود در بازار کتاب ایران به نمایش گذارد. طی دو دهه‌ی گذشته، نام آوند دانش اغلب مترادف با نام وایلی بوده است و این انتشارات با تهیه و توزیع به‌موقع بهترین‌ها از ناشران زیرمجموعه‌ی وایلی، خود را به عنوان یکی از تأمین‌کنندگان قابل اطمینان و برتر کتاب نزد دانشگاهیان و پژوهشگران کشور معرفی کرده است.

مجموعه کتاب‌های پرفروش دامیز آوند دانش، کتاب‌هایی آموزشی و راهنما برای یادگیری گام به گام مهارت‌های گوناگون و به دست آوردن اطلاعات در زمینه‌های مختلفی مانند کسب وکار، هنرهای گوناگون، سرگرمی، کامپیوتر، تغذیه و سلامت، زبان انگلیسی، مهارت‌های زندگی، روان‌شناسی، ادبیات، تاریخ و.... هستند.

در کتاب گویای تأثیر چارچوب بندی انتخاب ها بر تصمیم گیری اقتصادی به اهمیت چارچوب بندی، بررسی توهمات شناختی، نحوه تاثیرگذاری چارچوب‌ها و تصمیم‌ها و چگونگی پیش فرض بودن چارچوب‌ها، چارچوب‌ها به عنوان شیوه‌های اکتشافی و چارچوب‌بندی و شکست بازار می‌پردازیم. چارچوب‌ها نشان می‌دهند گزینه‌ها و فرصت‌ها چگونه ارائه شده‌اند. به باور اقتصاد متعارف نحوه ارائه گزینه‌ها و فرصت‌ها نباید انتخاب‌های افراد را تحت تأثیر قرار دهد. انتظار می‌رود افراد به آنچه واقعاً اهمیت دارد نگاهی فراتر از چارچوب‌ها داشته باشند. در این کتاب گویا به نحوه تاثیر چارچوب گزینه‌ها بر انتخاب‌ها خواهیم پرداخت. با ذکر مثال‌های گوناگونی در مورد اثر پیش فرض‌ها بر انتخاب‌ها تاثیر موقعیت نسبی در انتخاب و نقش چهارچوب‌های منفی و مثبت در انگیزه انتخاب.

شنیدن کتاب تأثیر چارچوب بندی انتخاب ها بر تصمیم گیری اقتصادی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

پژوهشگران حوزه اقتصاد رفتاری مخاطبان این کتاب‌اند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۶ دقیقه

حجم

۴۵٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۶ دقیقه

حجم

۴۵٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲۶,۷۰۰
۱۶,۰۲۰
۴۰%
تومان