دانلود کتاب صوتی بررسی محدودیت های انتخاب آزاد با صدای حامد خدادادی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی بررسی محدودیت های انتخاب آزاد اثر موریس آلتمن

دانلود و خرید کتاب صوتی بررسی محدودیت های انتخاب آزاد

نویسنده:موریس آلتمن
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی بررسی محدودیت های انتخاب آزاد

بررسی محدودیت های انتخاب آزاد خلاصه صوتی اثر موریس آلتمن و از مجموعه کتاب‌های دامیز در زمینه اقتصاد است.

آوند دانش نهادی فرهنگی است که در کنار انتشارات کتاب‌های فارسی در حوزه‌های متنوع، فراهم‌آوری محصولات انتشارات وایلی را نیز به شکلی گسترده انجام می‌دهد. این انتشارات از ابتدای سال ۱۳۹۱ با در پیش گرفتن برنامه‌ای مدون جهت انتشار کتاب به شکلی طبقه‌بندی‌شده و با رعایت قوانین جهانی کپی‌رایت، توانسته تصویری پررنگ‌تر از خود در بازار کتاب ایران به نمایش گذارد. طی دو دهه‌ی گذشته، نام آوند دانش اغلب مترادف با نام وایلی بوده است و این انتشارات با تهیه و توزیع به‌موقع بهترین‌ها از ناشران زیرمجموعه‌ی وایلی، خود را به عنوان یکی از تأمین‌کنندگان قابل اطمینان و برتر کتاب نزد دانشگاهیان و پژوهشگران کشور معرفی کرده است.

مجموعه کتاب‌های پرفروش دامیز آوند دانش، کتاب‌هایی آموزشی و راهنما برای یادگیری گام به گام مهارت‌های گوناگون و به دست آوردن اطلاعات در زمینه‌های مختلفی مانند کسب وکار، هنرهای گوناگون، سرگرمی، کامپیوتر، تغذیه و سلامت، زبان انگلیسی، مهارت‌های زندگی، روان‌شناسی، ادبیات، تاریخ و.... هستند.

کتاب بررسی محدودیت های انتخاب آزاد که با ترجمه محسن رنانی به چاپ رسیده است رویکرد اقتصاددانان معتقد به آزادی در انتخاب را بررسی می‌کند. چگونگی تأثیرگذاری آزادی انتخاب بر کاهش رفاه شما، کشف اهمیت اطلاعات و مشورت در رفتار انتخاب، قدردانی از نقش قابلیت‌ها در تصمیم‌گیری، بررسی تأثیر ضعف اراده بر انتخاب و رفاه، بررسی تأثیر حقوق مصرف‌کنندگان بر بهبود محیط انتخاب نیز از مباحثی است که در این خلاصه کتاب بررسی می‌شود.

یکی از استدلال‌های ابتدایی در اقتصاد رفتاری این است که مردم در انتخاب آزاد نیستند و انتخاب‌ها به آن‌ها تحمیل شده است. بنابراین آن‌ها توهم انتخاب آزاد دارند. ایده‌ای که به این بحث مربوط می‌شود این است که مردم خیلی راحت فریب می‌خورند و راحت می‌شود مدیریتشان کرد؛ به همین دلیل و برخلاف باور اقتصاد مرسوم، انتخاب‌های افراد معمولا، بازتاب‌دهنده‌ اولویت‌های آنها نیست و اگر انتخاب‌های افراد نشان‌دهنده اولویت‌هایشان نباشد، نمی‌توان از این انتخاب‌ها به‌عنوان معیاری برای سنجش میزان رفاه اقتصادی استفاده کرد.

از دیدگاه اقتصاد رفتاری، دولت باید در مسئله‌ تولید انتخاب‌هایی با بیشترین منفعت برای مردم، دخالت کند.

این خلاصه کتاب صوتی درمورد هر دو دیدگاه در تصمیم‌گیری و انتخاب به‌تفصیل سخن می‌گوید. همچنین جنبه‌های رفتاری جایگزین بررسی می شود که تمرکزش بر آن دسته از عوامل محیطی است که بر انتخاب‌های افراد تأثیر می‌گذارد.

شنیدن کتاب بررسی محدودیت های انتخاب آزاد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

پژوهشگران حوزه اقتصاد رفتاری مخاطبان این کتاب‌اند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۵۲ دقیقه

حجم

۳۵٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵۲ دقیقه

حجم

۳۵٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲۰,۲۵۰
تومان