دانلود کتاب صوتی ماجراهای هاکلبری فین با صدای داریوش بشارت + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ماجراهای هاکلبری فین اثر مارک تواین

دانلود و خرید کتاب صوتی ماجراهای هاکلبری فین

نویسنده:مارک تواین
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۴از ۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی ماجراهای هاکلبری فین

کتاب صوتی «ماجراهای هاکلبری فین» نوشته مارک تواین با ترجمه مجید آقاخانی و گویندگی داریوش بشارت در نوین کتاب گویا به چاپ رسیده است. کتاب هاکلبری فین از ۴۳ فصل تشکیل ‌شده است. این رمان درخشان، چندین دهه‌ است که به عنوان یکی از برترین نمونه‌های ادبیات آمریکا در نظر گرفته می‌شود. هاکلبری فین توانست آثار ادبی آمریکا با زبان عامیانه را دچار یک تحول بزرگ کند. ارنست همینگوی این کتاب را یکی از بهترین کتاب‌های عمرش می‌داند.

درباره کتاب هاکلبری فین

هاکلبری فین نوجوانی است که در خانه‌ای با یک پدر الکلی متولد می‌شود. او بعد از چند سال پدرش را گم می‌کند. بعد از مدتی او با تام سایر آشنا و دوست می‌شود. تام سایر نام اثر دیگری از مارک تواین است. تام او را به دست فردی به نام بیوه می‌سپارد و همراه با خواهرش دوشیزه واتسون زندگی می‌کند که یک برده سیاه به اسم جیم دارد. پدرِ هاکلبری فین او را پیدا می‌کند و او را در کلبه‌ای در دل جنگل زندانی می‌کند. هاکلبری فین از دست پدرش فرار می‌کند و داستان‌های جذاب می‌سازد.

ماجرای داستان از آن‌جا شروع می‌شود که هاکلبری فین خودش را به کسی که ممکن است خوانندگان آن را از قبل بشناسند معرفی می‌کند. خوانندگان متوجه می‌شوند که هاک از آخرین ماجرایی که با تام سایر دوگلاس و خواهرش داشته است، پول خوبی به جیب زده است. خانم واتسون، هاک را به خانه‌شان برده تا به او دین و آداب معاشرت بیاموزد. به‌جای پیروی از محافظانش، هاک در شبی از خانه بیرون می‌زند تا به تام سایر بپیوندد و وانمود کنند که دزد دریایی هستند.

کتاب هاکلبری فین را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به ادبیات داستانی جهان پیشنهاد می‌کنیم. چه نوجوان و چه بزرگسال!

درباره مارک تواین

ساموئل النگ هورن معروف به مارک تواین در ۳۰ نوامبر سال ۱۸۳۵م در فلوریدا از توابع ایالت میسوری دیده به جهان گشود. او نویسنده، روزنامه‌نگار و فکاهی‌نویس مشهور آمریکایی است. مارک در خانواده‌ای باایمان و تهی‌دست زندگی می‌کرد. به فاصلهٔ کمی پس از تولد مارک خانوادهٔ او به هانی بال مهاجرت کردند و دوران کودکی و نوجوانی او در این منطقه سپری شد. در دوران تحصیلات ابتدایی شاگردی متوسط بود، اما به قول خودش هیچ دانش‌آموزی در هجی کردن کلمات به پایش هم نمی‌رسید. مارک در سال ۱۸۴۷م که ۱۲ سالش بود، پدر خود را از دست داد و ناگزیر شد که درس خود را رها کند و به‌عنوان شاگرد در چاپخانه‌ای مشغول کار شد. سال‌های رشد و نوجوانی او توأم بود با افسانه‌هایی درباره حملات سرخ‌پوستان و هجوم راهزنان غارت‌گری که در غار زندگی مخفی داشتند و همچنین ماجراهای قایق‌های بخار و نزاع بر سر بردگی سیاهان. او با داستان‌های پر ماجرای خود مانند تام سایر و هاکلبری فین به نویسنده‌ای جهانی بدل شد و در سراسر جهان خوانندگان فراوانی یافت. او که به تلفظ و نحوهٔ ادای کلمات و جملات بسیار دقیق و حساس بود موفق شد نوع جدیدی از گفتار محاوره‌ای را به داستان‌نویسی در آمریکا معرفی کند.

مارک در ۲۱ آوریل سال ۱۹۱۰م دیده از جهان فروبست. آخرین اثر او بیگانه اسرارآمیز نام دارد که پس از مرگ او در سال ۱۹۱۶ میلادی منتشر شد. آثار چاپ نشده او نیز در سال ۱۹۴۰ میلادی انتشار یافت.

معرفی نویسنده
عکس مارک تواین
مارک تواین
آمریکایی | تولد ۱۸۳۵ - درگذشت ۱۹۱۰

ساموئل لنگهورن کلمنس یا در واقع همان مارک تواین معروف، یکی از مشهورترین نویسندگان اخلاق‌گرای آمریکایی است. داستان‌ها و رمان‌های او به دلیل داشتن جزئیات جذاب، طنز گیرا و شخصیت‌های به‌یادماندنی، در سراسر جهان فراگیر شده‌اند. آثار تواین طی سال‌ها تبدیل به برخی از تاثیرگذارترین آثار تاریخ ادبیات کلاسیک آمریکا شده‌اند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳ ساعت و ۳۶ دقیقه

حجم

۲۰۴٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳ ساعت و ۳۶ دقیقه

حجم

۲۰۴٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۳,۰۰۰
۲۳,۱۰۰
۳۰%
تومان