دانلود کتاب صوتی شاه کلید ثروت با صدای حمیده کریمی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی شاه کلید ثروت اثر ناپلئون هیل

دانلود و خرید کتاب صوتی شاه کلید ثروت

معرفی کتاب صوتی شاه کلید ثروت

کتاب صوتی شاه کلید ثروت اثر ناپلئون هیل است که با ترجمه مهدی قراچه‌داغی منتشر شده است. ثروت  در نظر  ناپلئون هیل به معنای نزدیک شدن به خوشبختی است. این اثر به شما کمک می‌کند از راهی که خودتاندوست دارید و می‌پسندید خوشبخت شوید.

درباره کتاب شاه کلید ثروت

شاه‌کلید وسیله‌ای ابتکاری است که صاحبانش می‌توانند با آن درِ جایی را باز کنند که راه‌حل همه مشکلاتشان را آنجا پیدا خواهند کرد. نیروهای جادویی این شاه‌کلید بسیار بیشتر و بزرگتر از نیروهای جادویی جادوگران خبره است.

این کتاب به شما روشی آموزش می‌دهد که به کمک آن می‌توانید اختیار تمام و کمال ذهن خود را در دستانتان بگیرید. این شاه‌کلید به انسان توانایی می دهد تا بر احساسات قلبی و نیروی اندیشه خود تسلط کامل پیدا کند. با این کتاب شما به سوی خوشبختی گام برمی‌دارید.

شنیدن کتاب شاه کلید ثروت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر به دنبال کسب ثروت بیشتر در زندگیتان هستید این کتاب را حتما گوش کنید.

درباره ناپلئون هیل

ناپلئون هیل از نویسندگان پیشگام در زمینه موفقیت است. او در اکتبر سال ۱۸۸۳ در ایالت ویرجینیا زاده شد. آن هم در محله‌ای که مردمش بی‌سواد و خرافاتی بودند. پدر ناپلئون آهنگر بود و خانه‌ای کوچک داشت. مادرش هم در جوانی بر اثر بیماری و سوء تغذیه، از دنیا رفت. هیل همیشه حسرت زندگی هم سالان ثروتمندش را می‌خورد، او که با ازدواج دوباره پدرش کاملا تنها و بی‌کس شده بود به خواندن کتاب روی اورد و ان را همچون پناهگاه و مونسی برای خود یافت. کتاب تنها دلخوشی ناپلئون در روزهای سخت نوجوانی و جوانی‌اش بود.

ناپلئون از ۱۳ سالگی به خلاصه‌نویسی و داستان‌نویسی علاقه پیدا کرد برای همین توانست در روزنامه‌ای به عنوان خبرنگار کار کند.  او لقب گزارشگر کوهستان را برای خود انتخاب کرد و با پولی که از خبرنگاری در می‌آورد، ادامه تحصیل داد.

در ۱۸ سالگی توانست به دانشکده حقوق جورج تاون برود اما تامین مخارج زیاد دانشگاه برایش عذاب‌آور بود، برای همین بیشتر وقت خود را مصروف روزنامه‌نگاری کرد.

ناپلئون هیل روحیه خشن و مبارزه‌جویی داشت و حتی با خود اسلحه هم حمل می‌کرد. او استعداد خوبی هم در نوشتن داشت و در دوره کاری‌اش در روزنامه با افراد سرشناس زیادی مصاحبه کرد. او از تجربیات افراد موفق درس می‌گرفت و آنها را در زندگی به کار می‌بست.

ٰناپلئون هیل در سال ۱۹۲۸ کتابی با نام قوانین موفقیت نوشت که او را معروف کرد و خوب فروش رفت. بعد از آن مجله خود را به نام «قوانین طلایی هیل» بنیان‌گذاری کرد. در سال ۱۹۳۰ هم کتابی درباره رسیدن به موفقیت نوشت. کتاب‌های هیل خیلی زودتر از آنچه فکرش را بکنید پرفروش شدند و کتاب «علوم موفقیت» او در سال ۱۹۶۰ رکورد زد و ۳۰ میلیون نسخه فروش رفت.

ناپليون هیل در سال ۱۹۷۰، زمانی که در حال نوشتن کتاب «تو می‌توانی کار کنی و معجزه ببینی» بود، در ۸۷ سالگی با دنیا وداع کرد.

یکی از معروفترین کتاب‌های هیل که تا امروز  از پرفروش‌های موفقیت بوده است کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید او است که ناشران زیادی در ایران هم آن را به فارسی منتشر کرده‌اند.

این کتاب یکی از کاملترین کتاب‌های موفقیت در قرن بیستم محسوب می‌شود و در هر فصل خود به یکی از رازهای پول جمع کردن اشاره می‌کند. بر اساس گزارش‌ها این کتاب زندگی ۵۰۰ نفر را متحول کرده است.

معرفی نویسنده
عکس ناپلئون هیل
ناپلئون هیل
آمریکایی | تولد ۱۸۸۳ - درگذشت ۱۹۷۰

ناپلئون هیل نویسنده آمریکایی یکی از پیشگامان در زمینه‌ی کتاب‌های موفقیت بود. ۲۶ اکتبر ۱۸۸۳، ناپلئون هیل در «ویرجینیای» آمریکا به دنیا آمد. ناپلئون در وایز کانتی ایالت ویرجینیا، در منطقه‌ای متولد شد که بی‌سوادی و خرافات در آنجا بیداد می‌کرد. پدرش آهنگر بود. خانه‌ای که در آن متولد شد، اتاقی کوچک در کنار رودخانه «پراد» در منطقه «وایس کانتی» ویرجینیا بود و همه اعضای خانواده در خانه‌ای که یک اتاق بیشتر نداشت و کوچکترین توجهی به نظافت آن نمی‌شد زندگی می‌کردند.

نظرات کاربران

کاربر ۳۶۴۶۸۸۴
۱۴۰۰/۰۸/۱۸

لطفا گوش کنید خیلی خیلی بامزه است ممنونم از شما

Foad Mahdi Rad
۱۴۰۰/۱۰/۱۷

ناپلئون هیل یک کلاش به تمام معنا بوده موندم چطور هنوز ادم ها به حرفاش گوش میدن در مورد زندگیش بخونید

فرهاد داودی
۱۴۰۱/۱۲/۰۵

وای وای از قلم ناپلئون هیل، بدون شک میشه گفت ناپلئون هیل انسانی برگزیده و پیامبر نویسنده ها بوده، از خدا متشکرم بابت خلقت چنین انسانهایی تا به بشریت و افرادی که در مسیر رشد و هدایت بوده و هستند

- بیشتر

زمان

۵ ساعت و ۲۹ دقیقه

حجم

۳۰۸٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵ ساعت و ۲۹ دقیقه

حجم

۳۰۸٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۶,۸۰۰
تومان