دانلود کتاب صوتی رهایی با صدای گروه گویندگان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی رهایی اثر دن وبستر

دانلود و خرید کتاب صوتی رهایی

معرفی کتاب صوتی رهایی

کتاب صوتی رهایی، نوشته دَن وِبستِر و رندی گراویت است. این کتاب داستانی درباره‌ به دست آوردن چشم‌انداز، ایجاد کشش و دنبال کردن علایقتان است که به شما کمک می‌کند علامت سوال زندگیتان را پاک کنید تا یک زندگی واقعی را شروع کنید.

درباره کتاب رهایی

رهایی راهی به سوی جلو را برای کسانی که گیر افتاده‌اند، متضاد آسایش، امنیت و احساس موفقیت نشان می‌دهد. 

آیا حس می‌کنید به زندگیتان که ظاهرا خوب به نظر می‌رسد تعلق ندارید؟ آیا حس می‌کنید باید چیز بیشتری وجود داشته باشد؟ این راهنمای شما برای «رها شدن» است یعنی از پیله‌ راحت خود بیرون بیایید و آنچه تقدیر شما است کشف کنید. در داستان جورج جانسون، مردی که در جایگاهی مشابه شما قرار دارد، خواهید آموخت که چطور کسالت، تهی بودن و سردرگمی را از بین ببرید تا بتوانید به زندگیتان ادامه دهید. چه یک تحول اساسی نیاز داشته باشید چه صرفا یک شروع ناگهانی، نصیحتی را که برای به وقوع پیوستن آن نیاز دارید در این کتاب پیدا خواهید کرد.

این کتاب بیشتر از یک داستان است. چشم‌انداز شما را تغییر می‌دهد تا به شما کمک کند که به طور واقع‌بینانه برای تغییر وضع فعلی و معمولیتان به یک آینده‌ فوق‌العاده برنامه‌ریزی کنید. حمایت عاطفی توأم با راهنمایی کاربردی به شما کمک می‌کند مسیرتان را پیدا کنید، مقصدتان را شناسایی کنید و سفرتان را آغاز کنید. این کتاب کمک می کند درباره هدفتان در زندگی دوباره فکر کنید و خواسته‌تان را کشف کنید و حقیقت خودتان و کسی که واقعا می‌خواهید باشید را دوباره کشف کنید. به شما یک فرمول واضح برای پیش رفتن به سمت حقیقت خودتان دنبال کنید ارائه می‌کند. با این کتاب یاد می‌گیرید از حاشیه‌ امن خود خارج شوید و کاملا احساس سرزنده بودن کنید

رهایی شما را دوباره با خود حقیقی‌تان آشنا می‌کند، به شما کمک می‌کند علاقه‌تان را کشف کنید و شما را به سمت موفقیت بزرگ بعدیتان هدایت می‌کند.

شنیدن کتاب رهایی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که به دنبال شادی و موفقیت هستند پیشنهاد می‌کنیم. 

نظرات کاربران

shaghayegh.9473
۱۴۰۰/۰۹/۰۶

دوست داشتم کتاب خوبی بود

کاربر 3732004
۱۴۰۰/۰۹/۲۹

خیلی عالیییییی

چرا کتاب خریداری شده ثبت نشد
۱۴۰۰/۰۷/۲۶

چرا بعداز خریداری هنوز روی نمونه ست

زمان

۳ ساعت و ۲۲ دقیقه

حجم

۱۸۵٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳ ساعت و ۲۲ دقیقه

حجم

۱۸۵٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۸,۰۰۰
تومان