دانلود کتاب صوتی مدیتیشن برای کاهش استرس و اضطراب با صدای نازنین آذرسا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مدیتیشن برای کاهش استرس و اضطراب اثر نازنین آذرسا

دانلود و خرید کتاب صوتی مدیتیشن برای کاهش استرس و اضطراب

معرفی کتاب صوتی مدیتیشن برای کاهش استرس و اضطراب

کتاب صوتی مدیتیشن برای کاهش استرس و اضطراب نوشته نازنین آذرسا است و با صدای نویسنده منتشر شده است. این کتاب به شما یاد می‌دهد چگونه با استفاده از تکنیک‌های ساده مدیتیشن اضطراب را از زندگی خود حذف کنید

درباره کتاب مدیتیشن برای کاهش استرس و اضطراب

در زندگی روزمره امروز، با توجه به دغدغه‌ها و مشغله‌های زیادی که داریم استرس و اضطراب یکی از تله‌هایی است که می‌تواند ما را گرفتارخود کند.

اضطراب می‌تواند شما را از نظر ذهنی خسته کرده و تأثیرات جدی بر روی بدن شما بگذارد. اما قبل از اینکه تحت تاثیر اضطراب واقع شوید، بدانید که تحقیقات نشان داده است که می‌توانید با یک تمرین ساده مدیشتین اضطراب و استرس خود را کاهش دهید. نگران نباشید، برای انجام مدیتیشن مجبور نیستید پول خود را در یک کلاس یوگا صرف کنید یا بدن خود را در موقعیت‌های دشوار تحت فشار قرار دهید.

ذهن شما از طریق مدیتیشن، قادر خواهد بود تا بر این قدرت خارجی غلبه کند و حداقل به سطحی از آرامش که بدان نیاز دارد دست یابد.

برای به دست آوردن حداکثر مزایای مدیتیشن، یک فرد باید سالیان متمادی تمامی روش‌های مختلف آن را تمرین کند. با این حال، حتی اگر مبتدی هستید باز هم این تمرین ذهنی می‌تواند مزایای مثبت قابل توجهی برای شما به همراه داشته باشد. هیچ شکی در این رابطه وجود ندارد و برای اثبات آن کافی است خودتان مدیتیشن را فقط یک بار هم که شده امتحان نمایید.

مدیتیشن تعادل خاصی را به بدن و روحتان باز می‌گرداند، که ناشی از کاهش تعداد دم و بازدم و تمرکز بر فعالیت‌های درونی است. اگر شما این تمرین ذهنی را به طور دقیق مورد مطالعه قرار داده باشید، در خواهید یافت که فرهنگ‌های مختلف موجود در سراسر جهان از مدیتیشن استفاده کرده‌اند و هنوز هم از آن استفاده می‌کنند. 

مراقبه دارای تکنیک های فراوانی است و بسته به پیچیدگی‌شان، بعضی از آنها به آشنایی خاصی با این سنت و درک درستی از آن نیاز دارند. با این حال، برای شروع، نیازی به مطالعه چیزی جز دستورالعمل‌های ارائه شده در این مقاله وجود ندارد. اما اگر مدیتیشن برای شما هیجان‌انگیز است و می‌خواهید به سطوح پیشرفته آن دست یابید، پس می‌توانید به تحقیق و جست‌وجو در مورد آن بپردازید.

یکی از مهم‌ترین جنبه‌هایی که برای موفقیت در مدیتیشن و به دست آوردن حداکثر مزایای آن باید در نظر گرفته شود این است که شما باید این تمرین ذهنی را به صورت روزانه انجام دهید. حتی اگر تنها می‌توانید ۱۰ یا ۱۵ دقیقه هر روز، صبح یا شب، این کار را انجام دهید باز هم خوب است زیرا بدنتان به این موضوع که هر روز مدیتیشن داشته باشید عادت می‌کند.

در این کتاب قرار است تا با تکنیک‌های ساده‌ای آشنا شوید که در طول روز به شما برای داشتن آرامش یاری کند و شما را از استرس و اضطراب رها کند. هنگامی که این تمرین ذهنی به بخشی جدایی ناپذیری از روال روزمره‌تان تبدیل شود، به وضوح تفاوت‌هایی را که در زندگیتان به وجود خواهد آمد به چشم خواهید دید.

شنیدن کتاب مدیتیشن برای کاهش استرس و اضطراب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به مدیتیشن پیشنهاد می‌کنیم.


نظرات کاربران

mahshid.qaemaqayi
۱۴۰۲/۰۹/۰۷

صدا و طرز بیان جملات رو نپسندیدم و یه جورایی تو ذوقم خورد

زمان

۴۱ دقیقه

حجم

۵۶٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۴۱ دقیقه

حجم

۵۶٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۲,۰۰۰
تومان