دانلود کتاب صوتی از حس بد به حس خوب (بخش چهارم) با صدای اعظم حبیبی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی از حس بد به حس خوب (بخش چهارم) اثر دیوید برنز

دانلود و خرید کتاب صوتی از حس بد به حس خوب (بخش چهارم)

معرفی کتاب صوتی از حس بد به حس خوب (بخش چهارم)

مجموعه کتاب صوتی از حس بد به حس خوب نوشته دیوید برنز است که با ترجمه فاطمه سادات میرحبیبی و صدای اعظم حبیبی منتشر شده است. اگر به دنبال توصیه‌های صحیح و عملی هستید تا زندگی‌تان را کم یا زیاد تغییر دهید، این کتاب مخصوص شما است.

درباره مجموعه از حس بد به حس خوب

دیوید دی. برنز متولد ۱۹ سپتامبر ۱۹۴۲ روانپزشک، شناخت درمانگر و استاد بازنشسته در بخش روان‌پزشکی و علوم رفتاری در دانشکده پزشکی دانشگاه استنفورد و نویسنده کتاب‌های کاربردی روان‌شناسی است. او در کتاب‌هایش مردم را مخاطب قرار می‌دهد و به خوانندگان کتاب‌هایش کمک می‌کند خودشان بتوانند مشکلات خودشان را رفع کنند.

کتاب صوتی از حس بد به حس خوب با هدف تغییر عادت‌ها و نگرش‌ متفاوت به زندگی نوشته شده است. در هر قسمت این کتاب نویسنده به شما کمک می‌کند بتوانید عادت‌های بد رفتاری خود را پیدا کنید و آن‌ها را تغییر دهید. جلد چهارم درباره ارتباط و انواع آن نوشته شده است. این بخش کمک می‌کند بتوانید بهترین ارتباط را با دیگران برقرار کنید. در ادامه دلایل ارتباط برقرار نکردن بعضی آدم‌ها را می‌شنوید و هم‌چنین به شما یاد می‌دهد چگونه با افراد پرتوقع رفتار کنید. 

شنیدن از حس بد به حس خوب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که به دنبال تغییر زندگی‌شان هستند پیشنهاد می‌کنیم. 

معرفی نویسنده
دیوید برنز

دیوید برنز نویسنده‌ی پرفروش آمریکایی و استاد بالینی روان‌پزشکی و علوم رفتاری در دانشکده‌ی پزشکی دانشگاه استنفورد است. او همچنین به عنوان محقق مدعو در دانشکده‌ی پزشکی هاروارد و سرپرست بخش روانپزشکی در مرکز پزشکی پرسبیتریان/ دانشگاه پنسیلوانیا در فیلادلفیا خدمت کرده است. فعالیت‌های او به طور عمده در توسعه‌ی شناخت‌درمانی نقش مهمی ایفا کرده‌اند.

نظرات کاربران

631390
۱۴۰۱/۰۷/۰۴

اگر همه کتاب و بخشهاش نمی‌خونید، این بخش و بخونید. خیلی کاربردی است.

زمان

۴ ساعت و ۲۶ دقیقه

حجم

۲۴۵٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴ ساعت و ۲۶ دقیقه

حجم

۲۴۵٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۹,۰۰۰
تومان