دانلود کتاب صوتی از حال بد به حال خوب با نمونه رایگان

دانلود و خرید کتاب صوتی از حال بد به حال خوب

معرفی کتاب صوتی از حال بد به حال خوب

کتاب صوتی از حال بد به حال خوب -که با عنوان از حس بد به حس خوب هم ترجمه شده است- اثر دیوید برنز، نویسنده‌ی آمریکایی است که در حوزه‌ی خودیاری طبقه‌بندی می‌شود. این کتاب پرفروش، راهنمایی برای سلامت روان محسوب می‌شود که به خوانندگان خود کمک می‌کند تا از افسردگی و اضطراب رهایی یابند و زندگی خود را به یک تجربه‌ی هیجان‌انگیز و عالی تبدیل کنند.

کتاب صوتی از حس بد به حس خوب با ترجمه فاطمه سادات میرحبیبی و با صدای اعظم حبیبی توسط انتشارات نوین کتاب گویا منتشر و برای خرید و دانلود در طاقچه ارائه شده است. نسخه صوتی این کتاب را می‌توانید از سایت یا اپلیکیشن طاقچه خریداری و دانلود کنید و سپس در اپلیکیشن رایگان طاقچه بشنوید.

درباره کتاب صوتی از حال بد به حال خوب

دکتر دیوید برنز با انتشار کتاب از حال بد به حال خوب (با نام اصلی احساس خوب: درمان خلق‌وخوی جدید)، یک درمان پیشگامانه و بدون دارو را برای افسردگی معرفی کرده است. در این کتاب بسیار پرفروش، او تکنیک‌های جدید و قدرتمندی را آشکار می‌کند و تمرین‌هایی گام‌به‌گام ارائه می‌کند که به خوانندگان کتاب کمک می‌کند با طیف گسترده‌ای از مشکلات روزمره کنار بیایند. برای مثال، او در این کتاب آموزش می‌دهد که چگونه خود را از ترس، فوبیا و حملات پنیک رها کنیم، بر نگرش‌هایی که منجر به باخت در زندگی می‌شود غلبه کنیم، پنج راز ارتباط صمیمانه را کشف کنیم، به تعارضات زناشویی پایان دهیم، بر اهمال‌کاری غلبه کنیم و پتانسیل خود را برای موفقیت کشف و شکوفا کنیم.

دکتر برنز در این کتاب، دستورالعمل‌هایی واضح و کاملا کاربردی را برای مقابله با انواع ترس‌ها، اضطراب‌ها، حملات پنیک، اهمال‌کاری و مشکلات ارتباطی به ما ارائه می‌کند که در نوع خود بسیار ارزشمند است. اگر شما هم به دنبال توصیه‌هایی درست و کاربردی در مورد اینکه چگونه زندگی خود را تغییر دهید هستید، این کتاب برای شماست.

کتاب صوتی از حال بد به حال خوب سرشار از انواع نمودارها، آزمون‌ها، تست‌های هفتگی خودارزیابی و گزارش خلق‌‌وخوی روزانه است و همین موضوع باعث می‌شود خوانندگان به شکلی فعالانه در پروسه‌ی بهبود خودشان مشارکت داشته باشند. این کتاب همچنین اغلب برای بیماران افسرده توسط متخصصان بهداشت روان در ایالات متحده توصیه می‌شود. این کتاب بیش از چهار میلیون نسخه در سراسر ایالات متحده به فروش رفته و همچنین در کشورهایی از جمله آرژانتین، استرالیا، اتریش، کانادا، چین، فرانسه، آلمان، هند، اندونزی، ایران، ژاپن، کره، مکزیک، پرتغال، اسپانیا، یوگسلاوی، نروژ، لهستان و بسیاری از کشورهای دیگر منتشر شده و در دسته‌ی کتاب‌های پرفروش این کشورها قرار گرفته است.

کتاب صوتی از حس بد به حس خوب، یک کتاب خودیاری است که معمولا برای افرادی در نظر گرفته می‌شود که با احساسات و عواطف طولانی و سخت مانند افسردگی، احساس گناه، عصبانیت، استرس، اضطراب، مشکلات رابطه و غیره دست‌وپنجه نرم می‌کنند. البته هر کسی که مایل است قربانی افکار خود نشود، باید این کتاب را بخواند. این کتاب به تحریف‌های رایج در افکار ما اشاره می‌کند و این نکته را روشن می‌کند که هر یک از ما در مواجهه با موقعیت‌های سخت، تاثیرات اجتماعی و شرطی‌سازی خودمان و در نتیجه‌ی تربیت خود و افرادی که با آن‌ها در ارتباط هستیم، چگونه از خود آسیب‌پذیری نشان می‌دهیم. این انحرافات شناختی خودویرانگر هستند و منجر به رنج و درد خواهند شد. با شنیدن این کتاب صوتی می‌توانیم این آسیب‌پذیری‌ها را در خود به حداقل برسانیم و به حال خوبی در زندگی دست پیدا کنیم که ما را در مسیر پیشرفت و موفقیت قرار خواهد داد.

شنیدن و دانلود کتاب صوتی از حال بد به حال خوب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

بسیاری از افرادی که کتاب از حال بد به حال خوب را خوانده‌اند، معتقدند که این کتاب زندگی آن‌ها را به طور کلی و به شکلی شگفت‌انگیز تغییر داده است. آن‌ها همچنین ذکر کرده‌اند که پس از خواندن کتاب، اکنون می‌توانند الگوهای ذهنی خود را به خوبی بشناسند و تصمیم بگیرند که آیا این الگوها برایشان مفید هستند یا خیر. این کتاب همچنین به خوانندگان خود کمک کرده تا افکار غیرمولد، افسرده‌کننده و ایجادکننده‌ی اضطراب را به نفع افکار خوب و یا اصلا فکرنکردن کنار بگذارند. البته که خوانندگان کتاب به این نکته نیز اشاره کرده‌اند که این اثر، یک کتاب تمرینی است و تمرینات آن باید به درستی انجام شوند تا اثر کامل داشته باشند. بنابراین اگر شما نیز به یک کتاب خودیاری نیاز دارید تا زندگی خود را متحول کنید، شنیدن این کتاب صوتی را به شما توصیه می‌کنیم.

چرا باید کتاب صوتی از حال بد به حال خوب با صدای اعظم حبیبی را بنشویم؟

کتاب صوتی از حال بد به حال خوب به‌عنوان یک دستاورد شگفت‌انگیز و یکی از بهترین کتاب‌های حوزه‌ی خودیاری در آمریکا و همچنین در سراسر جهان شناخته شده است. این کتاب به شکلی روشن، سیستماتیک و نیرومند بر خوانندگان خود تاثیر می‌گذارد و در زندگی آن‌ها تفاوت ایجاد می‌کند. هر کسی که پریشانی عاطفی را تجربه می‌کند این کتاب را ارزشمند خواهد یافت. دکتر برنز ده‌ها تمرین مفید را در سبکی تکرارنشدنی، پرجنب‌وجوش و عالی برای تمام خوانندگان به اشتراک می‌گذارد که می‌تواند در زندگی همگان بسیار اثرگذار باشد.

از حال بد به حال خوب که راهنمایی قابل‌توجه برای زندگی همگان محسوب می‌شود، با اشاره به تمام چیزهایی که در مورد داروهای روانپزشکی و اختلالات اضطرابی که معمولا به بیماران تجویز می‌شوند -مانند آگورافوبیا و اختلال وسواس فکری-اجباری - نیاز دارید بدانید، می‌تواند به شما نشان دهد که چگونه نسبت به خود و افرادی که به آن‌ها اهمیت می دهید احساس خوبی داشته باشید. بدون تردید با خواندن این کتاب، متوجه خواهید شد که زندگی می‌تواند یک تجربه‌ی بسیار هیجان‌انگیز باشد.

درباره دیوید برنز؛ نویسنده کتاب

دیوید برنز نویسنده‌ی پرفروش آمریکایی و استاد بالینی روان‌پزشکی و علوم رفتاری در دانشکده‌ی پزشکی دانشگاه استنفورد است. او همچنین به عنوان محقق مدعو در دانشکده‌ی پزشکی هاروارد و سرپرست بخش روانپزشکی در مرکز پزشکی پرسبیتریان / دانشگاه پنسیلوانیا در فیلادلفیا خدمت کرده است. فعالیت‌های او به طور عمده در توسعه‌ی شناخت درمانی نقش مهمی ایفا کرده‌اند.

برنز ایده‌های خود را با گرمی، شفقت و شوخ‌طبعی منتقل می‌کند و به همین دلیل، با هیچ نویسنده‌ی دیگری در زمینه خودیاری قابل قیاس نیست. سبک تدریس سرگرم‌کننده‌ی برنز او را به یک سخنران محبوب برای مخاطبان عمومی و همچنین متخصصان سلامت روان در سراسر ایالات متحده و سایر کشورها تبدیل کرده و همچنین باعث شده از او به طور مکرر، به عنوان مهمان برنامه‌های رادیو و تلویزیون دعوت به عمل آید.

برنز نویسنده‌ی چندین کتاب، تحقیقات متعدد و فصول برخی کتاب‌ها است و مطالعات بسیاری را در زمینه‌ی سلامت روان انجام داده است. او همچنین هر ساله بیش از 20 کارگاه آموزشی روان‌درمانی دو روزه را برای متخصصان سلامت روان در سراسر ایالات متحده و کانادا برگزار می‌کند. برنز امروزه به عنوان یکی از پرطرفدارترین و پویاترین مربیان در این حوزه شناخته می‌شود.

برنز اکنون عضو هیئت علمی داوطلبانه‌ی دانشکده‌ی پزشکی دانشگاه استنفورد است و در این دانشکده، به شکلی فعالانه در تحقیقات و آموزش‌های مختلف شرکت می‌کند. او همچنین به عنوان مشاور آماری مرکز جدید تحقیقات علوم بین رشته‌ای مغز در استنفورد نیز فعالیت می‌کند.