دانلود کتاب صوتی حالا نوبت سلطنت شماست با صدای نازنین آذرسا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی حالا نوبت سلطنت شماست اثر جول اوستین

دانلود و خرید کتاب صوتی حالا نوبت سلطنت شماست

نویسنده:جول اوستین
انتشارات:ناشر مؤلف
دسته‌بندی:
امتیاز:
۱.۵از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی حالا نوبت سلطنت شماست

کتاب صوتی حالا نوبت سلطنت شماست نوشته جول اوستین و با صدای نازنین آذرسا منتشر شده است. این کتاب به کشف جایگاه شما در زندگی کائنات کمک می‌کند. 

درباره کتاب حالا نوبت سلطنت شماست

این کتاب صوتی که از یکی از سخنرانی‌های جول اوستین با همین عنوان است. این کتاب صوتی وعده‌های خدا را به ما یادآوری می‌کند. اینکه خداوند همیشه پایبند وعده‌هایی است که به ما داده شده است. وفای خداوند هرگز از بین نمی‌رود و خداوند به همه چیزهایی که به ما مژده و وعده آن را داده عمل خواهد کرد . البته گاهی ما از خدا و رسیدن به وعده‌هایمان ناامید می‌شویم چرا که رسیدن به وعده‌هایی که به ما داده شده است را طبق زمانبندی خود انتظار آنها را می‌کشیم در صورتی که برنامه‌ریزی خداوند با برنامه ما متفاوت خواهد بود.

شنیدن کتاب حالا نوبت سلطنت شماست را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به تغییر مثبت در زندگی پیشنهاد می‌کنیم. 

 درباره جول اوستین

جول اوستین کشیش، نویسنده و واعظ کلیسای لیک وود است. او به خاطر سخنرانی‌های پرشور و هیجان‌انگیزی که ارائه می‌دهد در بین مردم دنیا به شهرت رسیده است. مردم او را با عنوان «کشیش خنده‌رو» می‌شناسند. کتاب‌های او عنوان پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز را به دست آورده‌اند. او خودش را متعهد می‌داند که به مردم دنیا کمک کند تا بتوانند در همه حوزه‌های زندگی عشقی بی‌قید و شرط را تجربه کنند.

بخشی از کتاب حالا نوبت سلطنت شماست

هر کدام از ما در قلب مان آرزوها و اهدافی داریم؛ وعده هایی که مصریم تحقق یابند. شاید باور داشته باشید که فرزندی وارد زندگی تان می شود یا سلامتی تان را دوباره به دست می آورید یا به زودی در سازمانی دولتی استخدام می شوید.

در اعماق وجودتان می دانید که خداوند با روح شما از آن وعده سخن گفته است. او مسئول زایش چنین باوری در درون شماست. اما بیشتر اوقات، تحقق وعده ی الهی زمانبر است و ما ناامیدی های متعددی را پشت سر می گذاریم و به همین دلیل، منفی نگر می شویم و دائم فکر می کنیم که وعده الهی تحقق نخواهد یافت.

دلیل اینکه خیلی از مردم به تحقق وعده های الهی باور ندارند این است که دلزده می شوند و خیلی زود دست از تلاش بر می دارند. اما اینکه شما اتفاقی را نمی بینید به این معنا نیست که خداوند کاری نمی کند.

زمانبر بودن تحقق امری، به این معنا نیست که خداوند ما را از یاد برده است. ذهنتان می گوید «تمام شد»، اما احساس تان می گوید «به هیچ وجه تمام نشده است. آری، شرایط غیرممکن به نظر می رسند اما این بدان معنا نیست که پروردگار آنچه را گفته محقق نخواهد ساخت.»

خداوند به آنچه می گوید وفادار است. تمام وعده هایش «آری» و «آمین» هستند. به این معنا که اگر شما آنچه را بر عهده تان است به خوبی انجام دهید و با اینکه تحقق وعده غیرممکن به نظر می رسد، به کارتان ایمان داشته باشید و به فکر و احساسات تان و همچنین مردم اجازه ندهید که با القائات شان شما را از راهی که هستید منحرف سازند، آنگاه خواهید دید که چگونه وعده های الهی در فصل و وقت مناسب خود محقق خواهند شد.

ممکن است تحقق وعده های الهی به آن صورتی که شما انتظارش را دارید و طبق زمانبندی شما صورت نگیرد، اما خداوند، خدایی وفادار به عهد است. وعده محقق خواهد شد.

پروردگار شما را سرخورده نخواهد کرد. آن چنان که در کتاب مقدس می فرماید:

« من هرگز شما را مأیوس و بی یار و بی یاور رها نمی کنم.»

نظرات کاربران

arman
۱۴۰۱/۰۲/۱۶

صدای گوینده خیلی بده. خدا وکیلی خود گوینده یک بار اگه گوش کرده باشه به این فایل متوجه ایرادش میشه

کاربر ۴۴۰۱۶۵۱
۱۴۰۲/۰۸/۳۰

صدای گوینده واقعا بده. جای تاسفه چنین کتابهای خوبی با گویندگی بد شما قابل شنیدن نیستن

زمان

۳۳ دقیقه

حجم

۴۵٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳۳ دقیقه

حجم

۴۵٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان