دانلود کتاب صوتی چکامه های فرزانگان شعر پارسی با صدای محمود پورشکیبایی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چکامه های فرزانگان شعر پارسی اثر محمود پورشکیبایی

دانلود و خرید کتاب صوتی چکامه های فرزانگان شعر پارسی

معرفی کتاب صوتی چکامه های فرزانگان شعر پارسی

کتاب صوتی چکامه های فرزانگان شعر پارسی سرگذشت و شعر خوانی بیست و یک شاعر ایرانی نوشته محمود پورشکیبایی است که با صدای گروهی از گویندگان منتشر شده است.

درباره کتاب چکامه های فرزانگان شعر پارسی

این کتاب برای شیفتگان زبان و ادبیات پارسی و دل‌سپردگان به شعر و هنر ایرانی اثری گران‌بها و ارزشمند است. در این کتاب زندگی‌نامه و نمونه شعر از شاعران بزرگی ایران زمین، رودکی، بابا طاهر، حکیم عمرخیام، فخرالدین اسعد عراقی، حکیم ابوالقاسم فردوسی، ناصرخسرو قبادیانی، شیخ فرید‌الدین عطار نیشابوری، حکیم نظامی، شیخ اجل سعدی، مولانا‌جلال‌الدین بلخی، خواجوی کرمانی، خواجه حافظ شیرازی، نورالدین عبدالرحمن جامی، صایب تبریزی، هاتف اصفهانی، قاآنی، ملک الشعرا بهار، محمدحسین شهریار، پروین اعتصامی، محمدعلی پورشکیبایی و فریدون مشیری برگزیده شده است.

شنیدن کتاب چکامه های فرزانگان شعر پارسی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به شعر و ادبیات پیشنهاد می‌کنیم.

درباره محمد پورشکیبایی

استاد محمود پورشکیبایی متولد اصفهان است. او از دانشگاه اصفهان با دانشنامه لیسانس ادبیات و زبان انگلیسی با رتبه عالی فارغ‌التحصیل شد. نخست در چندین روزنامه‌ به نویسندگی و طنزپردازی روی آورد و در کنار آن با صدای تربیت شده و خوبی که داشت به گویندگی در رادیو اصفهان نیز فعالیت می‌کرد. 

نمایشنامه‌های او در رادیو که به تنهایی اجرا می‌کرد را خیلی‌ها به یاد دارند. در طول زمان به دلیل علاقه عکاسی را از استادان به‌نام آن زمان همچون استاد امان‌الله طریقی در اصفهان و استادانی همچون دلنواز، مفاضی، توکل و ژرژ در شیراز جایی که پدر شاعر و فرهیخته‌اش محمدعلی پورشکیبایی زندگی می‌کرد آموخت، به‌گونه‌ای که فنِ نورپردازی پُرتره و رتوش و عکس‌های دست رنگ وی زینت‌بخش سر در عکاسی‌ها شد و دستیابی به چندین جوایز ارزنده در مسابقات عکاسی و جشنواره‌ها را برای وی به ارمغان آورد. عشق پاک او به مردمان سرزمینش او را در راه آموزش به شهر داراب گرد که تختگاه دارا و اردشیر بابکان بود کشاند و سال‌های خوش و ناخوش او در این شهر کهن گذشت. وی در دوران بازنشستگی نیز از پای ننشست و با کوله‌باری از دانش، پژوهش و کارآزمودگی که در این سال‌ها اندوخته بود به دوبله¬، فیلمنامه‌نویسی، نمایشنامه‌نویسی و بازیگری تئاتر، در کنار هنرمندان شیراز روی آورد و با اجرای نمایشنامه‌های رادیویی برای صدا و سیمای استان فارس نیز بر کارنامه هنری خویش افزود.او هم اکنون مسئولیت هیات تحریریه انجمن صنفی هنرمندان دست اندرکار تئاتر، سینما و تلویزیون فارس را نیز عهده‌دار است .َاشک کویر، این رو به آن رو، هنر دوبلاژ، پسر عباس‌قلی‌خان و ده‌ها نمایش دیگراز آثار اوست.


نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲ ساعت و ۲۹ دقیقه

حجم

۲۰۶٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۲۹ دقیقه

حجم

۲۰۶٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان