دانلود کتاب صوتی چگونه احساس ارزشمندی را در خود تقویت کنیم با صدای نازنین آذرسا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چگونه احساس ارزشمندی را در خود تقویت کنیم اثر نازنین آذرسا

دانلود و خرید کتاب صوتی چگونه احساس ارزشمندی را در خود تقویت کنیم

معرفی کتاب صوتی چگونه احساس ارزشمندی را در خود تقویت کنیم

کتاب صوتی «چگونه احساس ارزشمندی را در خود تقویت کنیم» با نویسندگی و گویندگی نازنین آذرسا منتشر شده است. در این کتاب صوتی شما با احساس ارزشمند بودن آشنا می شوید اینکه چطور این احساس را با وجود تمام ضعف هایی که دارید در خود تقویت کنید.

درباره کتاب چگونه احساس ارزشمندی را در خود تقویت کنیم

 همه ما در طول زندگی بارها به دلایل مختلف احساس ارزشمندیمان دچار تزلزل شده و خود را کم ارزش و بعضا بی ارزش می دانیم و همین امر باعث ایجاد افسردگی و سرخوردگی در ما می شود.

حال آنکه این احساس غلط را باید با داشتن یک احساس ارزشمندی درست اصلاح کرده و خود را با اعتماد به نفس و با ارزش بدانیم. دراین کتاب با تکنیک های ساده ای آشنا می شوید که احساس ارزشمند بودن را در شما تقویت کرده و به شما برای داشتن زندگی پربارتر کمک خواهد کرد.

احساس ارزشمند بودن برای هر انسانی بسیار لازم و ضروری است حال آنکه جامعه به غلط به ما معیارهایی می دهد که با آنها احساس ارزشمند بودن خود را بسنجیم. مثلا اینکه سطح تحصیلاتمان چقدر است؟ جایگاه اجتماعیمان کجاست؟ آیا ازدواج کرده ایم یا نه تنها هستیم؟ آیا در شبکه های اجتماعی فعال هستیم و غیره.

اینها همه معیارهایی غلط درباره احساس ارزشمند بودن است که در بسیاری از جوامع نیز به شدت مورد قبول افراد واقع می شود. همین امر باعث می شود که بسیاری از افراد دچار اضطراب و افسردگی ناشی از عدم داشتن معیارهای بالا می شوند و در خود احساس پوچی و بی ارزشی می کنند. در این کتاب سعی شده تا با مفاهمیمی ساده به شما دوست عزیز نشان داده شود که احساس ارزشمندی چیست و معیارهای واقعی برای سنجش آن چیست. پس شمایی که به دنبال یافتن معیارهای درست از این احساس هستید و در زندگی خود دچار سردرگمی شدید این کتاب را بشنوید و شنیدن آن را به دوستانتان که دچار افسردگی و از خودزدگی شده اند نیز توصیه کنید.

باور کنید که شما ارزشمند هستید و احساس ارزشمند بودن برای شما بسیار مهم است.

کتاب چگونه احساس ارزشمندی را در خود تقویت کنیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب چگونه احساس ارزشمندی را در خود تقویت کنیم

احساس ارزشمندی چیست؟

به بیان ساده، احساس ارزشمندی میزان اهمیتی است که برای خود قائل هستیم: دورنمایی احساسی از خودمان که مشخص می‌کند در مقایسه با دیگران چه احساسی درباره خودمان داریم و دلیل آن چیست. احساس ارزشمندی بخشی بنیادی از وجود ماست و برداشت ما از خودمان را شکل می‌دهد. هرآنچه درباره‌شان فکر می‌کنیم، هر احساسی که داریم و حتی چگونگی رفتار ما محصول ارزشی است که خودمان به خودمان می‌دهیم. احساس ارزشمندی موضوع حساسی است. در ادامه، توصیه‌هایی برای شناسایی ارزش خودتان ارائه می‌کنیم.

نظریه احساس ارزشمندی

بسیاری از آدم‌ها فقط وقتی احساس ارزشمندی می‌کنند که به موفقیت خاصی می‌رسند. بر مبنای نظریهٔ احساس ارزشمندی (self-worth theory)، انسان با دستیابی به اهداف خود در زندگی، خودش را به رسمیت می‌شناسد. توانمندی، قاطعیت، عملکرد و عزت‌نفس عناصر این نظریه هستند.

این ۴ عنصر در ترکیب با یکدیگر مشخص می‌کنند ما چه نگاهی به خودمان داریم. هرچند دستاوردها و موفقیت‌ها باارزش‌اند، آیا این اندازه اهمیت‌دادن به آنها درست است؟ آیا بهتر از دیگران بودن، تنها چیزی است که باعث می‌شود به خودمان ارزش بدهیم؟ چه چیزی واقعا حس ارزشمندی را به ما القا می‌کند؟

نظرات کاربران

مرجان غایب دوست
۱۴۰۱/۱۱/۰۲

درباره عزت نفس و حس ارزشمندی بود. یک‌سری نکات مقدماتی درباره عزت نفس که مدام تکرار میشد.متاسفانه گوینده صداش رو تغییر داده و خیلی جالب نمی خونه. من ارتباط نگرفتم.

neg
۱۴۰۲/۰۶/۰۷

من نمونه رو گوش دادم. اولا از طاقچه میخوام نسخه متنی رو هم ارائه بده چون من کلا کتاب متنی رو به صوتی ترجیح میدم ثانیا واقعا صدای گوینده روی اعصاب آدم راه میره انگار به زور میخواد خوش صدا

- بیشتر

زمان

۱ ساعت

حجم

۸۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت

حجم

۸۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۱,۰۰۰
۱۵,۵۰۰
۵۰%
تومان