دانلود و خرید کتاب رهبری قدرتمند از طریق کوچینگ مایکل ک سیمپسون ترجمه اکبر صمدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رهبری قدرتمند از طریق کوچینگ اثر مایکل ک سیمپسون

کتاب رهبری قدرتمند از طریق کوچینگ

معرفی کتاب رهبری قدرتمند از طریق کوچینگ

کتاب رهبری قدرتمند از طریق کوچینگ نوشته مایک ک سیمپسون است که با ترجمه اکبر صمدی و اکبر غریب‌نواز منتشر شده است. این کتاب اصول، تمرین‌ها و ابزارها؛ برای تمامی سطوح مدیریت و رهبری است.

درباره کتاب رهبری قدرتمند از طریق کوچینگ

قدرتمندترین رهبران دنیا لزوما در سازمان‌های تراز اول و بزرگ مشغول به‌کار نیستند، بلکه رهبرانی هستند که کارکنان ایشان برای رشد خود برنامه دارند، به اهداف، استعدادها، ارزش‌های خود واقفند و مسئولانه در مسیر بهبود قرار دارند. به یقین استفاده از مهارت‌های مربی‌گری (کوچینگ) یکی از راه‌کارهای رهبران برای ساختن چنین تیمی است. کتاب پیشِ‌رو، ترجمه یکی از کتاب‌های منتشر شده توسط انتشارات معتبر وایلی و از جمله برترین و پرفروش‌ترین کتاب‌های حوزۀ رهبری و مربی‌گری است و قابلیت آن را دارد تا به‌عنوان یک جعبه ابزار مورد استفاده رهبرانی قرار گیرد که خواستار دستیابی به رهبری قدرتمند هستند.

این کتاب با هدف معرفی انواع ابزارهای کاربردی، مثال‌ها و تجربیات عملی مربی‌گری به‌همراه پرسش‌هایی اثربخش جهت تجهیز رهبران به ابزار مربی‌گری، ترجمه شده است. هرچند مخاطبان اصلی این کتاب، مربیان و کسانی هستند که در سازمان‌ها و یا به هر نحو دیگری با کارکنان یا اعضای یک تیم فعالیت می‌نمایند، اما مطالب آن می‌تواند برای کلیه افرادی که در مسیر توسعه مهارت‌های رهبری گام برمی‌دارند، مفید واقع شود.

خواندن کتاب رهبری قدرتمند از طریق کوچینگ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام مدیران و رهبران کسب و کار پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب رهبری قدرتمند از طریق کوچینگ

هر شرکتی می‌خواهد در سودآوری، تحقق چشم‌انداز، انطباق بودجه، تدوین استراتژی، تعیین اهداف، اجرای اثربخش فعالیت‌ها، تغییر فرهنگ و... موفق شود. رهبران خواستار افزایش غلبه بر موانع، تغییر ذهنیت و اعتماد به نفس خود هستند. من به عنوان یک کوچ اجرایی دیده‌ام که چگونه تغییری هر چند کوچک، منشا سودی عظیم و موفقیت‌های کلیدی شده است. من شخصاً شاهد بوده‌ام که چگونه یک فرآیند و ابزار ساده کوچینگ می‌تواند راه‌گشای استعدادهای فردی و نقاط قوت سازمانی در مورد افرادی که من کوچ کرده‌ام باشد، به همین دلیل کوچینگ، هدف و اشتیاق شغلی من است!

چگونگی تبدیل شدن به یک کوچ عالی

هر شخصی ممکن است در کسب و کار، مشاغل دولتی، یا آموزش و پرورش با مشکلاتی مواجه شود. ما با چالش‌های زیادی روبه‌رو هستیم و فارغ از اینکه شغل ما چیست، با استرس بسیار زیادی مواجه هستیم. بعضی اوقات احساس شکست می‌کنیم و نمی‌دانیم به کجا برگردیم. همه ما برای یک رئیس سخت‌گیر یا یک تیم منحل شده و غیر مولد کار کرده‌ایم. همه دائماً از سر و صدای روزمره زندگی پریشان می‌شویم. بعضی اوقات احساس می‌کنیم که در اقیانوس مواج از این‌سو به آن‌سو غلت می‌زنیم و قادر به کنترل این جریانات عظیم نیستیم و از دستیابی به اهدافی که برای ما مهم است، دور می‌شویم.

هِنری بی‌آیرینگ یکی از رهبرانی که او را تحسین می‌کنم، این توصیه را به دوستش هال کرده: «وقتی با کسی ملاقات می‌کنید، طوری برخورد کنید که گویی دچار مشکلات جدی شده است، خواهید دید که در بیش از نیمی از مواقع حق با شما بوده است». رهبرانی که این موضوع را در مورد مردم نمی‌دانند در نهایت مشکلات را سریع‌تر می‌بینند و پتانسیل‌های انسانی مخاطبین آن‌ها نادیده گرفته می‌شود. کوچ‌های ماهر صادقانه با مسائل بزرگ و رفتارهای شخصی که بر نتایج تأثیر می‌گذارد برخورد می‌کنند. البته کوچ‌ها ممکن است مهارت‌های مالی، فنی و عملیاتی پیشرفته‌ای داشته باشند، اما معمولاً به خاطر این موارد از آن‌ها درخواست کمک نمی‌شود.

کار اصلی یک کوچ این است که به افراد کمک کند تا ذهنیت درستی برای رسیدن به اهداف خود داشته باشند، خواه این اهداف برای فروش، بازاریابی، عملکرد عملیاتی، خدمات مراجعه کننده یا تکنولوژی باشد. به همان اندازه که ساخت فرهنگ مناسب برای مشتریان و بازار مهم است، عملکرد مبتنی بر عملکرد، پاسخگو بودن، قابل احترام بودن، مسئولیت پذیر و قابل اعتماد بودن نیزبه همان اندازه مهم می‌باشد. به همین دلیل این کتاب قصد دارد به شما در کوچینگ افراد و سپس تیم‌ها و سازمان‌ها کمک کند. هر دو این‌ها مهارت‌های حیاتی هستند.

یک کوچ عالی به افراد کمک می‌کند تا از اهرم استعدادهای ذاتی و نقاط قوت برای برکت جامعه و برای رسیدن به تغییرات مناسب و دستیابی به نتایج استفاده کنند.



نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲)
تعریف کوچینگ اگر واقعاً تمایل به رهبری دارید، نه سواری گرفتن یا مدیریت خرد، باید به یک کوچ تبدیل شوید! طبق اعلام فدراسیون بین المللی کوچینگ، بنیادی که معیارهای کوچینگ حرفه‌ای در سراسر جهان را تعیین می‌کند، کوچینگ «مشارکتی است که با الهام بخشیدن به دیگران برای به حداکثر رساندن پتانسیل شخصی و حرفه‌ای، ایجاد می‌شود. این نقش قدرتمند است، این بدان معناست که یک کوچ از اعضای تیم به عنوان متخصص زندگی خود تجلیل می‌کند.
Moahmmad Reza Shojaiepour
. طبق گفته‌های استیو جابز من عاشق ساختن «چرخ دنده کوچک» خودم هستم. این چرخ دنده در جهان مؤثر و هدفمند است،
Moahmmad Reza Shojaiepour

حجم

۶۷۶٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۳۲ صفحه

حجم

۶۷۶٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۳۲ صفحه

قیمت:
۱۰۱,۴۰۰
تومان