دانلود کتاب صوتی سوپ جوجه برای روح (مثبت فکر کن) با صدای گروه گویندگان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی سوپ جوجه برای روح (مثبت فکر کن) اثر جک کنفیلد

دانلود و خرید کتاب صوتی سوپ جوجه برای روح (مثبت فکر کن)

معرفی کتاب صوتی سوپ جوجه برای روح (مثبت فکر کن)

کتاب صوتی سوپ جوجه برای روح (مثبت فکر کن) اثری از جک کَنفیلد، مارک ویکتور هانسِن و امی نیومارک است. در این کتاب صوتی ۱۰۱ داستان انگیزشی درباره‌ شمردن موهبت‌‌های زندگی و داشتن یک نگرش مثبت می‌خوانید.

درباره کتاب صوتی سوپ جوجه برای روح (مثبت فکر کن)

کتاب صوتی سوپ جوجه برای روح‌‌ (مثبت فکر کن) پر از تجربه‌های انسان‌های واقعی‌ است که در زندگی روزمره مشکلات واقعی داشته و مقاومتی درونی برای غلبه بر آن چالش‌ها یا روش‌هایی برای معنادارتر کردن زندگی‌شان پیدا کرده‌اند.

داستان‌های این افراد می‌تواند به شما کمک کند کلیدهایی برای مثبت فکر کردن پیدا کنید، زندگیتان را بهبود ببخشید و آن اندک انگیزه‌ای که می‌تواند به شما برای غلبه بر موانع زندگی کمک کند را بدست آورید. در واقع، مجموعه داستان‌های سوپ جوجه برای روح، یک مثال خوب از مثبت فکر کردن است.

چه چیزی‌ است که باعث انعطاف‌پذیری بیشترِ بعضی از انسان‌ها می‌شود؟ چطور بعضی از افراد می‌توانند اجازه ‌دهند که سختی‌های زندگی، مانند آب از روی بدن مرغابی، از وجودشان به پایین سر بخورد؟ چرا بعضی از افراد به سادگی، قوی‌‌‌تر به نظر می‌رسند؟ پاسخ در همان «مثبت فکر کن» دیده می‌شود. مطالعات علمی جدید ثابت کرده‌اند که یک گرایش مثبت در واقع، فواید قابل‌اندازه‌گیری دارد. افراد شاکر و مثبت گزارش داده‌اند که زندگی بهتر و خاطرات مثبت‌تری دارند. ثابت شده است افرادی که می‌توانند حوادث مثبت را به خاطر بیاورند، حتی در سخت‌‌‌‌ترین موقعیت‌ها هم انعطاف‌پذیری بیشتری دارند. افرادی که به دنبال «چیزهای خوب» در زندگی‌شان می‌گردند؛ سالم‌تر، فعال‌‌‌تر و سازنده‌‌‌تر هستند و توجه بیشتر اطرافیانشان را به خود جلب می‌کنند.

جالب اینکه افرادی که روی «چیزهای مثبت تاکید می‌کنند» باهوش‌ترند و بهتر می‌توانند ارتباطات و وابستگی‌های شناختی برقرار کنند. آنها مشکلات را سریع‌‌‌تر و صحیح‌تر حل می‌کنند. کودکانی که خاطرات بهتری دارند، در آزمون‌ها بهتر عمل می‌کنند. شما فقط باید باور داشته باشید.

کتاب صوتی سوپ جوجه برای روح (مثبت فکر کن) را با دوستان و خانواده‌تان به اشتراک بگذارید و وقتی به یک یادآوری نیاز داشتید که زندگی پر از برکت، مزایا، فرصت‌ها و لذت است به این کتاب مراجعه کنید. متوجه می‌شوید که دارید با دید شاد، مثبت و شکرگزاری به جلو نگاه می‌کنید که تمام خوبی‌های زندگیِ حال و پیش رویتان را شناسایی خواهد کرد.

شنیدن کتاب صوتی سوپ جوجه برای روح (مثبت فکر کن) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

همه آنهایی که دوست دارند یک زندگی شاد و سرشار از فرصت‌ها را تجربه کنند، مخاطبان کتاب صوتی سوپ جوجه برای روح (مثبت فکر کن) هستند.

معرفی نویسنده
عکس جک کنفیلد
جک کنفیلد

جک کنفیلد نویسنده مشهور کتاب‌های خودیاری، سخنران انگیزشی و کار‌آفرین آمریکایی است. او مبتکر مجموعه‌های محبوب «سوپ جوجه برای روح»است؛‌ گلچین‌های الهام‌بخش که در قالب یک ژانر ارائه شده‌است.‌ مجموعه‌ای که با بیش از ۲۵۰‌ عنوان و ۵۰۰ میلیون نسخه و به بیش از ۴۰ زبان ترجمه‌ و چاپ شده است.

نظرات کاربران

علی سرخه
۱۴۰۰/۰۶/۱۱

خیلی خوب، بسیار آموزنده، پرازراهکارهایی مفیدوکارسازوجاب،باصفایی گرم وگیراودلنشین توصیه به کسانی که به دنبال تجارب وراهکارهای نووحکایاتی شنیدنی ،پرمحتوا،ارزش زمان وهزینه راداردوبه مراتب سودهای بالاتربه شماخواهدرسید

Alireza
۱۴۰۲/۰۸/۱۲

داستان های کتاب همه راجب بیماری و مشکلات زندگی و سختی ها و غلبه یک نفر بر آنهاست تقریبا در همه داستانها این مسئله تکرار شده است. بیماریهایی در این کتاب در داستانها گفته میشود که در جهان بسیار نادر

- بیشتر
سینا آریامنش
۱۴۰۲/۰۷/۲۲

عالی بود

زمان

۱۴ ساعت و ۳۶ دقیقه

حجم

۸۰۲٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۴ ساعت و ۳۶ دقیقه

حجم

۸۰۲٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۸,۰۰۰
تومان